En?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hadden een discussie over dat jij homo was of niet
WT krijgt punten ervoor, de rest krijgt minpunten als ze WT niet de lapo laten scoren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef Karzai het volgende:
hoeveel punten krijg je voor een lapo of is het allleen voor de eer?
De tering, dat is geen kinderspel. Wachten tot zoiets in Amsterdam gaat gebeuren. Paar jaar geleden hadden we het al op kleine schaal .quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-14450248
Ik ben geen autist. En tief op met je gezeik voor ik nijdig word.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Erg geduldig ben je anders niet. Dacht dat paarden een kalmerende uitwerking hadden op autisten?
zozo en wat ga je morgen doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen
Ik ga wel op bed liggen met tv aan en fok
Ow, dan roep ik het straks nog wel een keer, goed?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen
Ik ga wel op bed liggen met tv aan en fok
Voor normale niks dan liefde, ken ook een paar foute.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vind homo's tof om mee te knuffelen.
Snap eigenlijk nooit waarom sommige mannen zo bang zijn voor homo's. Ik heb er ook totaal geen moeite mee als een vriendin bi is.
Ik heb liever dat ze t in Rotterdam doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De tering, dat is geen kinderspel. Wachten tot zoiets in Amsterdam gaat gebeuren. Paar jaar geleden hadden we het al op kleine schaal .
Ik heb dr wel moeite mee, bdoel als dr zo nodig een gaypride moet zijn waar ze met lullen zwaaien op een boot, moet een Straith pride ook kunnen tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Snap eigenlijk nooit waarom sommige mannen zo bang zijn voor homo's. Ik heb er ook totaal geen moeite mee als een vriendin bi is.
Dan ga ik nog even door voor de goedmaakseksquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen autist. En tief op met je gezeik voor ik nijdig word.
Ja maar 2 kopkluivende chicks is gewoon geyl!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
ook van die leernichtenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |