quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
Oke, truste bitcheszszzszszszzszsSZSZszszZSsZzsSzszs![]()
Slaap ze EggsTC!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
ja iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, niet fokken met Rotterdam.
Zeker niet als je zelf in Pijnacker woont![]()
Mijn vriendin kreeg een kapot glas in haar gezicht omdat ze een laag shirtje aan had. Your point being?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, draai het voor de gein eens om: de homo wordt nog altijd in mekaar gerost om z'n sexualiteit, dat zie ik bij een hetero niet snel gebeuren.
En meer van dat tragisch gedoe
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ojee, ons geheimpje verraden
Hihi
Er zit een kern van waarheid in hoor, want de schijntolerantie houdt vooral in dat men er geen problemen mee heeft zolang het maar onzichtbaar is (en ze kunnen doen alsof het niet bestaat).quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jeetje... Dit vind ik echt compleet dramatisch doen.
Ik hoop morgen als ik wakker word.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slaap ze EggsTC!
Ben je al een beetje beter?
welterustenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
Mja hetero's zie je niet zo snel in een leren string op straat rondbanjeren!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kampen. En ik heb er niet zon problemen mee als iemand zich op een bepaalde manier wil uiten of kleden.
Slaap ze, mopquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
Dat was wel een bazen tijd!quote:
Dat valt vies tegen, maar dat valt niet op omdat het zo normaal is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef _Fanta het volgende:
Niks mis met homo's die gewoon normaal doen, maar je hoeft niet zo uit te stralen dat je homo bent, doen wij hetro's toch ook niet
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
De wereld wordt geregeerd en het wereldbeeld wordt bepaald door blanke mannen, dus zijn vrouwen, homo's latino's, negers enz. minderwaardig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin kreeg een kapot glas in haar gezicht omdat ze een laag shirtje aan had. Your point being?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |