quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Daar kun je ook mee verdienen hoor, en anders je halve vriend wel
Dude.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Daar kun je ook mee verdienen hoor, en anders je halve vriend wel
Ik vind het vooral een hoop geschreeuw en gekrijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mee eens, zovaaaaak gehoord
Kusjequote:
gemiezer en gepielquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop geschreeuw en gekrijs.
Da's 5 euro, maat.quote:
Niet zo goedkoop hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt ie nu dat je hoer moet worden?.
Ik ben tussenpersoon, ik krijg kortingquote:
Stem was primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik draai nog best wat afwisselende dingen. Hopelijk klonk het redelijk qua stem geen idee of mic iets oppikte :p.
Niet zo goedkoop? We zitten in een recessiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet zo goedkoop he
[..]
Ik ben tussenpersoon, ik krijg korting
wat voor alternatiefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Blokje alternatief met vervolgens Rock.
Nee ik ben de enige daar![]()
Jij krijgt vast ook wel kortingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo goedkoop? We zitten in een recessie.
Ja, en niet eens zelfstandig, nee ik moet een pimp regelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt ie nu dat je hoer moet worden?.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij krijgt vast ook wel korting
Sorry Myr
Moet je dat zelf doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en niet eens zelfstandig, nee ik moet een pimp regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |