Hooligans.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijk.
ik zag vanavond tonijnen zwemmen met zwembandjes om op de provinciale wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou wel prettig zijn.
Al was vandaag ook niet verkeerd.
Nee hoor. Het gaat hier nu gewoon over homo's, dus is het logisch dat wat er gezegd wordt op homo's betrokken wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt wel vaak vergeten. Mensen vinden irritante mensen irritant, niet alleen irritante nichtjes.
Preach sister, preach.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar hetero's kunnen elke dag, overal alles doen wat ze willen. Want het is niet raar dat er kinky-feesten zijn, zomercarnavals, überhaupt carnaval, danceparades of noem het maar op.Negers mogen gek doen op hun carnaval, brabanders mogen gek doen op hun carnaval, maar als homo's eens wat lol hebben is het fout.
Ik kan eindelijk meepratenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Serieuze discussies in dit topicZoveel beter dan het zoveelste gelul over seks.
Tonijn, hmmm.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag vanavond tonijnen zwemmen met zwembandjes om op de provinciale weg
Heulemaal niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnaval is geen heterofeestquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar hetero's kunnen elke dag, overal alles doen wat ze willen. Want het is niet raar dat er kinky-feesten zijn, zomercarnavals, überhaupt carnaval, danceparades of noem het maar op.Negers mogen gek doen op hun carnaval, brabanders mogen gek doen op hun carnaval, maar als homo's eens wat lol hebben is het fout.
heb ik zaterdag nog gegetenquote:
lolwut?quote:
quote:
Dat moet jou lief mij maar eens leren maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik zaterdag nog gegeten
Met rijst er omheen
Sushi is zoooo lekker
helemaal mee eens.. maar het homofoob gehalte is in nederland nog best hoog. en in de regel zijn het de mannen die moeite met homo's hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
en daar wordt ook heel wat afgeneuktquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnaval is geen heterofeest. Het is een Christelijk feest.
Was een christelijk feest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
is dat zo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. maar het homofoob gehalte is in nederland nog best hoog. en in de regel zijn het de mannen die moeite met homo's hebben.
Feyenoord-supporters wel ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik zal eens vragen of ze er cursus in geeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet jou lief mij maar eens leren maken.![]()
Op de Zwarte Cross ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daar wordt ook heel wat afgeneukt
Een echte christen is hetero, want god kan niet tegen homo's. Dat was overigens het punt ook niet, er zijn gewoon enorm veel feesten, waarom zouden homo's het dan niet mogen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet eens wat anders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
En idd, serieuzer is aangenamer dan de repeterende breuk over piemels en kutjes. Al is dit dan ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |