Daarom geen Iers. De meest andere voor de hand liggende vergelijking is dat die inham ook inderdaad op het bovenstaande 5 dollar briefje zit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:11 schreef Klonk het volgende:
Schoppen, maar volgens mij is een klavertje juist erg Iers
En dan na een uur of 4 spelen denken : ''Boooring''.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef ROFLOL het volgende:
Weet nog met de eerste trailer van IV, in de ochtend vroeg op en die fucking trailer kijken. Vanaf dan elke screen/informatie doornemen en op de release als een gestoorde nerd voor een game winkel staan om GTA te kopen.
omdat het de 10de gta isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Hebben jullie de bron al bekeken? Waarom is de image Untitled-10?
Vandaar die PIquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef Pheno het volgende:
omdat ze weten dat mensen in de broncode kijken
Als je GTA IV saai vind is Saints Row wat meer voor je lijkt me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan na een uur of 4 spelen denken : ''Boooring''.
Dit keer trap ik niet meer in Rockstar hypes, zie de game vanzelf wel verschijnen en kijk tegen die tijd wel of ik m haal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(series)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
omdat het de 10de gta is
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(series)
Ik vond het verhaal van GTA4 rond de helft van de game saai worden. Als het verhaal nu wel goed is heb ik geen probleem met veel verhaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan mij niet schelen waar het is, als het maar meer lol en minder verhaal is dan GTA IV
ik kijk naar de release jaar en niet naar de eventuele uitbreidingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(series)
Juist ja, de 15e dus.
Dus volgens jou is GTAII een uitbreiding van London? En The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony zijn GEEN uitbreidingen van IV? En San Andreas is een uitbreiding van Advance? JUISTquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:29 schreef wise het volgende:
[..]
ik kijk naar de release jaar en niet naar de eventuele uitbreidingen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus volgens jou is GTAII een uitbreiding van London? En The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony zijn GEEN uitbreidingen van IV? En San Andreas is een uitbreiding van Advance? JUIST
Nee, nou moet je ook doorzetten ook, noem eens op welke 10 GTA's dan wel de echte zijn volgens jou?quote:
lekker auto's exploderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
GTA new delhi lijkt me tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geeft een mooie kettingreactie als je daar een met een rocker launcher op gaat schieten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
GTA new delhi lijkt me tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eikels hadden hun hele game niet moeten uitbrengen in deze periode.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zullen de makers van Saints Row 3 nu wel niet denken..![]()
Hun game komt bijna uit, elke dag filmpjes er van en nieuws en weinig hype.
Rockstar zet een bericht op twitter en heel internet ontploft.
Alsjeblieft niet. 50 uur naar: psssssst meisjes meisje!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Een kruising tussen een licht ontvlambare libier en achmed the dead terrorist lijkt me wel leuk. }:-)
Dat van de laatste mw3 trailer klopt ook niet meer: Most anticipated game, dat is nu GTA5.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
sowieso... launch trailer een maand van tevoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat van de laatste mw3 trailer klopt ook niet meer: Most anticipated game, dat is nu GTA5.
Ze hebben al een hype terwijl ze alleen een spel hebben aangekondigt
Een maand? Een week gekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sowieso... launch trailer een maand van tevoren.
Marja battlefield e
8 novemberquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dacht dat MW3 pas laat in november uit komt?
De eckte eckte gaan voor SR3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:14 schreef SoldMayor het volgende:
dat zei ik alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:38 schreef DeRakker. het volgende:
toch als je naar het design kijkt van de V lijkt het erop dat het iets van glamour is ofzo... las vegas?
mwah we hebben het wel al keer gehad... mag ook wel weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat zei ik alMaar dat zou vet zijn want dan heb je een stad en een woestijn
Las vegas is toch wel wat anders dan new yorkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah we hebben het wel al keer gehad... mag ook wel weer wat nieuws.
san andreas?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Las vegas is toch wel wat anders dan new york
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |