Nou net beledigde ik jou met Amy, nu jij mij met Phil collinsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ondraaglijk saaie middle-of-the-road muziek. Verklaart een boel.
ja met outpost nog ff na zitten praten over marathon. Wodan wou niet dat ik weg ging. Hij ging op mijn borstkas zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al was ik er niet al te lang, was erg gezellig
En was jij er nou vandaag nog?
Bwaahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ja met outpost nog ff na zitten praten over marathon. Wodan wou niet dat ik weg ging. Hij ging op mijn borstkas zitten
Ga douchen dan, je stinktquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:20 schreef Viro het volgende:
[..]
kusjens terug![]()
![]()
moet nog steeds gaan douchen
Voor wat?quote:
Ik hou van jequote:
LMFAOquote:De lokale politie van het Amerikaanse Chandler in de staat Arizona heeft haar burgers opgeroepen wat zorgvuldiger om te gaan met het dragen van wapens. Aanleiding van de waarschuwing is een incident met een 27-jarige man die onlangs zijn eigen kloten eraf schoot. Hij had het roze wapen van zijn vriendin bij zich en het aan de band van zijn broek bevestigd.
Vorige week liep de man door een supermarkt toen plotseling de blaffer af ging. Volgens The Arizona Republic raakte de kogel zijn broekblaffer en zijn linkerbeen.
De man, die mogelijk strafrechtelijk vervolgd wordt, is momenteel nog steeds herstellende van het incident. Het is onbekend hoe het met de klootzak gaat. De politie heeft in ieder geval opgeroepen het handwapen voortaan in een holster te dragen en niet aan een riem of gordel.
dat kan je wel zeggen, had sweatshirt aangedaan voor ik ging slapen. Werd helemaal zwetend wakkerquote:
komt dat dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle gefrustreerde mannen gingen allemaal op de vuist
quote:
quote:Het is onbekend hoe het met de klootzak gaat
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef Viro het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, had sweatshirt aangedaan voor ik ging slapen. Werd helemaal zwetend wakker![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zit ik op 4chan, kom ik dit tegen: http://boards.4chan.org/b/res/346233094
quote:
Dat was epicquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die bierfles in mijn reet was onvergetelijk.
True story![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |