2,7 paar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. taaie. Dat is goed maar dan blijven er maar 5,4 paar schoenen per maand over voor Samzz
dat overleeft ze wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. taaie. Dat is goed maar dan blijven er maar 5,4 paar schoenen per maand over voor Samzz
Nee, 5,4.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oke deal. Sammz, jij de SOA testen, condooms, klandizie. Doe ik de administratie en klandizie en ben ik chauffeur.
Als het dansen maar goed isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze willen een nieuwere versie van dirty dancing maken..sukkels dat gaat soberso falen
ah zonde oude was goed , afblijven ervanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze willen een nieuwere versie van dirty dancing maken..sukkels dat gaat soberso falen
pcies.. daarom gaan ze ook falen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah zonde oude was goed , afblijven ervan.
He wat? Ik? Wanneer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We misten jou toen je wel op het rooster stond.
ja altijd ff leuk om wat comments te horen over het topic enzquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel leuk dat je alle liedjes aan elkaar praat CGM
Het blifjt radioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel leuk dat je alle liedjes aan elkaar praat CGM
Goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |