Wat de fuck is dat voor een pauperzooi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gisteravond trek, dus ik naar de mac, pinautomaat kapotIk doorrijden naar hoogvliet mac, pinautomaat kapot. Toen voelde ik me zielig en ben naar huis gereden... en toen heb ik plakjes boterhamworst op
Ja nou liggen er hier Menthol peuken en Rose bierquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ja en faye is dr sigaretten vergeten
wat voor spelletje doen wequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
Watertornado 1
Stokstaart 1
ToT 1
dus je stinkt nog steedsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef Viro het volgende:
[..]
ben niet geweest, was pc aan het aansluiten en back up terug aan het zetten![]()
Lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nou liggen er hier Menthol peuken en Rose bier![]()
Mijn Imago....
Oh, die gast trek ik slechtquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gisteravond trek, dus ik naar de mac, pinautomaat kapotIk doorrijden naar hoogvliet mac, pinautomaat kapot. Toen voelde ik me zielig en ben naar huis gereden... en toen heb ik plakjes boterhamworst op
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn Imago....
Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel platen achterste voren af..... aan jullie om te raden welk nummer het is!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat voor spelletje doen we?
Had een doos hamburgers mee genomen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en nu ga ik heel de week lijnen en pas vrijdag maag ik weer drank en etenquote:
haha leuk idee, ik doe meequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik speel platen achterste voren af..... aan jullie om te raden welk nummer het is!
ja echtquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat voor een pauperzooi.
charmed_angel moet toch vieze vette bocht kunnen eten zonder gehinderd te worden!
Goedzo, lijnen ja! Ik ben ook goed bezigquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en nu ga ik heel de week lijnen en pas vrijdag maag ik weer drank en eten
Dus ik wilde mezelf trakteren gisteren
Flink sportschool, dan kun je gewoon blijven etenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en nu ga ik heel de week lijnen en pas vrijdag maag ik weer drank en eten
Dus ik wilde mezelf trakteren gisteren
Homoquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn Imago....
Homo's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mannen die Menthol peuken roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |