lekker auto's exploderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
GTA new delhi lijkt me tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geeft een mooie kettingreactie als je daar een met een rocker launcher op gaat schieten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
GTA new delhi lijkt me tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eikels hadden hun hele game niet moeten uitbrengen in deze periode.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zullen de makers van Saints Row 3 nu wel niet denken..![]()
Hun game komt bijna uit, elke dag filmpjes er van en nieuws en weinig hype.
Rockstar zet een bericht op twitter en heel internet ontploft.
Alsjeblieft niet. 50 uur naar: psssssst meisjes meisje!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Een kruising tussen een licht ontvlambare libier en achmed the dead terrorist lijkt me wel leuk. }:-)
Dat van de laatste mw3 trailer klopt ook niet meer: Most anticipated game, dat is nu GTA5.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
sowieso... launch trailer een maand van tevoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat van de laatste mw3 trailer klopt ook niet meer: Most anticipated game, dat is nu GTA5.
Ze hebben al een hype terwijl ze alleen een spel hebben aangekondigt
Een maand? Een week gekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sowieso... launch trailer een maand van tevoren.
Marja battlefield e
8 novemberquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dacht dat MW3 pas laat in november uit komt?
De eckte eckte gaan voor SR3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |