Een trailer. Ik wacht wel op de eerst speelbare build voor debugconsolesquote:
Kun je lang wachten met PostNLquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een trailer. Ik wacht wel op de eerst speelbare build voor debugconsoles
Je hebt gelijk, dat was deze idd:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De 1e trailer voor GTA IV was anders 1 groot kippenvelmoment voor me, met de muziek van Philip Glass.
GTA 100% uitspelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Duiven schieten!Tags verzamelen
em je zeikende wijf negeren
Ik vind het wel mooi dat iedereen aan het speculeren was op wek massive event ze dit kenbaar zouden maken en nu gewoon op een regenachtige dinsdagochtend een website en een tweet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een trailer. Ik wacht wel op de eerst speelbare build voor debugconsoles
Dat deden ze express met die kut duivenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
GTA 100% uitspelen
Wat een werk was dat, en ik was vast niet de enige die 199 duiven dood had en er 1tje miste, maar niet wist welkeMocht ik ze weer allemaal langsgaan.
En het effect is er geen fuck minder om, dit explodeert echt op het internet op dit moment, volgens mij ook al trending op Twitterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat iedereen aan het speculeren was op wek massive event ze dit kenbaar zouden maken en nu gewoon op een regenachtige dinsdagochtend een website en een tweet.
Klaar!
Ik ga wel langs bij Rockstar, zoals bij elk spelquote:
Verkapte ik heb connecties postquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga wel langs bij Rockstar, zoals bij elk spel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga wel langs bij Rockstar, zoals bij elk spel
quote:
Verkapt? Ik heb notabene een tagquote:
Al laten ze alleen maar V logo zien 10 minuten lang, dan nog wil hem zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:39 schreef RacerDKB het volgende:
Het duurt toch nog een jaar voordat het af is
Wel ziek dat die trailer volgende week al komt, bij GTA IV hypede Rockstar nog veel meer met die countdown van 28 dagen tot de trailer.
Ik zou zweren dat er zo'n gebouw is (een flat/skyscraper) met dat groene gaas-achtige patroon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Al laten ze alleen maar V logo zien 10 minuten lang, dan nog wil hem zien
Yeaa!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
www.rockstargames.com
Twee November!
![]()
![]()
Grieks?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
UK en US? Zou wel tof zijn, maar ik moest eerder aan iets grieks denken
| Forum Opties | |
|---|---|