Wat een onzin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mij boeit t ook geen fuck of iemand op tzelfde geslacht valt, maar om er dan zo groot feest van te maken is dan weer beetje jammer
Mja je kunt er over blijven discussiëren wat je wil, maar de meeste mensen vinden het allang wel best dat homo's lekker hun eigen ding kunnen doen, maar de meesten zien het liever niet recht voor hun smoel gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet meer dan de meeste hetero's hoor.Maar van homo's krijgt het aandacht en is het ineens negatief.
Ja, dat vind ik ook. Maar daar denkt niet iedereen zo over. En ik vraag me dan af of dat perse door hun geaardheid komt of door de manier van kleden en gedragen. Ik ga voor het laatste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja sommige homo's zijn ook net halve wijven. Laat ze lekker denk ik dan.
Met zo'n elektroracket en dat je dan je score kan zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Binnenkort in de winkel: Kill the mosquitos [PS3]
Je bent toch niet serieus verbaasd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
AEX 5% + omlaag, beurzen in de US flikkeren in mekaar. Gaat er nou weer gebeuren?
het gaat vanzelf weer omhoog ±Yquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
AEX 5% + omlaag, beurzen in de US flikkeren in mekaar. Gaat er nou weer gebeuren?
Dat dus ja!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen een afkeer van die overdreven flikkertjes/queers/whatever die echt zo "typisch flikkerig" praten en vrouwelijke gebaartjes maken
Ik weet niet of je het als grapje bedoelt, maar zo is het in essentie natuurlijk wel. Hetero blanke mannen zijn in principe de enige groep mensen die geen voorvechters nodig hebben, die geen actiecomite's, tv kanalen, protesten en weetikwat nodig hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren. Jaren van onderdrukking
.
Nee is geen onzin, zie je een hele stoet boten vol met hetro's al door de grachten varen? dat dus!quote:
Nee, die neuken iedereen met carnaval....quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee is geen onzin, zie je een hele stoet boten vol met hetro's al door de grachten varen? dat dus!
Er is een bedrijf wat heeft te kennen gegeven dat USA de tripple A status kwijt is ivm teveel schulden en een regering die niet snel genoeg handelt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
Nou, grappig met een serieuze ondertoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het als grapje bedoelt, maar zo is het in essentie natuurlijk wel. Hetero blanke mannen zijn in principe de enige groep mensen die geen voorvechters nodig hebben, die geen actiecomite's, tv kanalen, protesten en weetikwat nodig hebben.
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen een afkeer van die overdreven flikkertjes/queers/whatever die echt zo "typisch flikkerig" praten en vrouwelijke gebaartjes maken
Niets mis mee. Het zou me juist tegenvallen als er anno 2011 nóg steeds lacherig over gedaan werd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, dat ik zo serieus reageer, maar dit onderwerp gaat me nogal aan het hart.
Geen probleem johquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, dat ik zo serieus reageer, maar dit onderwerp gaat me nogal aan het hart.
Onzin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die neuken iedereen met carnaval....
dat begrijp ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, maar dit zijn wel serieuze klappen. We zijn de vorige crisis nog niet eens te bovenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus verbaasd?.
Never ending discussie idd, laten we maar bij de radio houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die neuken iedereen met carnaval....
True.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar dit zijn wel serieuze klappen. We zijn de vorige crisis nog niet eens te boven
Ge-wel-dig manquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)
bij sommige hoort het gewoon, net als van die mannelijke macho aperige hetero's.
of overdreven (jessica- pittige tijden) hetero vrouwen
Meer drinken? Je was toch aan t zuipen in de lobby?quote:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
NP, Ik wou soms dat ik gay wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Er wordt dan ook niet anders beweerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.
Ze komt wel langs, ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
NP, Ik wou soms dat ik gay was
Ik val enkel op de mooiste meiden, en dan moeten ze nog intelligent zijn ook en humor hebben.
Nadat een toenmalig maat van me een meid afpakte ben ik er alleen maar sterker in geworden, perfect of niets. Dat is echt hel.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.
Dit is mijn probleem ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik val enkel op de mooiste meiden, en dan moeten ze nog intelligent zijn ook en humor hebben.
Nee, maar dat wordt wel vaak vergeten. Mensen vinden irritante mensen irritant, niet alleen irritante nichtjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt dan ook niet anders beweerd.
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je kunt ook gaan roepen dat voetbalsupporters achterlijk zijn omdat een kleine 2% zich als een proleet gedragen.
mooi samengevat welquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je kunt ook gaan roepen dat voetbalsupporters achterlijk zijn omdat een kleine 2% zich als een proleet gedragen.
Dat roep ik ook vaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Nee, maar hetero's kunnen elke dag, overal alles doen wat ze willen. Want het is niet raar dat er kinky-feesten zijn, zomercarnavals, überhaupt carnaval, danceparades of noem het maar op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee is geen onzin, zie je een hele stoet boten vol met hetro's al door de grachten varen? dat dus!
Echt, ik ben een heel ruimdenkende goser die iedereen in z'n waarde laat, maar als je als Nederlandse gay van die "oh my gosh hihihi"-kreetjes slaakt en je heupwiegend voortbeweegt met dat slappe handje lafjes vooruitgestoken, dan bekruipt mij slechts pure ergernisquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)
bij sommige hoort het gewoon, net als van die mannelijke macho aperige hetero's.
of overdreven (jessica- pittige tijden) hetero vrouwen
Generaliseren ftw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |