quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er bestaat radio49.nl?
Ja top!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, check even radio49.nl. Doet ie het weer?
Waar is lasagnequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver voor wat lasagne.
ik draaiquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Guppie draait ook lekker door
Ja weet ik, maar bij guppy staat er ook nummers die die draait en die coming up zijnquote:
Hoi hoi hoi!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, check even radio49.nl. Doet ie het weer?
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's zo makkelijk nog niet om van een titel dan te bedenken of er iets grappigs maar subtiel grappigs in de tekst zit.
PM sturen. Anders lees ik het niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:22 schreef Zokunen het volgende:
Rob kan je madison bray - girl swag in guppie opnemen?
waar HEB je het over??quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt
daarom vraag ik het ook aan jullie
heb zelf al een stuk of 10 nrs.. maar het is ook zo van.. ik vind het grappig.. maar jullie dan?
Spakenburgquote:
Lol, als ik dat had geweten had je wat pilsjes kunnen pakken hierquote:
SPAKENBURGquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar HEB je het over??
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klein oproepje!
ik ben op zoek naar nrs met grappige lyrics
maar dan niet waar het er dik bovenop ligt.
denk aan- counting crows- american girls- She had something breakable just under her skin...
Duh dat heeft iedereen
en Theres nothing but pills and ashes under my skin
gast wat eet je??
dus grappige teksten die niet opvallen
in zippy in pm met de tekst erin die grappig is.
k ltr mzzlquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef robdriessen het volgende:
OK, servergegevens zijn ook aangepast, dus het zou weer moeten werken allemaal. Ik ben weg. Mzzl.
Ik was nog aan het werk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol, als ik dat had geweten had je wat pilsjes kunnen pakken hier
oh maar dan moeten de luisteraars dit soort supersubtiele dingen toch ook doorhebbenquote:
ik wil een uur draaien met dat soort muziek, met grapjes.. die ik dan ook vertel kenbaar maak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh maar dan moeten de luisteraars dit soort supersubtiele dingen toch ook doorhebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |