nja de banner waar 5 in staat danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Grieks?
Shiiitt dan krijgen we weinig geld in GTA V.
Dit dus, overal iets achter zoeken en verbanden proberen te leggen. Ook hints uit de huidige spellen zo. Prachtig is datquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Logo doet me denken aan San Andreas. Maar fuck 't, zo hyped dat ik geen zin om na te denken. Is het al twee November?
Weet nog met de eerste trailer van IV, in de ochtend vroeg op en die fucking trailer kijken. Vanaf dan elke screen/informatie doornemen en op de release als een gestoorde nerd voor een game winkel staan om GTA te kopen. Alleen met GTA kan het.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Weet nog met de eerste trailer van IV, in de ochtend vroeg op blijven tot de trailer er was en die fucking trailer kijken.
Yep,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, overal iets achter zoeken en verbanden proberen te leggen. Ook hints uit de huidige spellen zo. Prachtig is dat
Ik zit ook te kijken naar die lijntjes in die V en dan die kleur groen erbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Yep,
Packie (uit GTA IV) zou toch naar San Andreas gaan?
Packie = Iers = Groen = GTA V logo.
Ik ben daar vroeger nog supermoderator geweest toen met GTA:SAquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:55 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso was het bij GTAIV de eerste uren onmogelijk om de trailer fatsoenlijk te streamen, totdat hij op gtaforum.nl stond, toen keek iedereen het daar. Bestaat dat nog?
edit: ja dus, en ze hebben in al die jaren NIKS veranderd aan de layout![]()
Ik ben daar ook nog ooit actief geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger nog supermoderator geweest toen met GTA:SA
Ik was daar rond 2004/5 actief geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nog ooit actief geweest.
Tot kort voordat GTA IV uit kwam.
Ik heette daar Only_GrandTheftAuto..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was daar rond 2004/5 actief geloof ik
JALOERS, ik was wel superlid oid, maar hoger kwam ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger nog supermoderator geweest toen met GTA:SA
Door die kleur groen, lettertype five en die lijntjes zou je zeggen Washington D.C. ofniet?quote:
Het kan van alles wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door die kleur groen, lettertype five en die lijntjes zou je zeggen Washington D.C. ofniet?
Daarom leuk om daarover na te denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het kan van alles worden
Het kan net zo goed een virtuele stad zijn met Washington, Miami en Vegas als 3 eilanden.
Ik hoop van niet. Lijkt mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende stad om in rond te dwalen. Maar ik denk dat het eerder toch weer San Andreas gaat worden. In Los Angeles/Los Santos en Las Vegas/Las Venturas vloeit het geld natuurlijk ook rijkelijk, dus daar kan de vorm van die 'V' dan op slaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door die kleur groen, lettertype five en die lijntjes zou je zeggen Washington D.C. ofniet?
Ook het eerste wat ik dacht. Zou wel een vette stad zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |