Goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oke deal. Sammz, jij de SOA testen, condooms, klandizie. Doe ik de administratie en klandizie en ben ik chauffeur.
Neeeeeeeeeee!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze willen een nieuwere versie van dirty dancing maken..sukkels dat gaat soberso falen
Mooi, pas jij ook je ondertitel ff aan danquote:
Oh, goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mooi, pas jij ook je ondertitel ff aan danEn CGM, die 0,4 is na 5 maanden 2 extra schoenen dus niet zeuren
Justin Bieber als Swayze en Miley Cyrus als Grey!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze willen een nieuwere versie van dirty dancing maken..sukkels dat gaat soberso falen
Ik vind dat we een adoratietopic verdienen in ONZ namens jouquote:
Ik wil wel kwalitatief goede schoenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vind dat we een adoratietopic verdienen in ONZ namens jou
je mag zelf kiezen, ik denk aan max 1000 per paar? Daar moet je wel wat leuks voor kunnen halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel kwalitatief goede schoenen.
ik ga proberen tot 6 uur te halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kabel je mag langer door trouwens als je wilt
1000 per paar? En dan zoveel per maand? Zoveel ga ik helemaal niet opleveren hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je mag zelf kiezen, ik denk aan max 1000 per paar? Daar moet je wel wat leuks voor kunnen halen
Harder werken .quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
1000 per paar? En dan zoveel per maand? Zoveel ga ik helemaal niet opleveren hoor.
Ooooh, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je mag zelf kiezen, ik denk aan max 1000 per paar? Daar moet je wel wat leuks voor kunnen halen
Makkelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
1000 per paar? En dan zoveel per maand? Zoveel ga ik helemaal niet opleveren hoor.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MakkelijkEn dan blijft er nog een riant inkomen voor mij over. We gaan het wel exclusief doen, ik ken genoeg rijke mensen die graag een kinky spelletje spelen met iemand van 18/een studente
Ik word wel een beetje bang nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MakkelijkEn dan blijft er nog een riant inkomen voor mij over. We gaan het wel exclusief doen, ik ken genoeg rijke mensen die graag een kinky spelletje spelen met iemand van 18/een studente
Mileyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Justin Bieber als Swayze en Miley Cyrus als Grey!
Hoeft niet, als het een keer te heftig is heb je mij en Samzz om je te troostenquote:
Ben jij rijk en kinky?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef Melting het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar waar gaat dit over?
Werkneemster neemt 'm in haar achterwerkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Myr, zet jij dan in je sig: Werkneemster bij Samzz-KG BV.
Ik neem haar mee schoenen kopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeft niet, als het een keer te heftig is heb je mij en Samzz om je te troosten
Het één wel, het andere niet.....quote:
Welke niet?quote:
Dat magquote:
ooh doen we dat zo tegenwoordig hosselen op het radio topic?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat magmelting, zin in een verzetje?
Zijn jullie rijke mannen aan het hosselen voor Myr?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat magmelting, zin in een verzetje?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh doen we dat zo tegenwoordig hosselen op het radio topic?
Nee. Je bent een potentiele klant voor Samzz-KG BV.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn jullie rijke mannen aan het hosselen voor Myr?
En wat doet Samzz-KG BV?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee. Je bent een potentiele klant voor Samzz-KG BV.
Graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:57 schreef WickedTunes het volgende:
MIddag!!
Q: Is er al iemand die het uurtje van 6-7 opvult? Zou ik wel willen doen met (Wicked: Alternative)
Keequote:
ah iets gemist .quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:07 schreef WickedTunes het volgende:
Had je hier gisternacht moeten zijn om uur of 4. Diepe gesprekken over zin vant leven, god, wel/geen hiernamaals... was leuk
Dan slapen sommige mensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:07 schreef WickedTunes het volgende:
Had je hier gisternacht moeten zijn om uur of 4. Diepe gesprekken over zin vant leven, god, wel/geen hiernamaals... was leuk
Ah ja, vanmiddag speelden ze Skip skipquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef WickedTunes het volgende:
Ik kwam net terug van draaien op een bruiloft... dus was wel ff toe aan iets serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |