SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
:')
Ik heb nog bijna 2 kratten bier, 2 flessen wijn, 5 kanon, Dropshot, kokos spul en pasoa achtig iets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou ja, rose kan eens in de zoveel tijd .Menthol mwhoah, niet mijn soort smaak. maar als er niets anders is .
Feestje? wanneerquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna 2 kratten bier, 2 flessen wijn, 5 kanon, Dropshot, kokos spul en pasoa achtig iets.![]()
kusje op je buikquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Mijn buikpijn is bijna over, nu na eten beetje last van maar trekt wel weg
ja die zijn al kleiner gewordenquote:
komt goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En heb ik een sixpack
Wishfull thinking
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze dame
Met 'r guitige koppie
Als jij een sixpack hebt kun je zo in een of andere boyband.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En heb ik een sixpack
Wishfull thinking
Inderdaad, zeker als de teksten effectief onverstaanbaar worden gemaakt.quote:
Whutquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij een sixpack hebt kun je zo in een of andere boyband.
Geen idee..... waar ken je hem van?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Melting, waar heb je die avatar vandaan? Ik ken dat ergens van
Ik dacht echt Stars, die lijkt hier erg op.quote:
ja maar jij heb echt teveel gezopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voorlopig niet meer hierBen nu nog misselijk.
![]()
Hoeveel kratten zijn er door gegaan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij heb echt teveel gezopen
Ik ben alleen zaterdagnacht aangeschoten geweest
Dat weet ik dus nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee..... waar ken je hem van?
Ik heb hem toen ik binnenkwam om 12:00 uur totdat hij ging slapen niet zonder bier gezienquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo heul veul heb ik toch niet op?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind je ook wel zo'n boybandmannetje
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
De luisteraar heeft gekozen, en ondanks dat er denk ik meer stemmen waren voor 2, kies ik lekker dwars en eigenwijs a la lola voor nummer 3
/carequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Lekker democratisch zeg...
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
CGM, Ouwe homo, echte mannen roken menthol. Dat jij dat niet snapt is logisch, jij komt net als Outkast nooit buiten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb hem toen ik binnenkwam om 12:00 uur totdat hij ging slapen niet zonder bier gezien
CGM, Ouwe homo, echte mannen roken menthol. Dat jij dat niet snapt is logisch, jij komt net als Outkast nooit buiten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heul veul heb ik toch niet op?![]()
quote:
schijnt dat outkast wel eens op zijn balkon komtquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wow... heb je eerst moeten uitloggen en was jeje wachtwoord vergeten , dat het zolang duurde voor ik een reactie kreeg? Is de alcohol alweer zover naar je hoofd gestegen ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En 9 flessen wijn\rose ed meuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
D
[..]
Dat is nog best redelijk voor een heel weekend.
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wow... heb je eerst moeten uitloggen en was jeje wachtwoord vergeten , dat het zolang duurde voor ik een reactie kreeg? Is de alcohol alweer zover naar je hoofd gestegen ?. Je vindt het gewoon jammer dat ik niet aanwezig was op de meet.
Ik ben gewoon goed jongen BAMquote:
Kaas is goed voor je en heel erg nederlandsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaas
De neuk?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaas
9 flessen wijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
Blijkbaar jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed jongen BAMgrapje
ik zie na al die tijd nog steeds niet wat het echt isquote:
Doe het maar esquote:
Pikachu!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie na al die tijd nog steeds niet wat het echt is
Zit er iets verkeerd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga even lekker tegen iemand anders boos doen joh
Het is een stuk kaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pikatchu niet kennenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die had er 3 a 4 flessen door heen gejaagdquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
Je was dronken. Je viel een paar keer bijna omquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ging gewoon op tijd slapen zaterdag. Ik is verstandig en zulks.
Pikachu niet kunnen typenquote:
Je was gewoon ineens helemaal weg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ging gewoon op tijd slapen zaterdag. Ik is verstandig en zulks.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee die had er 3 a 4 flessen door heen gejaagd
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je was dronken. Je viel een paar keer bijna om
[..]
ik zie een slak en een heroine op een steen maar dan geel?quote:
Ja iets met coma enzo...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je was gewoon ineens helemaal weg.
Ow en bier uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook wel respectabel, en je was geeneens dronken? :d
Jij leeft in een andere wereld, maar dat is al gauw het geval als je van de andere kant bent. Can't blame you.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Teeeeringquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wheheh maar ik wel, ik zag hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat kan ik me niet eens herinneren
mwoah, was nog te doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je was dronken. Je viel een paar keer bijna om
Goede omschrijving van kaas?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie een slak en een heroine op een steen maar dan geel?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie een slak en een heroine op een steen maar dan geel?
Nee 3 en een half ongeveer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat ze na 2 flessen out lag?
Zijn officiële Japanse naam niet kennen.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja logisch dat ze weer doedoes was
alsof dat niets isquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat ze na 2 flessen out lag?
Ik denk dat ik wel dronken was geweest na die hoeveelheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en bier uiteraard![]()
Nee wel aangeschoten heb je het filmpje al gezien
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wheheh maar ik wel, ik zag hetJe was vooral wankel als je bier uit de koelkast pakte
En dit iddquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Eggs schattebout, leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij leeft in een andere wereld, maar dat is al gauw het geval als je van de andere kant bent. Can't blame you.
Pikachu (ピカチュウ, Pikachū) Ge had het foutquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn officiële Japanse naam niet kennen.
Dat doet pika nou eenmaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jouwe is nog raarder, donderschokken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel dronken was geweest na die hoeveelheid.
SPOILER: hete knetterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat filmpje ook zien!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en bier uiteraard![]()
Nee wel aangeschoten heb je het filmpje al gezien
BAMquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pikachu (ピカチュウ, Pikachū) Ge had het fout.
Ik vraag me af he, is jouw naam van King Karzai?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eggs schattebout, leuk dat je er weer bent
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar was ook weer vrij snel nuchter
Had ik al gezien.SPOILER: hete knetterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is een blanke Afghaan met identiteitsproblemen. En nog Amsterdammer ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, is jouw naam van King Karzai?
van een of andere leider in een woestijnlandjequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mogguhquote:
oké.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef Melting het volgende:
Let op! Om misverstanden te voorkomen vanaf de volgende plaat graag titel en artiest!
nee gewoon van president karzai van afghanistan, still alive ondanks alle aanslagen op zijn levenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wat voor bakquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ik wil het liefst even op de bak gaan liggen, maar ik ben bang dat ik dan in slaap val en om 2u ofzo weer wakker word.
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijfquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ik wil het liefst even op de bak gaan liggen, maar ik ben bang dat ik dan in slaap val en om 2u ofzo weer wakker word.
Bovenop de gevangenis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
beste is 20 min, niet meer dan 45 want dan kom je in een diepere slaap die niet goed is voor een napquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Bank.quote:
Maar dan heb ik morgen niets aan mijn dag. Ga straks wel gewoon om een uur of 12.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijf
bijslapen is onzinquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijf
Dan kan ik dus niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
beste is 20 min, niet meer dan 45 want dan kom je in een diepere slaap die niet goed is voor een nap
nergens een wekker, ook niet in je telefoonquote:
Soms heerlijk om een uurtje extra te pakken als je niet uitgerust bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijslapen is onzin![]()
SerieusEcht waar
Jawel, maar die zet ik dan uit en slaap verder. Ik ken mezelf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nergens een wekker, ook niet in je telefoon
Ik ook niet.. val dan in slaap na een kwartier ofzoquote:
Ja dat is wel lekker, maar bijslapen om bijvoorbeeld slaap in te halen is onzinquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Soms heerlijk om een uurtje extra te pakken als je niet uitgerust bent.
Komt door de alcohol he!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar..... ik was hyper enzo
Nicequote:
Zoals lingo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook niet.. val dan in slaap na een kwartier ofzo
maar ff liggen relaxen, niet gaan slapen. maar zorgen dat je naar wat boeiends op tv kijkt ofzo
He het begin klonk als een heliquote:
quote:
En waarom is dat onzin volgens jou?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar bijslapen om bijvoorbeeld slaap in te halen is onzin
Ik ben 1/16e Duitsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wij zijn de boertjesDeze is voor alle Duitsers in het topic
Het staat nu op de achtergrond aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]daar kan ik wel naar kijken, vind dat zo irritant dat ik wakker blijf
Alles uit Overijssel, Drenthe, Friesland & Groningen is Duitsquote:
quote:
Ik denk dat jij ze ook wel baas vindtquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met je rubber door de blubber
En alles ten oosten van Amsterdam is de Achterhoekquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alles uit Overijssel, Drenthe, Friesland & Groningen is Duits
Alsof daar wat mis mee isquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
+Limburg en NB... hmmm blijft weinig over zo
bijna welquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
niet volgens mij, dat is wetenschappelijk bewezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En waarom is dat onzin volgens jou?
Niks tegen NB hequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog gedaan, alleen een Vivaro komt dan niet zo ver.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met je rubber door de blubber
Wel als ze ons pap of mam en houdoe zeggen, daar krijg ik kotsneigingen vanquote:
En Rotterdam niet te vergeten. Je woont zeker in Den Haag?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En achter amersfoort heb je alleen nog maar zandpaden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef STING het volgende:
[..]
En alles ten oosten van Amsterdam is de Achterhoek
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel als ze ons pap of mam en houdoe zeggen, daar krijg ik kotsneigingen van
Nee, in de buurt van Rotterdamquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Rotterdam niet te vergeten. Je woont zeker in Den Haag?
noesssssquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had stiekem alcohol in je bier en wijn gedaan.
dat zeggen ze hier ook ons mam zei zus en zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
hier is het oongs als ik het probeer te typenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zeg "os pap en os mam" eigenlijk
Uhmzzzzzquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:21 schreef Melting het volgende:
Ik had verwacht dat c_a dit wel zou raden.
Whehehequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb ruim 2 jaar stage gelopen bij de bieb in Bergen op Zoom en hield mezelf voor dat ik dat nooit zou zeggen, alleen "doei" of "ajuus". Heb een weddenschap afgesloten met m'n vaste baliecollega's; als een van hen me ooit betrapte op het zeggen van "houdoe!", moest ik meteen alles laten vallen en als een idioot naar de bakker rennen om taart te kopen
Na een paar maanden lette ik even niet op, zei "houdoe" tegen een klant, schrok, keek op (recht in het gezicht van een grijnzende collega) en ging maar naar de bakker toe
Heb het in totaal 8 maanden volgehouden
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb ruim 2 jaar stage gelopen bij de bieb in Bergen op Zoom en hield mezelf voor dat ik dat nooit zou zeggen, alleen "doei" of "ajuus". Heb een weddenschap afgesloten met m'n vaste baliecollega's; als een van hen me ooit betrapte op het zeggen van "houdoe!", moest ik meteen alles laten vallen en als een idioot naar de bakker rennen om taart te kopen
Na een paar maanden lette ik even niet op, zei "houdoe" tegen een klant, schrok, keek op (recht in het gezicht van een grijnzende collega) en ging maar naar de bakker toe
Netjes hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef STING het volgende:
Scheelt, dit happy hardcore nummer ken ik niet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef STING het volgende:
Scheelt, dit happy hardcore nummer ken ik niet
Mensen..... Mark Oh.... Randy?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meh ik ken het liedje sowieso niet
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
Te laat..... Maar goed geprobeerd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is Never Stop That Feeling, krijg ik nu punten?
Daarna deed ik maar gewoon vrolijk mee met de houdoe-bendequote:
Volgende plaat kun je weer mee doen.quote:
Tukkers en brabo's kunnen dan ook prima samen. Sowieso al dat boerengrut in een provincie zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarna deed ik maar gewoon vrolijk mee met de houdoe-bende
Zolang de Zeeuwen maar een eind oprottenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tukkers en brabo's kunnen dan ook prima samen. Sowieso al dat boerengrut in een provincie zetten.
Ik walg van Brabant.
Dan heb je niet goed naar de CD in mijn auto geluisterd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
veels te happy voor jou
SM bands alleen maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed naar de CD in mijn auto geluisterd!
Kutvolk inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang de Zeeuwen maar een eind oprotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |