SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-14450248quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon 1 gebouw wat in de fik staat?Parijs was veel erger
Schokkend hoor, een huntquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef EggsTC het volgende:
wat een baas he die WT, eerst in zn nette outfit op een meet verschijnen. Dan ff de baas uithangen met zijn jupiler, een lapo hunten en als klap op de vuurpijl geen nieuw topic openen
Kijk, deze man begrijpt het!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
Het gaat vaak al fout als je over homo's praat alsof het een ander soort mensen is.
Oh maar ik heb een homo in de klas en hij is echt wel leuk hoor!
Een paar van mijn beste vrienden zijn Marrokaan!
Ik kwam vandaag een neger tegen in de trein en wat hebben we leuk zitten praten!
En een kontje dat hij heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef EggsTC het volgende:
wat een baas he die WT, eerst in zn nette outfit op een meet verschijnen. Dan ff de baas uithangen met zijn jupiler, een lapo hunten en als klap op de vuurpijl geen nieuw topic openen
Erg geduldig ben je anders niet. Dacht dat paarden een kalmerende uitwerking hadden op autisten?quote:
We hadden een discussie over dat jij homo was of nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik was fkes weg, heb ik nog wa boeiends gemist of?
Maar dat is eigenlijk wat ik bedoel, natuurlijk gaat het om persoonlijkheid, maar er zijn ook homo's (of welke bevolkingsgroep dan ook) die qua persoonlijkheid in je vriendenkring passen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwehe. Ik heb wel iemand in mijn kennissenkring die homo is (of tenminste, we hebben enorm sterke aanwijzingen, volgens mij ontkent 'ie nogsteeds maar geeft verder niet) en dat is (of beter: was) nou niet echt een aanwinst.
Ik vind dat je persoonlijkheid gewoon los moet zien van je sexuele geaardheid.
En?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hadden een discussie over dat jij homo was of niet
WT krijgt punten ervoor, de rest krijgt minpunten als ze WT niet de lapo laten scoren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef Karzai het volgende:
hoeveel punten krijg je voor een lapo of is het allleen voor de eer?
De tering, dat is geen kinderspel. Wachten tot zoiets in Amsterdam gaat gebeuren. Paar jaar geleden hadden we het al op kleine schaal .quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-14450248
Ik ben geen autist. En tief op met je gezeik voor ik nijdig word.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Erg geduldig ben je anders niet. Dacht dat paarden een kalmerende uitwerking hadden op autisten?
zozo en wat ga je morgen doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen
Ik ga wel op bed liggen met tv aan en fok
Ow, dan roep ik het straks nog wel een keer, goed?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen
Ik ga wel op bed liggen met tv aan en fok
Voor normale niks dan liefde, ken ook een paar foute.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vind homo's tof om mee te knuffelen.
Snap eigenlijk nooit waarom sommige mannen zo bang zijn voor homo's. Ik heb er ook totaal geen moeite mee als een vriendin bi is.
Ik heb liever dat ze t in Rotterdam doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De tering, dat is geen kinderspel. Wachten tot zoiets in Amsterdam gaat gebeuren. Paar jaar geleden hadden we het al op kleine schaal .
Ik heb dr wel moeite mee, bdoel als dr zo nodig een gaypride moet zijn waar ze met lullen zwaaien op een boot, moet een Straith pride ook kunnen tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Snap eigenlijk nooit waarom sommige mannen zo bang zijn voor homo's. Ik heb er ook totaal geen moeite mee als een vriendin bi is.
Dan ga ik nog even door voor de goedmaakseksquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen autist. En tief op met je gezeik voor ik nijdig word.
Ja maar 2 kopkluivende chicks is gewoon geyl!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
ook van die leernichtenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Dat wolkje was vanaf hier te zien. Eerst dacht ik: wat een donkere wolken, gaat het regenen? Bleek toch iets ergers te zijnquote:
Omdat het voor mannen "eng" is dat ze niet langer jager zijn maar ook prooi als er een homo in de buurt is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even door voor de goedmaakseks
Dat hebben ze in 1940 al eens geprobeerd, niet kapot te krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze t in Rotterdam doen.![]()
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb dr wel moeite mee, bdoel als dr zo nodig een gaypride moet zijn waar ze met lullen zwaaien op een boot, moet een Straith pride ook kunnen toch
Kopkluivende chicksquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 2 kopkluivende chicks is gewoon geyl!![]()
2 lebberende dewds daarentegen...
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hadden een discussie over dat jij homo was of niet
KOPKLUIVENquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 2 kopkluivende chicks is gewoon geyl!![]()
2 lebberende dewds daarentegen...
Ik was getipt door een onbekende bronquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wow... heb je eerst moeten uitloggen en was jeje wachtwoord vergeten , dat het zolang duurde voor ik een reactie kreeg? Is de alcohol alweer zover naar je hoofd gestegen ?. Je vindt het gewoon jammer dat ik niet aanwezig was op de meet.
Ik was nog jong, ik dacht aan een terroristische aanslagquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wolkje was vanaf hier te zien. Eerst dacht ik: wat een donkere wolken, gaat het regenen? Bleek toch iets ergers te zijn
Maar dat geldt ook voor hetero's. Hoeveel hetero's ken je wel niet waar je niet mee wil omgaan omdat ze debiel doen, of gedrag vertonen waar je niks mee hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voor normale niks dan liefde, ken ook een paar foute.
Mja dat is van uit de lucht das zwak en all1 voor mietjes en moffenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hebben ze in 1940 al eens geprobeerd, niet kapot te krijgen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze t in Rotterdam doen.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
lekker sliepe
3 maal is scheepsrechtquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, dan roep ik het straks nog wel een keer, goed?
Krijgen we dit gezeik van de verongelijkte hetero. Dat is pas echt vermoeiend, als de argumenten opeens omslaan naar "maar de homo heeft allerlei dingen die de hetero niet heeft".quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef _Fanta het volgende:
En die homo's hebben zelfs hun eigen vlag, moetten wij als hetro's us proberen om zoiets op touw te zetten krijgen we meteen gezijk van alle kanten, dat bedoel ik
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
lekker sliepe
Jij kende die uitdrukking niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
KOPKLUIVEN![]()
![]()
:d D:D:D :d; d
![]()
![]()
D: D:
:D ::D; ;D;d;D:dD
![]()
veeg me op
Slaap lekker prinsesquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
lekker sliepe
Precies, niet fokken met Rotterdam.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb dr wel moeite mee, bdoel als dr zo nodig een gaypride moet zijn waar ze met lullen zwaaien op een boot, moet een Straith pride ook kunnen toch
Van alle homo's die er zijn, zijn er maar heel weinig die zo rond lopen, of 1 keer in het jaar, lekker boeiend, als ik een keer naar een fout feest wil doe ik het ook.quote:
Ze willen zichzelf nog wel eens als speciaal profileren. Zie o.a. de gaypride.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeik van de verongelijkte hetero. Dat is pas echt vermoeiend, als de argumenten opeens omslaan naar "maar de homo heeft allerlei dingen die de hetero niet heeft".
Vind 't wel een gepaste uitdrukking.quote:
prinsesquote:
Als speciaal, of een keer niet onzichtbaar hoeven zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze willen zichzelf nog wel eens als speciaal profileren. Zie o.a. de gaypride..
Ben ik ook met je eens, maar er zal vast wel een reden zijn waarom allerlei groeperingen zulke dingen organiseren. Ik denk dat ik hem weet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef _Fanta het volgende:
En die homo's hebben zelfs hun eigen vlag, moetten wij als hetro's us proberen om zoiets op touw te zetten krijgen we meteen gezijk van alle kanten, dat bedoel ik
Maakt me geen fuk uit of iemand nou straith of homo is, maar je hoeft t er niet zo dik erop te leggen toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeik van de verongelijkte hetero. Dat is pas echt vermoeiend, als de argumenten opeens omslaan naar "maar de homo heeft allerlei dingen die de hetero niet heeft".
Is dat een soort poging om Rebecca Black naar de kroon te stoten?quote:
Mja, draai het voor de gein eens om: de homo wordt nog altijd in mekaar gerost om z'n sexualiteit, dat zie ik bij een hetero niet snel gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jeetje... Dit vind ik echt compleet dramatisch doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als speciaal, of een keer niet onzichtbaar hoeven zijn?
Zij moet soms zelfs andere sterren helpen!:Pquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat een soort poging om Rebecca Black naar de kroon te stoten?
Voor bekken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind 't wel een gepaste uitdrukking.
Ik ben ooit eens een café uitgepleurd daarvoor.
Dat geldt voor beide kampen. En ik heb er niet zon problemen mee als iemand zich op een bepaalde manier wil uiten of kleden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maakt me geen fuk uit of iemand nou straith of homo is, maar je hoeft t er niet zo dik erop te leggen toch?
Ojee, ons geheimpje verradenquote:
Geboren en getogen Nootdorper en dat was Den Haag georienteerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, niet fokken met Rotterdam.
Zeker niet als je zelf in Pijnacker woont![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
Oke, truste bitcheszszzszszszzszsSZSZszszZSsZzsSzszs![]()
Slaap ze EggsTC!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
ja iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, niet fokken met Rotterdam.
Zeker niet als je zelf in Pijnacker woont![]()
Mijn vriendin kreeg een kapot glas in haar gezicht omdat ze een laag shirtje aan had. Your point being?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, draai het voor de gein eens om: de homo wordt nog altijd in mekaar gerost om z'n sexualiteit, dat zie ik bij een hetero niet snel gebeuren.
En meer van dat tragisch gedoe
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ojee, ons geheimpje verraden
Hihi
Er zit een kern van waarheid in hoor, want de schijntolerantie houdt vooral in dat men er geen problemen mee heeft zolang het maar onzichtbaar is (en ze kunnen doen alsof het niet bestaat).quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeetje... Dit vind ik echt compleet dramatisch doen.
Ik hoop morgen als ik wakker word.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slaap ze EggsTC!
Ben je al een beetje beter?
welterustenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
Mja hetero's zie je niet zo snel in een leren string op straat rondbanjeren!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kampen. En ik heb er niet zon problemen mee als iemand zich op een bepaalde manier wil uiten of kleden.
Slaap ze, mopquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
Dat was wel een bazen tijd!quote:
Dat valt vies tegen, maar dat valt niet op omdat het zo normaal is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef _Fanta het volgende:
Niks mis met homo's die gewoon normaal doen, maar je hoeft niet zo uit te stralen dat je homo bent, doen wij hetro's toch ook niet
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
De wereld wordt geregeerd en het wereldbeeld wordt bepaald door blanke mannen, dus zijn vrouwen, homo's latino's, negers enz. minderwaardig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin kreeg een kapot glas in haar gezicht omdat ze een laag shirtje aan had. Your point being?
Lekker boeiend, dat hebben studieverenigingen, motorclubs of sportverenigingen ook, zelfs hotels of kroegen met hun eigen vlag. Als jij je als hetero wil afzonderen en ziet als een aparte groep van de niet-hetero's, moet je vooral een vlag maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef _Fanta het volgende:
Zoals ik zei, ik wil ook niet met bekkende homo's geconfronteerd worden. Maar dat wil ik ook niet bij hetero's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zit een kern van waarheid in hoor, want de schijntolerantie houdt vooral in dat men er geen problemen mee heeft zolang het maar onzichtbaar is (en ze kunnen doen alsof het niet bestaat).
Ik als Rotterdam vind Den Haag eigenlijk ook best een mooie stad. Maar het haalt het niet bij mijn stadquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geboren en getogen Nootdorper en dat was Den Haag georienteerd.Heb echt heulemaal niets met Rotterdamm.
Geen Will & Grace meer kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef _Fanta het volgende:
Het lijkt soms net alsof homo's alleen maar met sex bezig zijn. Dat doet hun imago niet ten goede, mjah wie ben ik op er iets van te zeggen..
Wie staat er op 1?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja iddEn dan nog voor ajax zijn ook
Nee ik kom uit Spijkenissequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef Karzai het volgende:
ben je echt een hardcore Rotterdammer CA?
Niet meer dan de meeste hetero's hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef _Fanta het volgende:
Het lijkt soms net alsof homo's alleen maar met sex bezig zijn. Dat doet hun imago niet ten goede, mjah wie ben ik op er iets van te zeggen..
Mij boeit t ook geen fuck of iemand op tzelfde geslacht valt, maar om er dan zo groot feest van te maken is dan weer beetje jammerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dat hebben studieverenigingen, motorclubs of sportverenigingen ook, zelfs hotels of kroegen met hun eigen vlag. Als jij je als hetero wil afzonderen en ziet als een aparte groep van de niet-hetero's, moet je vooral een vlag maken.
Daarbij zijn het de hetero's die homo's overal altijd geweerd hebben, zij zijn niet een of ander "clubje" begonnen maar werden door hun seksualiteit wel zo ongeveer gedwongen. Dus doe niet alsof je iets tekort komt.
Klopt en daarom spoort t eigenlijk ook niet dat ik er tussen in woon en voor Ajax benquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik als Rotterdam vind Den Haag eigenlijk ook best een mooie stad. Maar het haalt het niet bij mijn stad![]()
Overigens liggen Hagenezen en Rotterdammers elkaar normaliter wel. Sowieso dekeb we de gemeenschappelijke 'haat' aan alles wat Amsterdams is
Tja sommige homo's zijn ook net halve wijven. Laat ze lekker denk ik dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik wil ook niet met bekkende homo's geconfronteerd worden. Maar dat wil ik ook niet bij hetero's.
De tolerantie zal niet perfect zijn, maar zo overdreven als jij het stelt vind ik ook wel echt dramatisch hoor. Het is de manier waarop sommige homo's zich uiten dat tegen de borst stuit. En ja, iedereen is vrij om zichzelf te uiten zoals hij/zij wil. Maar ik denk dus dat dit niet perse met homo zijn te maken heeft als wel met de manier waarop een kleine groep hun geaardheid uitdraagt.
Homo's zijn niet meer met seks bezig als hetero's denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef _Fanta het volgende:
Zo gaat het al jarenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De wereld wordt geregeerd en het wereldbeeld wordt bepaald door blanke mannen, dus zijn vrouwen, homo's latino's, negers enz. minderwaardig.
je mist gewoon de goede genen, beetje jammerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en daarom spoort t eigenlijk ook niet dat ik er tussen in woon en voor Ajax ben
Wat een onzin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mij boeit t ook geen fuck of iemand op tzelfde geslacht valt, maar om er dan zo groot feest van te maken is dan weer beetje jammer
Mja je kunt er over blijven discussiëren wat je wil, maar de meeste mensen vinden het allang wel best dat homo's lekker hun eigen ding kunnen doen, maar de meesten zien het liever niet recht voor hun smoel gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet meer dan de meeste hetero's hoor.Maar van homo's krijgt het aandacht en is het ineens negatief.
Ja, dat vind ik ook. Maar daar denkt niet iedereen zo over. En ik vraag me dan af of dat perse door hun geaardheid komt of door de manier van kleden en gedragen. Ik ga voor het laatste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja sommige homo's zijn ook net halve wijven. Laat ze lekker denk ik dan.
Met zo'n elektroracket en dat je dan je score kan zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Binnenkort in de winkel: Kill the mosquitos [PS3]
Je bent toch niet serieus verbaasd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
AEX 5% + omlaag, beurzen in de US flikkeren in mekaar. Gaat er nou weer gebeuren?
het gaat vanzelf weer omhoog ±Yquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
AEX 5% + omlaag, beurzen in de US flikkeren in mekaar. Gaat er nou weer gebeuren?
Dat dus ja!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen een afkeer van die overdreven flikkertjes/queers/whatever die echt zo "typisch flikkerig" praten en vrouwelijke gebaartjes maken
Ik weet niet of je het als grapje bedoelt, maar zo is het in essentie natuurlijk wel. Hetero blanke mannen zijn in principe de enige groep mensen die geen voorvechters nodig hebben, die geen actiecomite's, tv kanalen, protesten en weetikwat nodig hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren. Jaren van onderdrukking
.
Nee is geen onzin, zie je een hele stoet boten vol met hetro's al door de grachten varen? dat dus!quote:
Nee, die neuken iedereen met carnaval....quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee is geen onzin, zie je een hele stoet boten vol met hetro's al door de grachten varen? dat dus!
Er is een bedrijf wat heeft te kennen gegeven dat USA de tripple A status kwijt is ivm teveel schulden en een regering die niet snel genoeg handelt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
Nou, grappig met een serieuze ondertoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het als grapje bedoelt, maar zo is het in essentie natuurlijk wel. Hetero blanke mannen zijn in principe de enige groep mensen die geen voorvechters nodig hebben, die geen actiecomite's, tv kanalen, protesten en weetikwat nodig hebben.
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen een afkeer van die overdreven flikkertjes/queers/whatever die echt zo "typisch flikkerig" praten en vrouwelijke gebaartjes maken
Niets mis mee. Het zou me juist tegenvallen als er anno 2011 nóg steeds lacherig over gedaan werd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, dat ik zo serieus reageer, maar dit onderwerp gaat me nogal aan het hart.
Geen probleem johquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, dat ik zo serieus reageer, maar dit onderwerp gaat me nogal aan het hart.
Onzin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die neuken iedereen met carnaval....
dat begrijp ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, maar dit zijn wel serieuze klappen. We zijn de vorige crisis nog niet eens te bovenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus verbaasd?.
Never ending discussie idd, laten we maar bij de radio houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die neuken iedereen met carnaval....
True.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar dit zijn wel serieuze klappen. We zijn de vorige crisis nog niet eens te boven
Ge-wel-dig manquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)
bij sommige hoort het gewoon, net als van die mannelijke macho aperige hetero's.
of overdreven (jessica- pittige tijden) hetero vrouwen
Meer drinken? Je was toch aan t zuipen in de lobby?quote:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
NP, Ik wou soms dat ik gay wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Er wordt dan ook niet anders beweerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.
Ze komt wel langs, ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
NP, Ik wou soms dat ik gay was
Ik val enkel op de mooiste meiden, en dan moeten ze nog intelligent zijn ook en humor hebben.
Nadat een toenmalig maat van me een meid afpakte ben ik er alleen maar sterker in geworden, perfect of niets. Dat is echt hel.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.
Dit is mijn probleem ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik val enkel op de mooiste meiden, en dan moeten ze nog intelligent zijn ook en humor hebben.
Nee, maar dat wordt wel vaak vergeten. Mensen vinden irritante mensen irritant, niet alleen irritante nichtjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt dan ook niet anders beweerd.
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je kunt ook gaan roepen dat voetbalsupporters achterlijk zijn omdat een kleine 2% zich als een proleet gedragen.
mooi samengevat welquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je kunt ook gaan roepen dat voetbalsupporters achterlijk zijn omdat een kleine 2% zich als een proleet gedragen.
Dat roep ik ook vaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Nee, maar hetero's kunnen elke dag, overal alles doen wat ze willen. Want het is niet raar dat er kinky-feesten zijn, zomercarnavals, überhaupt carnaval, danceparades of noem het maar op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee is geen onzin, zie je een hele stoet boten vol met hetro's al door de grachten varen? dat dus!
Echt, ik ben een heel ruimdenkende goser die iedereen in z'n waarde laat, maar als je als Nederlandse gay van die "oh my gosh hihihi"-kreetjes slaakt en je heupwiegend voortbeweegt met dat slappe handje lafjes vooruitgestoken, dan bekruipt mij slechts pure ergernisquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)
bij sommige hoort het gewoon, net als van die mannelijke macho aperige hetero's.
of overdreven (jessica- pittige tijden) hetero vrouwen
Generaliseren ftw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijk.
Hooligans.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zag vanavond tonijnen zwemmen met zwembandjes om op de provinciale wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou wel prettig zijn.
Al was vandaag ook niet verkeerd.
Nee hoor. Het gaat hier nu gewoon over homo's, dus is het logisch dat wat er gezegd wordt op homo's betrokken wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt wel vaak vergeten. Mensen vinden irritante mensen irritant, niet alleen irritante nichtjes.
Preach sister, preach.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar hetero's kunnen elke dag, overal alles doen wat ze willen. Want het is niet raar dat er kinky-feesten zijn, zomercarnavals, überhaupt carnaval, danceparades of noem het maar op.Negers mogen gek doen op hun carnaval, brabanders mogen gek doen op hun carnaval, maar als homo's eens wat lol hebben is het fout.
Ik kan eindelijk meepratenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Serieuze discussies in dit topicZoveel beter dan het zoveelste gelul over seks.
Tonijn, hmmm.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag vanavond tonijnen zwemmen met zwembandjes om op de provinciale weg
Heulemaal niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnaval is geen heterofeestquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar hetero's kunnen elke dag, overal alles doen wat ze willen. Want het is niet raar dat er kinky-feesten zijn, zomercarnavals, überhaupt carnaval, danceparades of noem het maar op.Negers mogen gek doen op hun carnaval, brabanders mogen gek doen op hun carnaval, maar als homo's eens wat lol hebben is het fout.
lolwut?quote:
quote:
Dat moet jou lief mij maar eens leren maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik zaterdag nog gegeten
Met rijst er omheen
Sushi is zoooo lekker
helemaal mee eens.. maar het homofoob gehalte is in nederland nog best hoog. en in de regel zijn het de mannen die moeite met homo's hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
en daar wordt ook heel wat afgeneuktquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnaval is geen heterofeest. Het is een Christelijk feest.
Was een christelijk feest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
is dat zo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. maar het homofoob gehalte is in nederland nog best hoog. en in de regel zijn het de mannen die moeite met homo's hebben.
Feyenoord-supporters wel ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zal eens vragen of ze er cursus in geeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet jou lief mij maar eens leren maken.![]()
Op de Zwarte Cross ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daar wordt ook heel wat afgeneukt
Een echte christen is hetero, want god kan niet tegen homo's. Dat was overigens het punt ook niet, er zijn gewoon enorm veel feesten, waarom zouden homo's het dan niet mogen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet eens wat anders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
En idd, serieuzer is aangenamer dan de repeterende breuk over piemels en kutjes. Al is dit dan ONZ
Homo's zijn allang geacepteerd hiero, hoeven ze niet elk jaar zo'n dom feest te houden van kijk mij us lekker gay zijn. Want dat wekt alleen maar agressie op. Het is goed zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verworpen, afgelopen zaterdag was er geen carnavalquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
In een gemiddelde carnavalsoptocht zijn er meer mannen als vrouwen verkleed dan tijdens de gaypride. Dat viel me zaterdag op
.
ik vind het geen punt hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de Zwarte Cross ook. Wat is je punt?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoord-supporters wel ja.
Beetje met 45.000 man naar een stel talentloze broodvoetballers gaan kijken
Al die feesten zijn niet specifiek voor hetero's. Het zijn gewoon algemene feesten, waar iedereen welkom is, niet specifiek gericht op een sekse.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een echte christen is hetero, want god kan niet tegen homo's. Dat was overigens het punt ook niet, er zijn gewoon enorm veel feesten, waarom zouden homo's het dan niet mogen.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. SCC zijn weer duurder geworden en het voetbal is niet om aan te glurenquote:
Deze discussie blijkt maar weer dat ze niet geaccepteerd zijn, anders zou het ook geaccepteerd zijn als ze zich laten zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Homo's zijn allang geacepteerd hiero, hoeven ze niet elk jaar zo'n dom feest te houden van kijk mij us lekker gay zijn. Want dat wekt alleen maar agressie op. Het is goed zo
Ik vroeg me af waarom je die opmerking maakte.quote:
Leugens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij praat altijd over sex, zij het indirect
waarom mogen ze dat niet vieren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Homo's zijn allang geacepteerd hiero, hoen ze niet elk jaar zo'n dom feest te houden van kijk mij us lekker gay zijn. Want dat wekt alleen maar agressie op. Het is goed zo
Ik moet nodig eens sushi maken. Ik heb al een boekje en een complete sushi maak set.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik zaterdag nog gegeten
Met rijst er omheen
Sushi is zoooo lekker
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon geaccepteerd. Alleen men hoeft ze niet te zien zoenen. Maar zoals al vaker in dit topic herhaald, geldt dat ook voor hetero stellen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze discussie blijkt maar weer dat ze niet geaccepteerd zijn, anders zou het ook geaccepteerd zijn als ze zich laten zien.
Al speelt Ajax nog zo bagger als Feyenoord maakt me geen moer uit. Ik blijf Ajacied.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
kuddegedrag, ik steek geen poot meer uit voor die miljonairs
Doen! Is echt superlekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens sushi maken. Ik heb al een boekje en een complete sushi maak set.![]()
het is veel werk maar het is zo de moeite waardquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens sushi maken. Ik heb al een boekje en een complete sushi maak set.![]()
Wolfspin? Weet je dat zeker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
Gatverdamme, kom ik net uit de douche heeft m'n kat een 4cm grote wolfspin down gehunt
En nu moet ik nog gaan slapen
1 peuk, dan ga ik het wagen
Agressie? Een feest met 400.000 bezoekers en volgens mij geen incidenten. Ik zag geen agressie. Waarom mensen een feest ontzeggen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Homo's zijn allang geacepteerd hiero, hoeven ze niet elk jaar zo'n dom feest te houden van kijk mij us lekker gay zijn. Want dat wekt alleen maar agressie op. Het is goed zo
Wel een dag koploper geweest!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. SCC zijn weer duurder geworden en het voetbal is niet om aan te gluren
Zo hoort dat ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Al speelt Ajax nog zo bagger als Feyenoord maakt me geen moer uit. Ik blijf Ajacied.
Ik blijf de versie van Visage lekkerder vindenquote:
dat zeker, en voorzichtig met de wasabiquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen! Is echt superlekker!
Moet je wel goede vis gebruiken
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met vlaggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze discussie blijkt maar weer dat ze niet geaccepteerd zijn, anders zou het ook geaccepteerd zijn als ze zich laten zien.
Ja VDJ boktquote:
Bij mij met de taartschep.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook![]()
Ik blijf ook eeuwig Feyenoorder. Dat is er met de paplepel ingeslagen. Genetische afwijking I guess.
Dat is sowieso DE reden waarom ik later katten ga nemen. Spinnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
Gatverdamme, kom ik net uit de douche heeft m'n kat een 4cm grote wolfspin down gehunt
Jongen je stuurt toch gewoon wat GOA op die spin BAMMMMMMMM.quote:
4cm?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
ideaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is sowieso DE reden waarom ik later katten ga nemen. Spinnen![]()
Er zijn veel plekken op de wereld waar het nog niet geacccepteerd is.. waar er de doodstraf op staat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met vlaggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?
Nee, ze zijn nog niet algemeen geaccepteerd. Waarom denk je dat zoveel mensen niet meer hand in hand over straat durven te lopen? Omdat er nog veel gebash en geweldpleging tegenover homo's en lesbo's voorkomt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met valggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?
Ik moet maar eens naar Scheveningen toe dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen! Is echt superlekker!
Moet je wel goede vis gebruiken
Echt lekker koken is altijd veel werk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is veel werk maar het is zo de moeite waard
Volgens mij ben jij iemand die dan mee wil zoenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ik zie hetero's zelf ook niet graag voor me neus zoenen. Maar ik kan het zelf ook niet altijd inhouden hoor.
Dat is te hopen als je het niet eens goed kan typen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met vlaggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?
Ik ging op m'n 3e met opa vor het eerst naar FC Twentequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij met de taartschep.
Kreeg op mijn derde een Ajax taart.
Neehoor. Ik word hooguit jaloers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iemand die dan mee wil zoenen
Weet ik. Meestal gaat 't echter om een kruisspinnetje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wolfspinnen zijn heel normaal in Nederland hoor.
Dat doe ik even.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anders VDJ even opnieuw opstarten, wil ook nog wel eens helpen
Waar woon je? Klein dorp toevallig?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
ging wel naar de meer en olympisch stadion, Arena is echt kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij met de taartschep.
Kreeg op mijn derde een Ajax taart.
Wat zegt dat over mij dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dan zegt dat toch meer over jou dan over dat zoenend stelletje nietwaar
Als dat stelletje myraela ziet lopen willen ze ook met haar zoenen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dan zegt dat toch meer over jou dan over dat zoenend stelletje nietwaar
SPINNEN ZIJN FUCKING ENG!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Meestal gaat 't echter om een kruisspinnetje.
Ja ik ben daar te jong voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging wel naar de meer en olympisch stadion, Arena is echt kut
Die zie ik minder vaak in huis dan een Wolfsspin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Meestal gaat 't echter om een kruisspinnetje.
Gewoon naar de DH, Herman Costerstraat de markt bezoeken en verse red snapper scoren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet maar eens naar Scheveningen toe dan.
[..]
Echt lekker koken is altijd veel werk.![]()
Ik ben nog nooit in t stadion geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging wel naar de meer en olympisch stadion, Arena is echt kut
Voor wie ben jij?quote:
Doe normaal johquote:
Ik heb hier alleen maar kruisspinnetjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zie ik minder vaak in huis dan een Wolfsspin.
Knoop dat maar in je orenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
BETRAPT!
Niet zoenen op straat. Seks is vies. God heeft het verboden.
* Outpost76 maakt notitie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon naar de DH, Herman Costerstraat de markt bezoeken en verse red snapper scoren.
Tonijn is ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |