dat zei ik alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:38 schreef DeRakker. het volgende:
toch als je naar het design kijkt van de V lijkt het erop dat het iets van glamour is ofzo... las vegas?
mwah we hebben het wel al keer gehad... mag ook wel weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat zei ik alMaar dat zou vet zijn want dan heb je een stad en een woestijn
Las vegas is toch wel wat anders dan new yorkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah we hebben het wel al keer gehad... mag ook wel weer wat nieuws.
san andreas?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Las vegas is toch wel wat anders dan new york
Alleen toch toen je in San Andreas terug ging met het vliegtuig naar Liberty City (GTA3) om daar 1 missie te doen. Toen sneeuwde het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Sneeuw? Dat hebben we nog niet veel gezien in GTA.
En iets van platteland of zo. GTA IV was wel leuk, maar het was alleen maar stad, meer niet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef ElmoFan het volgende:
Er moeten trouwens wel weer belachelijke wapens en vliegtuigen (die je kan besturen) in
Vliegenge wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Het zou tof zijn als er een vliegende stad was. Tevens hoop ik op veel hoge wolkenkrabbers. Dit keer wil ik echt in alle gebouwen kunnen lopen.
Dan zou Chicago een leuke keuze zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Het zou tof zijn als er een vliegende stad was. Tevens hoop ik op veel hoge wolkenkrabbers. Dit keer wil ik echt in alle gebouwen kunnen lopen.
En anders zullen ze dit topic toch niet lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk trouwens al dat ze de wereld grotendeels af hebben.
En bergen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef TJV het volgende:
Platteland, steden, woestijnen, bossen, alles gewoon. Alles gaat erin komen, ik voel het.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
is er al een filmpje met trailer of gameplay van deeltje V?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
Jazekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:50 schreef andreas612 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |