quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:56 schreef delano.888 het volgende:
Er staan best wel goeie nep trailers op youtube trouwens:
>>> GTA San Adreasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef FS1986NL het volgende:
Hebben jullie enig idee waar het zou kunnen afspelen?
Persoonlijk hoop ik Las Vegas, dat zou echt wel vet zijn vind ik dan.
Muziek van Frank Sinatra en Dean Martin in je auto over de The Strip rijden, damn dat zou zo leuk zijn.
Hier ben ik het zeker mee eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef DSS24 het volgende:
Ik hoop dat het freeroam rellen weer terugkomt. In IV had ik het gevoel dat gewoon rondkloten bestraft werd met 5 minuten 4 sterren achter je reet aan tot de dood.
Ja ook niet zo sloom als 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:47 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik hoop dat ie weer wat luchtiger wordt dan deel 4
Ik was net de sneeuw post aan het zoeken,. maar inderdaad dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alleen toch toen je in San Andreas terug ging met het vliegtuig naar Liberty City (GTA3) om daar 1 missie te doen. Toen sneeuwde het.
jah dat wel, maar bleef niet echt water op de weg staan als in plassen. Het was droog, en dan was de weg ook weer droogquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Regen had al invloed op grip enzo.
Nah, 2012 moet het wel worden, dat was ook al het gerucht dat al tijden loopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:07 schreef Fukjoeman het volgende:
Zou toch wel een stunt van ze zijn alstie er met kerstmis al was
Ik durf een wedje te leggen dat ze al een stuk verder zijn dan het landschap en dat er ergens op deze aardkloot rockstar medewerkers al druk aan het beta testen zijn en aan het kloten zijn in GTA Vquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk trouwens al dat ze de wereld grotendeels af hebben.
Als ze een trailer kunnen maken moet het landschap af zijn, textures, gebouwen etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik durf een wedje te leggen dat ze al een stuk verder zijn dan het landschap en dat er ergens op deze aardkloot rockstar medewerkers al druk aan het beta testen zijn en aan het kloten zijn in GTA V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |