SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Hoe was het bij de gay-pride? Nog wat lekkers gescoord?quote:
Het schijnt dat ie echt een IQ van 60 ofzo heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verhaal achter Rinus?
Barry Hay, Jan Akkerman en Henkjan Smits zitten er eigenlijk achter. Een experiment dat je met iedereen wereldberoemd in eigen land kan worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verhaal achter Rinus?
Klopt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie echt een IQ van 60 ofzo heeft.
Maar heeft hij het syndroom van down? Gelooft hij zelf dat hij goed is? Is het legaal om iemand zo te kijk te zetten? Wie verdient aan hem?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie echt een IQ van 60 ofzo heeft.
Dat noemen we tieten.quote:
Neeeeee.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Barry Hay, Jan Akkerman en Henkjan Smits zitten er eigenlijk achter. Een experiment dat je met iedereen wereldberoemd in eigen land kan worden.
Ik was ziek, gok ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Waar was je nouIk was er om 0:10 ofzo
Het had je vader kunnen zijn. Ook zo'n oppertokkie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar heeft hij het syndroom van down? Gelooft hij zelf dat hij goed is? Is het legaal om iemand zo te kijk te zetten? Wie verdient aan hem?
kssht je ging wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het had je vader kunnen zijn. Ook zo'n oppertokkie.
Mijn tieten staan fier overeind ja, nozemquote:
Als jij gaat draaien weerquote:
ik had al gevraagd of je wou stoppen/via dm/pm het zaakje oplost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het had je vader kunnen zijn. Ook zo'n oppertokkie.
Sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tieten staan fier overeind ja, nozem.
Ja. Ik weet het van mijn oom, die heeft als roadie voor Focus gewerkt en heeft daarom redelijk goede banden met Akkerman.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee maar is het echt zo
Ik was de hele dag in Duitslandquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef Viro het volgende:
[..]
hoi lekker ding, mijn berichtjes gelezen?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
SorryHet was te makkelijk
Niks mis met je tieten
Picsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tieten staan fier overeind ja, nozem.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het van mijn oom, die heeft als roadie voor Focus gewerkt en heeft daarom redelijk goede banden met Akkerman.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was de hele dag in Duitsland. Dus ik denk 't niet
.
Hoppa! En nu ga ik mijn paard verzorgen, tot vanavondquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord
Hebben we weer niet kunnen knuffelen
Derde keer is scheepsrecht!
Ik had al nee gezegd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik had al gevraagd of je wou stoppen/via dm/pm het zaakje oplost.
okee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het van mijn oom, die heeft als roadie voor Focus gewerkt en heeft daarom redelijk goede banden met Akkerman.
Da je 't even weet, jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
SorryHet was te makkelijk
Niks mis met je tieten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jij zat teveel aan mijn tietjes, ik ben verlegen.
Hij werd toch niet ziek zoals die kerel laatst?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon keurig antwoord op zijn vraag. Dus niet mee bemoeien jij altijd.quote:
Blijkbaar niet, lag het toch niet aan mijn tieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij werd toch niet ziek zoals die kerel laatst?
Meisjes met paarden begin er niet aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoppa! En nu ga ik mijn paard verzorgen, tot vanavond.
Hoi JJHquote:
[..]
ja echt waar vraag maar aan iedereen die daar was. Ik heb van iedereen de tieten zitten betastenquote:
laat die jongen lekker zeikenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Stokstaart zit gewoon eens niet zo te zeiken.
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi JJH.
Doei JJH.
Vanavond m'n headset testen.
We zullen zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon keurig antwoord op zijn vraag. Dus niet mee bemoeien jij altijd.
Precies.quote:
Wat zullen we zien?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik weet niet wie wat met mijn headset heeft gedaan afgelopen weekend.. maar hij is zo goed als geslooptdoet het alleen nog maar met veel tape
Hoezo dan?quote:
Uber nerdish welquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
kunnen we nog wel geile skype seks hebben dan?
Jij hebt heulemaal niet aan mijn tetten gezeten!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
ja echt waar vraag maar aan iedereen die daar was. Ik heb van iedereen de tieten zitten betasten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
kunnen we nog wel geile skype seks hebben dan?
Mwoah, je kunt wel eens nogal aanvallend op mensen reageren enzo!quote:
maar dan zou ik op mijn donder krijgen van jou papaquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt heulemaal niet aan mijn tetten gezeten!![]()
![]()
En van wie waren ze het bestequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
ja echt waar vraag maar aan iedereen die daar was. Ik heb van iedereen de tieten zitten betasten
Ik heb helemaal niet aan tetten gezeten afgelopen weekend!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt heulemaal niet aan mijn tetten gezeten!![]()
![]()
je hebt toch wel de zwarte stekker ingeplugd ipv de rode?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ga mijn andere headset testen.
deze kan ik zo goed als weggooien
Ja of meteen mn lul in je kont.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
maar dan zou ik op mijn donder krijgen van jou papa
Ik ben er.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef smegmanus het volgende:
Mijn tettensensor slaat op tilt, wat is hier gaande?
bijna iedereenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet aan tetten gezeten afgelopen weekend!![]()
Absolute onzin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, je kunt wel eens nogal aanvallend op mensen reageren enzo!Volgens mij erger je je snel aan dingen, of niet?
de zwarte is gesloopt. ik zie dingen die normaal verpakt zijn.. m.a.w mijn kabel ligt half in 2 enquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
je hebt toch wel de zwarte stekker ingeplugd ipv de rode?
Vlak voor je weg ging had ik m op mn hoofd en deed ie t gewoon nog..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee alleen piemolsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook niet aan tetten gezeten dit weekend.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
wutt toen ik het unplugde en aan je gaf was deed hij het nog perfectquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de zwarte is gesloopt. ik zie dingen die normaal verpakt zijn.. m.a.w mijn kabel ligt half in 2 en
Hij doet het ook nogquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vlak voor je weg ging had ik m op mn hoofd en deed ie t gewoon nog..
Ook niet aan die van Kapitein?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Diner.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
Tom's dinner!Daar heb ik nog een leuke parodie van!
Ook niet je eigen tieten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
jij hebt wel aan tieten gezetenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb niet aan tieten gezeten en ook niet een piemels![]()
Ik ben supernetjes
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat we niets zouden vertellen over ons halfuurtje in de badkamer.
Was er kapot dan? Hij was heul toen ik m aan C_A gaf...quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij doet het ook nogheb hem met tape geplakt.. maar hij is niet meer heel.
Aan die van jou?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt wel aan tieten gezeten
Oh. Jawel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ook niet je eigen tieten?
Zeg ja, zeg ja zeg ja.
uhuhquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben supernetjes
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben supernetjes
Jij netjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben supernetjes
ssshhhhttttttquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij netjesDat is net zoiets als een pastoor die niet rukt in de kerk
normaal is de boel verpakt in van die zwarte rubber enzo.. en dan komt samen bij het plugjequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was er kapot dan? Hij was heul toen ik m aan C_A gaf...
dat was de webcam toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was er kapot dan? Hij was heul toen ik m aan C_A gaf...
Dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:
watquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
nou weet je ook wat de Sint jou moet gevenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal is de boel verpakt in van die zwarte rubber enzo.. en dan komt samen bij het plugje
bij de plug ligt hij er half af.
Oeh aaah bladiebla
Ik kan je ff niet volgen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal is de boel verpakt in van die zwarte rubber enzo.. en dan komt samen bij het plugje
Oeh aaah bladiebla
Nee. Ik heb ze nog niet durven te bekijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Viro het volgende:
Watertornado
heb je de foto's al op je pc gezet?
dat dacht ik alquote:
ik ook niet, maar ben te nieuwsgierigquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ze nog niet durven te bekijken.
Hoeveel kleding gebruik jij in een week he?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet van niks![]()
Even mijn was uit de droger halen
Ik wil de foto's van de picknick zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hossel dat ff vanaaf plz..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow fuck het is dat ik niet geil ben anders had ik me helemaal kapotgerukt op deze tekst.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet het even bijhouden enzo.... ik heb slapers vrijdagquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoeveel kleding gebruik jij in een week he?
Heuy ikke is wel slim!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat dacht ik al
geeft niet, je bent ook niet zo slim
Ik had achteraf bedacht dat ik er beter een 128 MB-kaartje in kon doen (heb ik altijd mee) en dat Fee die gezellig mocht volschieten en het kaartje houden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ben te nieuwsgierig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow fuck het is dat ik niet geil ben anders had ik me helemaal kapotgerukt op deze tekst.
Hoe vaak fap jij per dag?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow fuck het is dat ik niet geil ben anders had ik me helemaal kapotgerukt op deze tekst.
Die was tofquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:44 schreef Viro het volgende:
Driepink met zijn show die niet ingepland stond
Goh, kan nog iets goed doen vandaagquote:
We vinden je wel lief hoor. Ook in het Feyenoord topicquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goh, kan nog iets goed doen vandaag
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat blijkt[ afbeelding ]
Weet je hoe baas zo'n hamburger tussen twee broodjes is in het tosti-ijzer?quote:
Geen Doner?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoe baas zo'n hamburger tussen twee broodjes is in het tosti-ijzer?
Krijg je die gaar dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poep jij ook Doner?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik het had, had ik het gedaan.
Jij hebt trouwens als bierkenner je Sladek Hopburst moeten missen, en nog twee andere.quote:
Ik had toch niet kunnen drinken gisterquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens als bierkenner je Sladek Hopburst moeten missen, en nog twee andere.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en soms pis ik knoflooksaus.
Was je met de auto?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had toch niet kunnen drinken gister
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en soms pis ik knoflooksaus.
Dat is idd heul goed te doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt ook een tosti-ijzer zag ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is idd heul goed te doen![]()
![]()
Ik kwam nog zo een doos hamburgers tegen net
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt ook een tosti-ijzer zag ik.
oh ja en faye is dr sigaretten vergetenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is idd heul goed te doen![]()
![]()
Ik kwam nog zo een doos hamburgers tegen net
Ik had gisteravond trek, dus ik naar de mac, pinautomaat kapotquote:
Ach meisje toch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gisteravond trek, dus ik naar de mac, pinautomaat kapotIk doorrijden naar hoogvliet mac, pinautomaat kapot. Toen voelde ik me zielig en ben naar huis gereden... en toen heb ik plakjes boterhamworst op
Wat de fuck is dat voor een pauperzooi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gisteravond trek, dus ik naar de mac, pinautomaat kapotIk doorrijden naar hoogvliet mac, pinautomaat kapot. Toen voelde ik me zielig en ben naar huis gereden... en toen heb ik plakjes boterhamworst op
Ja nou liggen er hier Menthol peuken en Rose bierquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ja en faye is dr sigaretten vergeten
wat voor spelletje doen wequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
Watertornado 1
Stokstaart 1
ToT 1
dus je stinkt nog steedsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef Viro het volgende:
[..]
ben niet geweest, was pc aan het aansluiten en back up terug aan het zetten![]()
Lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nou liggen er hier Menthol peuken en Rose bier![]()
Mijn Imago....
Oh, die gast trek ik slechtquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn Imago....
Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel platen achterste voren af..... aan jullie om te raden welk nummer het is!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat voor spelletje doen we?
Had een doos hamburgers mee genomen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en nu ga ik heel de week lijnen en pas vrijdag maag ik weer drank en etenquote:
haha leuk idee, ik doe meequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik speel platen achterste voren af..... aan jullie om te raden welk nummer het is!
ja echtquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat voor een pauperzooi.
charmed_angel moet toch vieze vette bocht kunnen eten zonder gehinderd te worden!
Goedzo, lijnen ja! Ik ben ook goed bezigquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en nu ga ik heel de week lijnen en pas vrijdag maag ik weer drank en eten
Dus ik wilde mezelf trakteren gisteren
Flink sportschool, dan kun je gewoon blijven etenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Homoquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn Imago....
Homo's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mannen die Menthol peuken roken.
Sowieso mensen die rokenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mannen die Menthol peuken roken.
Ja heb vanavond ook sla opquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.Ik heb gisteren toen ik thuis kwam een bak mona boordevol aardbeitjes op.
Heb nu vooral zin gewoon aardappels en groente en vlees, heb het gevoel alsof ik al weken niet gezond heb gegeten.
Nou ja, rose kan eens in de zoveel tijd .quote:
Nee..... zo meteen gaan we weer raden.quote:
Ik had gewoon hamburgers moeten bakken toen ik nog bij jou wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had een doos hamburgers mee genomen!
outpost dit weekend helemaal los omdat er een methonpeuk in de house wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond die Menthol peuken eigenlijk niet eens lekker
Nee... net 3 nummers achter elkaar.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Om het nummer het spelletje?
Kapitein is ook homoquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En Kapitein.Die zegt gewoon dat echte mannen Menthol roken.
![]()
En ik dan? Ik ging mee naar Rotterdam om van daaruit naar Gouda en Woerden via Leiden naar de thuishaven te gaan. Daarvoor moest ik mijn perfecte directe aansluiting laten schieten, in een kuttrein te gaan zitten, op Woerden was de trein naar Leiden vertraagd en zat bijkans stampvol dus ik moest staan maar bij het overstappen op Ledn kon ik dus geen vetvoer meer scoren door tijdgebrek! Alles dicht, met keiharde honger gaan slapen want thuis had ik nergens meer zin in qua eten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Buiten dan t gewoon smerig is vind ik het gewoon verwijfd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En Kapitein.Die zegt gewoon dat echte mannen Menthol roken.
![]()
Ach ze zijn wel okay, maar ik zie er geen meerwaarde aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heb vanavond ook sla op
Mijn buik moet even ONTbieren
Als we straks een meet hebben, dan zijn wij gewoon harstikke slankquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goedzo, lijnen ja! Ik ben ook goed bezig
Jij rookt niet eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze zijn wel okay, maar ik zie er geen meerwaarde aan.
Ja dat had ook gekunt ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gewoon hamburgers moeten bakken toen ik nog bij jou was
Dancequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wat moet er volgens jullie gedraaid worden tussen 20:00 en 21:00
1. Dance
2. Rock
3. Van alles en nog wat
2 of 3, liefst 2!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
3. Van alles en nog wat
2 !quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
3. Van alles en nog wat
3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
3. Van alles en nog wat
Nummer 3!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
3. Van alles en nog wat
Ik sport ook, maar wil wat strakker.... een 2-pack enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Flink sportschool, dan kun je gewoon blijven eten
Virgil, was dat niet van de Thunderbirds?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef Karzai het volgende:
Mijn zus zong altijd ljke a virgil, was wel schattig
geen pics
denk aan je tietenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we straks een meet hebben, dan zijn wij gewoon harstikke slank
ik rook niet, dus ik heb geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
ik heb geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Virgil, was dat niet van de Thunderbirds?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we straks een meet hebben, dan zijn wij gewoon harstikke slank
Deze damequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sport ook, maar wil wat strakker.... een 2-pack enzo
GEZELLIGHEIDSROKER GESPOTquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel, HEEL af en toe als ik echt alleen tussen rokers zit!
Dat, en soms blowen!
Haha jij die blowtquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel, HEEL af en toe als ik echt alleen tussen rokers zit!
Dat, en soms blowen!
Als je je tieten maar behoudt. Gespierde chicks zijn als het te erg is heul griezeligquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sport ook, maar wil wat strakker.... een 2-pack enzo
Wie nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
GEZELLIGHEIDSROKER GESPOT( zo begon ik ook
, combinatie stress
.)
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En heb ik een sixpack
Wishfull thinking
Eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je je tieten maar behoudt. Gespierde chicks zijn als het te erg is heul griezelig
awwww kusjequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ging mee naar Rotterdam om van daaruit naar Gouda en Woerden via Leiden naar de thuishaven te gaan. Daarvoor moest ik mijn perfecte directe aansluiting laten schieten, in een kuttrein te gaan zitten, op Woerden was de trein naar Leiden vertraagd en zat bijkans stampvol dus ik moest staan maar bij het overstappen op Ledn kon ik dus geen vetvoer meer scoren door tijdgebrek! Alles dicht, met keiharde honger gaan slapen want thuis had ik nergens meer zin in qua eten.
LOLquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
GEZELLIGHEIDSROKER GESPOT( zo begon ik ook
, combinatie stress
.)
2 - 3 jaar niet meer gedaan, omdat mijn blowmaatje gestopt is en ik het zelf niet koop!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha jij die blowt!!!!!!!!!!!!!!
dat blijven toch 2 pluspunten ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je je tieten maar behoudt. Gespierde chicks zijn als het te erg is heul griezelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |