En dat is ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit geeft maar weer aan dat je me niet kent
quote:
Kouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
Ik kijk op mijn Hyves en zie dat er in een tijdsbestek van zo'n 14 dagen, beginnend vanaf gisteren, een shitload aan mensen jarig is. Het aantal mensen is echt heel hoog, veel hoger dan de rest van het jaar.
Hoe komt dit? Dat vroeg ik me af, wat bezielde de ouders van deze mensen om zo ongeveer tussen 1 november en 1 december keihard te gaan neuken? Waarom opeens deze vraag naar kinderen?
Help me want ik word hier gek van
TEVENS: Hoi en gr van mijn hont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Dit is ook wel een goede klacht van Drizzt. Maar goed, Hyves heb je nodig om die 14 jarige sletjes zonder Facebook te hosselen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is ook wel een goede klacht van broertje. Maar goed, Hyves heb je nodig om die 14 jarige sletjes zonder Facebook te hosselen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KouJa maar het is in Januari en december ook vaak koud! Waarom dan in November?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik naar de ouders bellen van alle mensen die jarige zijn tussen 5 en 20 Augustus om het te vragen![]()
December te veel kerstdagen en Januari uitpuffen van die dagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar het is in Januari en december ook vaak koud! Waarom dan in November?
Misschien moet ik naar de ouders bellen van alle mensen die jarige zijn tussen 5 en 20 Augustus om het te vragen
neepquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens de radio ligt er bij mij uitIs dat bij iedereen zo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens de radio ligt er bij mij uitIs dat bij iedereen zo?
\m/quote:
Hallon eiquote:
kan niet. 4chan-leech.org staat er danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef EggsTC het volgende:
http://images.4chan.org/b/src/1312914108318.jpg
Ik heb ze ook een keer live gezien, vond het wel strak toenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amon Amarth ooit live gezien, viel ernstig tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |