Echt niet goedkoper.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is goedkoper en dan hoef je niet naar de winkel
Want daar stond een vulkaan? Ik vat 'em nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Speel zich wel af in Vice City denk ik zo
[ afbeelding ]
1e plaatje was in de DLC van GTA IV te vinden. dat stukje rechtsonder is van een poster dat te vinden was in GTA: Vice City,,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:51 schreef SevD het volgende:
[..]
Want daar stond een vulkaan? Ik vat 'em niet
Ah, dan lijkt het me idd vrij duidelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1e plaatje was in de DLC van GTA IV te vinden. dat stukje rechtsonder is van een poster dat te vinden was in GTA: Vice City,,
Ga ik wel vanuit. GTA4 was het begin van deze engine zoals GTA3 het voor zijn tijd was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Wat denken jullie, zal 't een geupdate gta 4 engine worden?
Lijkt me wel eigenlijk... (aangezien die al schokkerig liep op de consoles, om maar niet te spreken van de pc)
Lijkt me wel, Max Payne 3 gebruikt ook Rage + Euphoria.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Wat denken jullie, zal 't een geupdate gta 4 engine worden?
Lijkt me wel eigenlijk... (aangezien die al schokkerig liep op de consoles, om maar niet te spreken van de pc)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef DSS24 het volgende:
Misschien kan je wel naar andere landen reizen en zijn er 4 van zulke maps als in GTA IV met elk een ander land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje zoals Scarface (die game) deed, zou ik niet eens zo heel erg vinden
Dat je naar een andere map toe kan vliegen (mag van mij ook wel loading time bij zitten)
En dan nog een maand of 2 op het filmpjequote:
Ik eis gvd gameplay beelden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan nog een maand of 2 op het filmpje.
Dit zal wel een teaser van een teaser zijn
Ohh maar dan zal je het spel toch echt zelf moeten spelen.quote:
Qft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ohh maar dan zal je het spel toch echt zelf moeten spelen.
Rockstar laat nooit gameplay zien. NOOIT.
En je zit in het topic op fok dagen na de release te klagen dat hij nog steeds niet bezorgd hebt. Het gebeurt met elke grote release.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is goedkoper en dan hoef je niet naar de winkel
Pre-orderen + downloaden als ie 4-5 dagen voor de release lekt is wat ik doequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Emi22 het volgende:
[..]
En je zit in het topic op fok dagen na de release te klagen dat hij nog steeds niet bezorgd hebt. Het gebeurt met elke grote release.
redneckquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
zolang je maar met vliegtuig of jumpjet spelen Kan, en een zender zoals k-rose, die miste Ik bij 4
Toen ik GT5 ge-preorderd had gingen de postbodes staken :/quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Emi22 het volgende:
[..]
En je zit in het topic op fok dagen na de release te klagen dat hij nog steeds niet bezorgd hebt. Het gebeurt met elke grote release.
Op de huidige generatie consoles denk ik het niet, zeker als je kijkt naar de beperkte opslagruimte van de 360 vergeleken met de blu ray van de PS3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef SevD het volgende:
Ik ben meer benieuwd of ze gebruik maken van die gezicht-technologie net als in LA Noire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |