In heel veel nummers zit wel iets, maar in het engels is het soms moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt
daarom vraag ik het ook aan jullie
heb zelf al een stuk of 10 nrs.. maar het is ook zo van.. ik vind het grappig.. maar jullie dan?
quote:And it's the feeling that you're oh so glad you came
dankjequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessante muzieksmaak voor je leeftijd
Dat heb jij voor elke leeftijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessante muzieksmaak voor je leeftijd
14quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie gelooft er hier dat ik NIET 14 ben dan
Heb em nog niet gehoord helaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef Zokunen het volgende:
Ik geloof het wel, want met mic klink je nog echt jong
Ik zou je raken, maar ik ben pas 12, dus het zou niet eens pedo zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben een 5-jarige, gevangen in een goddelijk mannenlichaam.
Moeilijk doen over 7 jaar leeftijdsverschilquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou je raken, maar ik ben pas 12, dus het zou niet eens pedo zijn.
Jouw oma neemt geen geld mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
"Oma komt speciaal voor jou Mirne, de dag na je verjaardag"
Mijn gezicht:![]()
![]()
![]()
![]()
Baby's i'd like to fuckquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moeilijk doen over 7 jaar leeftijdsverschil
Ik bats graag met BILF's
Je was een half jaar terug jarig ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
![]()
![]()
![]()
Proud and outquote:I'm coming out
I want the world to know
Got to let it show
I'm coming out
I want the world to know
I got to let it show
There's a new me coming out
And I just had to live
And I wanna give
I'm completely positive
I think this time around
I am gonna do it
Like you never do it
Like you never knew it
Ooh, I'll make it through
The time has come for me
To break out of the shell
I have to shout
That I'm coming out
Oma's komen altijd vroeg als je nog brak bent, geld geven en oprotten omaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jouw oma neemt geen geld mee?
Brugklassers i'd like to fuckquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baby's i'd like to fuck?
Als ze heel lief is stopt ze 50 euro in een bijbel-achtig-boekje. Dus dan ben ik wel blij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jouw oma neemt geen geld mee?
hehequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter!
Ik heb het nummer zelf niet maar Diana Ross heeft met I'm coming out toch wel een soort lesbische uit-de-kast-kom-hit.
[..]
Proud and out![]()
.
Ik ben de moeder van VHquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote voor moeder van VH
11 maanden en 2 weken geleden. Maar over 2 weken dus ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je was een half jaar terug jarig ofzo?
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik jou nou nog een handje gegeven toen je wegging?
5-jarigen kunnen nog niet tikken natuurlijkquote:
Over een kwartier weer bedtijd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5-jarigen kunnen nog niet tikken natuurlijk
Misschien moet je is met je oma gaan pratenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze heel lief is stopt ze 50 euro in een bijbel-achtig-boekje. Dus dan ben ik wel blij.
Maar in mijn planning stond eigenlijk om op mijn verjaardag zo waus te worden dat ik de dag daarna mijn hoofd niet eens meer op kan tillen.
Hele oorlogsverhalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien moet je is met je oma gaan praten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
Hoi even een ander plaatje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |