Ik vind dat de handeling van de wagens juist perfect is. Al is dat uiteraard wat makkelijker als je een controller hebt ipv een toetsenbord en muis. Neemt niet weg dat ik GTA 4 zowel voor de 360 als voor de PC heb gekocht. Ja... i'm a GTA freak!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Casual gamers
De auto's konden zo goed sturen als en bak met olie, de engine vreet onnodig veel op de pc, en vreet zelfs fps op
Jawel man, wordt wel dezelfde eengine als gta4 en red dead redemption, gemaakt door fans!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:56 schreef julian6 het volgende:
Liever niet weer dezelfde engine. Ik vond het gewoon niet lekker spelen in vergelijking met GTA San andreas ()
Zou kunnen, rond de 15de zou de eerste datum zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje off-topic, maar zag net een tweet dat GTA IV SA morgen uit komt? De mod.
RDR heeft een andere engine volgens mij? Die speelde wel chillquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jawel man, wordt wel dezelfde eengine als gta4 en red dead redemption, gemaakt door fans!
Graag wat info over GTA4 SA?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef ElmoFan het volgende:
GTA4 SA is te downloaden om 7 uur vanavond
nee, de map van GTA SA in GTA IV, de beta nu is alleen de map, de volgende beta zal ook verkeer bevatten, het is nu dus nog aardig kaal, maar uiteindelijk kan je ook missies spelen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Graag wat info over GTA4 SA?
Is het gewoon de map van GTAIV in SA?
Maar hebben ze echt opnieuw de map gemaakt of hebben ze "gewoon" alle objecten geïmporteerd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, de map van GTA SA in GTA IV, de beta nu is alleen de map, de volgende beta zal ook verkeer bevatten, het is nu dus nog aardig kaal, maar uiteindelijk kan je ook missies spelen volgens mij.
hier heb je de site: http://gtaivsa.com/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Maar hebben ze echt opnieuw de map gemaakt of hebben ze "gewoon" alle objecten geïmporteerd?
het is nog maar een betaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf dan zijn ze toch nog redelijk vroeg
Nee bro, dezelfde maar natuurlijk wel aangepast (ook ivm paarden :p ) de zgn RAGE enginequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
RDR heeft een andere engine volgens mij? Die speelde wel chill
True! En de eerst was de 15de de datumquote:
Ik heb het net even gespeeld maar het is heel erg leeg, je moet alles rennen want er rijd niks rond, graphics zijn prima, iets minder dan gta4 maar ik accepteer hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True! En de eerst was de 15de de datum
Ik voel een GTA SA-je op de PS3 in de toekomst aankomen....!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb het net even gespeeld maar het is heel erg leeg, je moet alles rennen want er rijd niks rond, graphics zijn prima, iets minder dan gta4 maar ik accepteer het
ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Ik voel een GTA SA-je op de PS3 in de toekomst aankomen....!!!
Ja wel dikke naai dat SA er op de Xbox is en niet op de PS3.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Ik voel een GTA SA-je op de PS3 in de toekomst aankomen....!!!
Ja dat het dashboard gebeuren niet werkt is echt baggerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:51 schreef emokid het volgende:
GTA SA op de 360 stelt niets voor. Je moet offline gaan om het te spelen dus je kunt niet holleren met je matties over chat. Verder is alles stretched en ziet het er niet uit.
Huh, hoezo dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:51 schreef emokid het volgende:
GTA SA op de 360 stelt niets voor. Je moet offline gaan om het te spelen dus je kunt niet holleren met je matties over chat. Verder is alles stretched en ziet het er niet uit.
Omdat dat automatisch gebeurtquote:
Op de Xbox ja, niet de XBOX 360.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja wel dikke naai dat SA er op de Xbox is en niet op de PS3.
iCenhacer en LCPD: First response, beide geniale modsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand hier mods voor GTA4? Visual IV? of complete car mods?
Hoor wel elke keer iedereen hier over praten : http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=480297
ENB ofzo?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
Oh my god!!!!!!!!!!!
http://www.rockstargames.com/
huh? GTA IV toch? huh... *klikt link*quote:RockstarGames Rockstar Games
#GTAV rockstargames.com
met de gebruikelijke teleurstelling tot gevolgquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
Wordt nog wat als die trailer uit komt. Dan knallen we even gewoon 5 topics door heen in 10 minuten.![]()
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
met de gebruikelijke teleurstelling tot gevolg
De 1e trailer voor GTA IV was anders 1 groot kippenvelmoment voor me, met de muziek van Philip Glass.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef Klonk het volgende:
Rockstar kennende wordt het een stampende beat, met wat artifarti stuf en daar mogen we het dan een half jaar mee doen
Een trailer. Ik wacht wel op de eerst speelbare build voor debugconsolesquote:
Kun je lang wachten met PostNLquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een trailer. Ik wacht wel op de eerst speelbare build voor debugconsoles
Je hebt gelijk, dat was deze idd:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De 1e trailer voor GTA IV was anders 1 groot kippenvelmoment voor me, met de muziek van Philip Glass.
GTA 100% uitspelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Duiven schieten!Tags verzamelen
em je zeikende wijf negeren
Ik vind het wel mooi dat iedereen aan het speculeren was op wek massive event ze dit kenbaar zouden maken en nu gewoon op een regenachtige dinsdagochtend een website en een tweet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een trailer. Ik wacht wel op de eerst speelbare build voor debugconsoles
Dat deden ze express met die kut duivenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
GTA 100% uitspelen
Wat een werk was dat, en ik was vast niet de enige die 199 duiven dood had en er 1tje miste, maar niet wist welkeMocht ik ze weer allemaal langsgaan.
En het effect is er geen fuck minder om, dit explodeert echt op het internet op dit moment, volgens mij ook al trending op Twitterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat iedereen aan het speculeren was op wek massive event ze dit kenbaar zouden maken en nu gewoon op een regenachtige dinsdagochtend een website en een tweet.
Klaar!
Ik ga wel langs bij Rockstar, zoals bij elk spelquote:
Verkapte ik heb connecties postquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga wel langs bij Rockstar, zoals bij elk spel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga wel langs bij Rockstar, zoals bij elk spel
quote:
Verkapt? Ik heb notabene een tagquote:
Al laten ze alleen maar V logo zien 10 minuten lang, dan nog wil hem zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:39 schreef RacerDKB het volgende:
Het duurt toch nog een jaar voordat het af is
Wel ziek dat die trailer volgende week al komt, bij GTA IV hypede Rockstar nog veel meer met die countdown van 28 dagen tot de trailer.
Ik zou zweren dat er zo'n gebouw is (een flat/skyscraper) met dat groene gaas-achtige patroon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Al laten ze alleen maar V logo zien 10 minuten lang, dan nog wil hem zien
Yeaa!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
www.rockstargames.com
Twee November!
![]()
![]()
Grieks?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
UK en US? Zou wel tof zijn, maar ik moest eerder aan iets grieks denken
nja de banner waar 5 in staat danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Grieks?
Shiiitt dan krijgen we weinig geld in GTA V.
Dit dus, overal iets achter zoeken en verbanden proberen te leggen. Ook hints uit de huidige spellen zo. Prachtig is datquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Logo doet me denken aan San Andreas. Maar fuck 't, zo hyped dat ik geen zin om na te denken. Is het al twee November?
Weet nog met de eerste trailer van IV, in de ochtend vroeg op en die fucking trailer kijken. Vanaf dan elke screen/informatie doornemen en op de release als een gestoorde nerd voor een game winkel staan om GTA te kopen. Alleen met GTA kan het.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Weet nog met de eerste trailer van IV, in de ochtend vroeg op blijven tot de trailer er was en die fucking trailer kijken.
Yep,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, overal iets achter zoeken en verbanden proberen te leggen. Ook hints uit de huidige spellen zo. Prachtig is dat
Ik zit ook te kijken naar die lijntjes in die V en dan die kleur groen erbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Yep,
Packie (uit GTA IV) zou toch naar San Andreas gaan?
Packie = Iers = Groen = GTA V logo.
Ik ben daar vroeger nog supermoderator geweest toen met GTA:SAquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:55 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso was het bij GTAIV de eerste uren onmogelijk om de trailer fatsoenlijk te streamen, totdat hij op gtaforum.nl stond, toen keek iedereen het daar. Bestaat dat nog?
edit: ja dus, en ze hebben in al die jaren NIKS veranderd aan de layout![]()
Ik ben daar ook nog ooit actief geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger nog supermoderator geweest toen met GTA:SA
Ik was daar rond 2004/5 actief geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nog ooit actief geweest.
Tot kort voordat GTA IV uit kwam.
Ik heette daar Only_GrandTheftAuto..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was daar rond 2004/5 actief geloof ik
JALOERS, ik was wel superlid oid, maar hoger kwam ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger nog supermoderator geweest toen met GTA:SA
Door die kleur groen, lettertype five en die lijntjes zou je zeggen Washington D.C. ofniet?quote:
Het kan van alles wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door die kleur groen, lettertype five en die lijntjes zou je zeggen Washington D.C. ofniet?
Daarom leuk om daarover na te denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het kan van alles worden
Het kan net zo goed een virtuele stad zijn met Washington, Miami en Vegas als 3 eilanden.
Ik hoop van niet. Lijkt mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende stad om in rond te dwalen. Maar ik denk dat het eerder toch weer San Andreas gaat worden. In Los Angeles/Los Santos en Las Vegas/Las Venturas vloeit het geld natuurlijk ook rijkelijk, dus daar kan de vorm van die 'V' dan op slaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door die kleur groen, lettertype five en die lijntjes zou je zeggen Washington D.C. ofniet?
Ook het eerste wat ik dacht. Zou wel een vette stad zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom geen Iers. De meest andere voor de hand liggende vergelijking is dat die inham ook inderdaad op het bovenstaande 5 dollar briefje zit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:11 schreef Klonk het volgende:
Schoppen, maar volgens mij is een klavertje juist erg Iers
En dan na een uur of 4 spelen denken : ''Boooring''.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Weet nog met de eerste trailer van IV, in de ochtend vroeg op en die fucking trailer kijken. Vanaf dan elke screen/informatie doornemen en op de release als een gestoorde nerd voor een game winkel staan om GTA te kopen.
omdat het de 10de gta isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Hebben jullie de bron al bekeken? Waarom is de image Untitled-10?
Vandaar die PIquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef Pheno het volgende:
omdat ze weten dat mensen in de broncode kijken
Als je GTA IV saai vind is Saints Row wat meer voor je lijkt me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan na een uur of 4 spelen denken : ''Boooring''.
Dit keer trap ik niet meer in Rockstar hypes, zie de game vanzelf wel verschijnen en kijk tegen die tijd wel of ik m haal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(series)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
omdat het de 10de gta is
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(series)
Ik vond het verhaal van GTA4 rond de helft van de game saai worden. Als het verhaal nu wel goed is heb ik geen probleem met veel verhaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan mij niet schelen waar het is, als het maar meer lol en minder verhaal is dan GTA IV
ik kijk naar de release jaar en niet naar de eventuele uitbreidingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(series)
Juist ja, de 15e dus.
Dus volgens jou is GTAII een uitbreiding van London? En The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony zijn GEEN uitbreidingen van IV? En San Andreas is een uitbreiding van Advance? JUISTquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef wise het volgende:
[..]
ik kijk naar de release jaar en niet naar de eventuele uitbreidingen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus volgens jou is GTAII een uitbreiding van London? En The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony zijn GEEN uitbreidingen van IV? En San Andreas is een uitbreiding van Advance? JUIST
Nee, nou moet je ook doorzetten ook, noem eens op welke 10 GTA's dan wel de echte zijn volgens jou?quote:
lekker auto's exploderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
GTA new delhi lijkt me tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geeft een mooie kettingreactie als je daar een met een rocker launcher op gaat schieten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
GTA new delhi lijkt me tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eikels hadden hun hele game niet moeten uitbrengen in deze periode.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zullen de makers van Saints Row 3 nu wel niet denken..![]()
Hun game komt bijna uit, elke dag filmpjes er van en nieuws en weinig hype.
Rockstar zet een bericht op twitter en heel internet ontploft.
Alsjeblieft niet. 50 uur naar: psssssst meisjes meisje!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Een kruising tussen een licht ontvlambare libier en achmed the dead terrorist lijkt me wel leuk. }:-)
Dat van de laatste mw3 trailer klopt ook niet meer: Most anticipated game, dat is nu GTA5.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
sowieso... launch trailer een maand van tevoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat van de laatste mw3 trailer klopt ook niet meer: Most anticipated game, dat is nu GTA5.
Ze hebben al een hype terwijl ze alleen een spel hebben aangekondigt
Een maand? Een week gekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sowieso... launch trailer een maand van tevoren.
Marja battlefield e
8 novemberquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dacht dat MW3 pas laat in november uit komt?
De eckte eckte gaan voor SR3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
dat zei ik alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:38 schreef DeRakker. het volgende:
toch als je naar het design kijkt van de V lijkt het erop dat het iets van glamour is ofzo... las vegas?
mwah we hebben het wel al keer gehad... mag ook wel weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat zei ik alMaar dat zou vet zijn want dan heb je een stad en een woestijn
Las vegas is toch wel wat anders dan new yorkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah we hebben het wel al keer gehad... mag ook wel weer wat nieuws.
san andreas?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Las vegas is toch wel wat anders dan new york
Alleen toch toen je in San Andreas terug ging met het vliegtuig naar Liberty City (GTA3) om daar 1 missie te doen. Toen sneeuwde het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Sneeuw? Dat hebben we nog niet veel gezien in GTA.
En iets van platteland of zo. GTA IV was wel leuk, maar het was alleen maar stad, meer niet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef ElmoFan het volgende:
Er moeten trouwens wel weer belachelijke wapens en vliegtuigen (die je kan besturen) in
Vliegenge wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Het zou tof zijn als er een vliegende stad was. Tevens hoop ik op veel hoge wolkenkrabbers. Dit keer wil ik echt in alle gebouwen kunnen lopen.
Dan zou Chicago een leuke keuze zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Het zou tof zijn als er een vliegende stad was. Tevens hoop ik op veel hoge wolkenkrabbers. Dit keer wil ik echt in alle gebouwen kunnen lopen.
En anders zullen ze dit topic toch niet lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk trouwens al dat ze de wereld grotendeels af hebben.
En bergen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef TJV het volgende:
Platteland, steden, woestijnen, bossen, alles gewoon. Alles gaat erin komen, ik voel het.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
is er al een filmpje met trailer of gameplay van deeltje V?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
Jazekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:56 schreef delano.888 het volgende:
Er staan best wel goeie nep trailers op youtube trouwens:
>>> GTA San Adreasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef FS1986NL het volgende:
Hebben jullie enig idee waar het zou kunnen afspelen?
Persoonlijk hoop ik Las Vegas, dat zou echt wel vet zijn vind ik dan.
Muziek van Frank Sinatra en Dean Martin in je auto over de The Strip rijden, damn dat zou zo leuk zijn.
Hier ben ik het zeker mee eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef DSS24 het volgende:
Ik hoop dat het freeroam rellen weer terugkomt. In IV had ik het gevoel dat gewoon rondkloten bestraft werd met 5 minuten 4 sterren achter je reet aan tot de dood.
Ja ook niet zo sloom als 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:47 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik hoop dat ie weer wat luchtiger wordt dan deel 4
Ik was net de sneeuw post aan het zoeken,. maar inderdaad dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alleen toch toen je in San Andreas terug ging met het vliegtuig naar Liberty City (GTA3) om daar 1 missie te doen. Toen sneeuwde het.
jah dat wel, maar bleef niet echt water op de weg staan als in plassen. Het was droog, en dan was de weg ook weer droogquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Regen had al invloed op grip enzo.
Nah, 2012 moet het wel worden, dat was ook al het gerucht dat al tijden loopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:07 schreef Fukjoeman het volgende:
Zou toch wel een stunt van ze zijn alstie er met kerstmis al was
Ik durf een wedje te leggen dat ze al een stuk verder zijn dan het landschap en dat er ergens op deze aardkloot rockstar medewerkers al druk aan het beta testen zijn en aan het kloten zijn in GTA Vquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk trouwens al dat ze de wereld grotendeels af hebben.
Als ze een trailer kunnen maken moet het landschap af zijn, textures, gebouwen etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik durf een wedje te leggen dat ze al een stuk verder zijn dan het landschap en dat er ergens op deze aardkloot rockstar medewerkers al druk aan het beta testen zijn en aan het kloten zijn in GTA V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ?quote:
en dan eindelijk de releasequote:
Met GTA4 was het echt een hel om te wachten, dit zal niet anders worden ben ik bang..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
en dan eindelijk de release![]()
![]()
![]()
pff hadden ze dit bekend gemaakt een week van tevoren dat de game uitkomt ofzo, kan nu al niet meer wachten
nee precies, alleen maar kut... duurt wss een jaar ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Met GTA4 was het echt een hel om te wachten, dit zal niet anders worden ben ik bang..
Kans is vrij groot dat het eind volgend jaar zal worden. Misschien zullen ze ons verrassen en een week later de game uit brengen na de trailer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee precies, alleen maar kut... duurt wss een jaar ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goedkoper en dan hoef je niet naar de winkelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pre-order
Wat heeft iedereen daar toch mee? Je hebt hem niet sneller en niet goedkoper
Echt niet goedkoper.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is goedkoper en dan hoef je niet naar de winkel
Want daar stond een vulkaan? Ik vat 'em nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Speel zich wel af in Vice City denk ik zo
[ afbeelding ]
1e plaatje was in de DLC van GTA IV te vinden. dat stukje rechtsonder is van een poster dat te vinden was in GTA: Vice City,,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:51 schreef SevD het volgende:
[..]
Want daar stond een vulkaan? Ik vat 'em niet
Ah, dan lijkt het me idd vrij duidelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1e plaatje was in de DLC van GTA IV te vinden. dat stukje rechtsonder is van een poster dat te vinden was in GTA: Vice City,,
Ga ik wel vanuit. GTA4 was het begin van deze engine zoals GTA3 het voor zijn tijd was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Wat denken jullie, zal 't een geupdate gta 4 engine worden?
Lijkt me wel eigenlijk... (aangezien die al schokkerig liep op de consoles, om maar niet te spreken van de pc)
Lijkt me wel, Max Payne 3 gebruikt ook Rage + Euphoria.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Wat denken jullie, zal 't een geupdate gta 4 engine worden?
Lijkt me wel eigenlijk... (aangezien die al schokkerig liep op de consoles, om maar niet te spreken van de pc)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef DSS24 het volgende:
Misschien kan je wel naar andere landen reizen en zijn er 4 van zulke maps als in GTA IV met elk een ander land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje zoals Scarface (die game) deed, zou ik niet eens zo heel erg vinden
Dat je naar een andere map toe kan vliegen (mag van mij ook wel loading time bij zitten)
En dan nog een maand of 2 op het filmpjequote:
Ik eis gvd gameplay beelden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan nog een maand of 2 op het filmpje.
Dit zal wel een teaser van een teaser zijn
Ohh maar dan zal je het spel toch echt zelf moeten spelen.quote:
Qft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ohh maar dan zal je het spel toch echt zelf moeten spelen.
Rockstar laat nooit gameplay zien. NOOIT.
En je zit in het topic op fok dagen na de release te klagen dat hij nog steeds niet bezorgd hebt. Het gebeurt met elke grote release.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is goedkoper en dan hoef je niet naar de winkel
Pre-orderen + downloaden als ie 4-5 dagen voor de release lekt is wat ik doequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Emi22 het volgende:
[..]
En je zit in het topic op fok dagen na de release te klagen dat hij nog steeds niet bezorgd hebt. Het gebeurt met elke grote release.
redneckquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
zolang je maar met vliegtuig of jumpjet spelen Kan, en een zender zoals k-rose, die miste Ik bij 4
Toen ik GT5 ge-preorderd had gingen de postbodes staken :/quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Emi22 het volgende:
[..]
En je zit in het topic op fok dagen na de release te klagen dat hij nog steeds niet bezorgd hebt. Het gebeurt met elke grote release.
Op de huidige generatie consoles denk ik het niet, zeker als je kijkt naar de beperkte opslagruimte van de 360 vergeleken met de blu ray van de PS3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef SevD het volgende:
Ik ben meer benieuwd of ze gebruik maken van die gezicht-technologie net als in LA Noire.
Waarschijnlijk laten ze dit keer ook geen gameplay zien. Al deden ze dat wel met Red Dead Redemption en LA Noire. En die waren erg goed, dus hoop het wel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ohh maar dan zal je het spel toch echt zelf moeten spelen.
Rockstar laat nooit gameplay zien. NOOIT.
Bij la noire pas na zeer vele jarenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laten ze dit keer ook geen gameplay zien. Al deden ze dat wel met Red Dead Redemption en LA Noire. En die waren erg goed, dus hoop het wel!
Dit zou epic zijn. Met je pickup mount chilliad oprijden en K-Rose/K-DST door je speakers maar dan met nog mooiere graphicsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef HalvinCarris het volgende:
Het wordt gewoon een San Andreas remake in de stijl van GTA IV, dohh.
http://gtaivsa.com/quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit zou epic zijn. Met je pickup mount chilliad oprijden en K-Rose/K-DST door je speakers maar dan met nog mooiere graphics
Boh gek, keihard met een indiaan spelen jwzquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.currencyandcoin.com/US-Paper-Currency/5-Indian-Note
Hmm, soort Wild West?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GTA V speelt zich af in verschillende steden over de wereld zoals Sydney en het land Hawaii.
ja net als dat call of duty modern warfare doet... eerst teaser, zie je nog helemaal niks van de game.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan nog een maand of 2 op het filmpje.
Dit zal wel een teaser van een teaser zijn
30 april 2012quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:52 schreef Liteiten het volgende:
Maar goed mensen, wat verwachten we voor releasedatum?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zoiets verwacht. April/Mei. Maar kan ook gewoon de hoop zijn dat 'ie er al zo snel isquote:
Welk gebied kan je hiervan uitgaande dan verwachten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man uit die ene film met dat grote mes, die indiaan. Ben de naam van de film even kwijt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch wel 100% zeker dat het logo hierop gebaseerd is.
Iets met een native-american als hoofdspeler wellicht?
Machete!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die man uit die ene film met dat grote mes, die indiaan. Ben de naam van de film even kwijt.
Te ver gezochtquote:
Zou wel cool zijn, alle eilanden van Hawaii als mapquote:
Dat is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn, alle eilanden van Hawaii als map.
Vegas, Indianen zouden altijd casino's hebben en deze exploiteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Welk gebied kan je hiervan uitgaande dan verwachten?
Waarom zou uitgever Rockstar zichzelf in de voet schieten door twee games haast tegelijk uit te brengen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zoiets verwacht. April/Mei. Maar kan ook gewoon de hoop zijn dat 'ie er al zo snel is
Rockstar laat over het algemeen wat ruimte tussen toptitels, ze zullen Max Pain wat ruimte willen geven, ik ga uit van volgend jaar zo rond deze tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zoiets verwacht. April/Mei. Maar kan ook gewoon de hoop zijn dat 'ie er al zo snel is
Loading time zou ik ook geen problemen mee hebben. Dat je missies moet doen in een ander land zoals een Bin Laden opzoeken en vermoorden voor 20 miljoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]Een beetje zoals Scarface (die game) deed, zou ik niet eens zo heel erg vinden
Dat je naar een andere map toe kan vliegen (mag van mij ook wel loading time bij zitten)
Ook op de nieuwste dollar bills staat er een V in dat lettertype.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh gek, keihard met een indiaan spelen jwz
Kan toch alles zijn?
Het meest aannemelijke is iets in de trant van vice city of een soort van eiland, zoals te zien in de poster van vice city.
(door iemand anders in dit topic gemeld, waardoor ik mijn ierse aanname maar terugneem)
Echt?quote:
Meer als in dat dit hele topic al vol zit met niksquote:
Er is ook niets. Een pagina met de aankondiging dat er over een week een trailer is. Dat is het concrete waar we het mee moeten doen. Dus ja, de geruchtenmolen draait overurenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Meer als in dat dit hele topic al vol zit met niks
Ja en dat vind ik grappig, 300 posts met misschien 2 echt nuttigequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is ook niets. Een pagina met de aankondiging dat er over een week een trailer is. Dat is het concrete waar we het mee moeten doen. Dus ja, de geruchtenmolen draait overuren
nee man, veel te kleinquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat het zich afspeelt in Wachtum
http://g.co/maps/4pjz5
een pracht'stad' om GTA zich af te laten spelen tussen de illegale varkens handelaren met prijsafspraken
Ik heb liever een kleine stad met enorm veel detail dan een hele staat waar geen zak in is te beleven. Beetje waar SA last van had.quote:
Zou wel episch, met een vette tractor koeien jatten terwijl je achterna gezeten word door de boer met een hooivorkquote:
Je hebt gelijk, al vond ik soms de afstanden bij SA wel leuk en miste ik het bij IV.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb liever een kleine stad met enorm veel detail dan een hele staat waar geen zak in is te beleven. Beetje waar SA last van had.
Goh je meent het, straks ga je nog vertellen dat je liever een bankrekening hebt met 2389273273 miljoen euro dan een portemonnee met 4 centquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb liever een kleine stad met enorm veel detail dan een hele staat waar geen zak in is te beleven. Beetje waar SA last van had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |