quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
Hoi even een ander plaatje
[ afbeelding ]
Neehoor, ik ben voor mijn oma gewoon een goede kleindochter, zie haar misschien 2 a 4 keer in een jaar, dan is het me niet waard om haar uit die droom te helpen. Ze werd al gek toen ik een weekendje naar een vriend ging, want ja, zomaar bij een man enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien moet je is met je oma gaan praten
Ja Rulequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sean Paul moet wel de grootste kneus van de afgelopen 10 jaar zijn zeg
quote:
Niet mee eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Zokunen het volgende:
Kid Rock heeft 1 goed nummer vind ik...
Met oma aan de pillen lijkt me geen strak plan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
![]()
Nee je zegt op een lieve toon oma, kom maar een dag eerder dan geef ik je een pilletje en dan maken we er een dag van die je nooit zal vergeten
Cocky vind ik best goed.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Zokunen het volgende:
Kid Rock heeft 1 goed nummer vind ik...
Ja ze is een stuk volwassener geworden, ze voelt zich echt verantwoordelijk voor het welzijn van de luisteraarsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen we knetter na elk nummer
lees de bijbel/samenvatting bijbel, vertel dat je bent verlicht door verhalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben voor mijn oma gewoon een goede kleindochter, zie haar misschien 2 a 4 keer in een jaar, dan is het me niet waard om haar uit die droom te helpen. Ze werd al gek toen ik een weekendje naar een vriend ging, want ja, zomaar bij een man enzo.
Ach maar ze had wel een punt met dat nummer hoor! Naar rehab gaan? Nergens voor nodig!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eigenlijk klinkt Amy Whinehouse ook maar so so
nooOooOOhOOOhhOOooOOH
Wat een zeikerd ben jij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eigenlijk klinkt Amy Whinehouse ook maar so so
nooOooOOhOOOhhOOooOOH
Ja, voor elke 50 euro kom ik weer een stapje dichter tot god.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lees de bijbel/samenvatting bijbel, vertel dat je bent verlicht door verhalen
repeat
???
GELD
mmmmyeaheyaheyaheyahhhhquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef ToT het volgende:
Dat kraakje in haar stem is wel ernstig geil.......als het maar 2 of 3x in een nummer zou voorkomen, maar niet goddomme om de 2 zinnen! Nu vind ik het gewoon irritant!
Nee, niet. Ik had haar albums altijd al op de Ipod staan. Gewoon prettige muziek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu ze dood is is ze ineens goed
Gnoeg mensen die haar 5 jaar geleden ook goed vondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu ze dood is is ze ineens goed
Ja omdat ze een crackhead wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gnoeg mensen die haar 5 jaar geleden ook goed vonden
Soul enzo is ook niet mijn dingquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef Zokunen het volgende:
Nooit echt wat gevonden en zal haar dus ook niet missen.
sukkelquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja omdat ze een crackhead was
rustig rustig, met jou?quote:
Bollocks. Noem me eens een artiest die geen drugs gebruikt. En dan heb ik het over A-list artiesten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja omdat ze een crackhead was
Hou je bek joh, pisvlek.quote:
ga verder via dm of pm maar niet in het topic, jij ook sint.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
Met je stupide vooroordelen. Dombo.
Avondquote:
had een artikel gelezen over een journalist die een nacht met dr heeft doorgebracht, hele nacht wakker blijven, ze ging op het gegeven moment thee zetten voor de papparazzi die gewoon standaard daar buiten stondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:14 schreef Karzai het volgende:
Ik zag laatst een docu over Amy, het was gewoon een geboren rebel met issues.
Tragisch maarja thats life
CHAOS!!11111!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
Nee ik vond je altijd al een kutuser, ligt niet aan je usericonstijl of naam oidquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
okéquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
ga verder via dm of pm maar niet in het topic, jij ook sint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |