SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Toen ging ik weg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef ValHallen het volgende:
De nacht van zaterdag op zondag was tof ja
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Zokunen het volgende:
Dus weird al is iets te obvious knetter?
Ik moet hier altijd wel om lachen in het nummer Life van Des'reequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klein oproepje!
ik ben op zoek naar nrs met grappige lyrics
maar dan niet waar het er dik bovenop ligt.
denk aan- counting crows- american girls- She had something breakable just under her skin...
Duh dat heeft iedereen
en Theres nothing but pills and ashes under my skin
gast wat eet je??
dus grappige teksten die niet opvallen
in zippy in pm met de tekst erin die grappig is.
Ik heb ook liever een beetje toast dan dat ik een geeft ziequote:I'm afraid of the dark,
'specially when I'm in a park
And there's no-one else around,
Ooh, I get the shivers
I don't want to see a ghost,
It's a sight that I fear most
I'd rather have a piece of toast
And watch the evening news
kutwijf. Niet gezellig genoeg hier zekerquote:
quote:
Lastig..quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klein oproepje!
denk aan- counting crows- american girls- She had something breakable just under her skin...
Duh dat heeft iedereen
gast wat eet je??
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd wel om lachen in het nummer Life van Des'ree.
[..]
Ik heb ook liever een beetje toast dan dat ik een geeft zie.
Jawel. En een stuk beter geslapen dan de mensen die daar bleven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
kutwijf. Niet gezellig genoeg hier zeker
Het was heel erg gezellig juist man!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef Karzai het volgende:
Respect voor Outpost dattie het zolang met dat zootje heeft uitgehouden
lol, ganzeborden was niet wild genoeg voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. En een stuk beter geslapen dan de mensen die daar bleven.![]()
Maar nu heb ik wilde nacht gemist.
Dat is wel heel netjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was heel erg gezellig juist man!
Netjes een briefje bij mn buren in de bus gedaan met uitleg en waarschuwing voor geluid en rook overlast en dat heeft er voor gezorgd dat niemand heeft geklaagd.![]()
![]()
Ok op zondag tijdens 3pink zn show na. Toen had ik mn bass en vollume vol aan en toen belde mn boven buuf of t wat zachter mocht.![]()
Goed geregeld toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes een briefje bij mn buren in de bus gedaan met uitleg en waarschuwing voor geluid en rook overlast en dat heeft er voor gezorgd dat niemand heeft geklaagd.![]()
![]()
Ok op zondag tijdens 3pink zn show na. Toen had ik mn bass en vollume vol aan en toen belde mn boven buuf of t wat zachter mocht.![]()
Ganzebord was tof, maar volgende keer monopoly? Dan win ik ook eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
lol, ganzeborden was niet wild genoeg voor jou
Outkast, ouwe bok
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
lol, ganzeborden was niet wild genoeg voor jou
Outkast, ouwe bok
Pcies, als je netjes aan de buren meld dat er dagje of 3 wat geluidsoverlast kan zijn dan knijpen ze vaak wel oogje dichtquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat uurtje was welquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is correctquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk had ik niet moeten gaan slapen van half 9 tot half 10, dat heeft me later echt opgebroken
Ja dat is echt kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk had ik niet moeten gaan slapen van half 9 tot half 10, dat heeft me later echt opgebroken
Was idd geen probleem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Goed geregeld toch?
En dan is het ook geen probleem om iets zachter te gaan.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ganzebord was tof, maar volgende keer monopoly? Dan win ik ook eens.
quote:
Idd en dat heeft dus ook geholpen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Pcies, als je netjes aan de buren meld dat er dagje of 3 wat geluidsoverlast kan zijn dan knijpen ze vaak wel oogje dicht
Als je nou eens een Risk durft te nemenquote:
Als je menthol rookt als vent ben je geen echte man!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Das alleen voor vrienden,voor de rest gewoon Meneer Echte Man
thxquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter, je hebt PM. Ik kijk even mijn muzieklijst door op zoek naar andere grappigheden.
quote:
Het was niet eens mijn bedoeling, omdat ik van 9 tot 11 moest draaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut
ik heb smiddags wel geslapen, dat moest gewoon
ik vond het echt superschattigquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Het was niet eens mijn bedoeling, omdat ik van 9 tot 11 moest draaienMaar ik zag dat luchtbed liggen in Outpost zijn kamer en dacht: Daar kan ik best even op liggen zonder te gaan slapen. Nu heeft iedereen me gezien op mijn zwakst
Wakker worden met een dekentje op je (bedankt outpost) en schijnbaar iedereen die bij je komt kijken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Het was niet eens mijn bedoeling, omdat ik van 9 tot 11 moest draaienMaar ik zag dat luchtbed liggen in Outpost zijn kamer en dacht: Daar kan ik best even op liggen zonder te gaan slapen. Nu heeft iedereen me gezien op mijn zwakst
Wakker worden met een dekentje op je (bedankt outpost) en schijnbaar iedereen die bij je komt kijken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het echt superschattig
Dat dus.quote:
Mja je moest draaien, dus daarom maar even wakker blijven houden..quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Oh die foto's kan ik wel even posten hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je nou eens een Risk durft te nemen
Zwakkeling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
DM/PMquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh die foto's kan ik wel even posten hier.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gaat er iemand om 17.30 of moet ik tot18.00 doorgaan
Toch wel met vis hè?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef MsMessy het volgende:
Straks paella
Boodschappen gedaan en ik ben er weer.
maak het gat maar helemaal volquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gaat er iemand om 17.30 of moet ik tot18.00 doorgaan
Si.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, check even radio49.nl. Doet ie het weer?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Er bestaat radio49.nlquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Kom maar naar hierquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er bestaat radio49.nl?
Ja top!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Waar is lasagnequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver voor wat lasagne.
ik draaiquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Guppie draait ook lekker door
Ja weet ik, maar bij guppy staat er ook nummers die die draait en die coming up zijnquote:
Hoi hoi hoi!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's zo makkelijk nog niet om van een titel dan te bedenken of er iets grappigs maar subtiel grappigs in de tekst zit.
PM sturen. Anders lees ik het niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:22 schreef Zokunen het volgende:
Rob kan je madison bray - girl swag in guppie opnemen?
waar HEB je het over??quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt
daarom vraag ik het ook aan jullie
heb zelf al een stuk of 10 nrs.. maar het is ook zo van.. ik vind het grappig.. maar jullie dan?
Spakenburgquote:
Lol, als ik dat had geweten had je wat pilsjes kunnen pakken hierquote:
SPAKENBURGquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar HEB je het over??
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klein oproepje!
Duh dat heeft iedereen
gast wat eet je??
k ltr mzzlquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef robdriessen het volgende:
OK, servergegevens zijn ook aangepast, dus het zou weer moeten werken allemaal. Ik ben weg. Mzzl.
Ik was nog aan het werk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol, als ik dat had geweten had je wat pilsjes kunnen pakken hier
oh maar dan moeten de luisteraars dit soort supersubtiele dingen toch ook doorhebbenquote:
ik wil een uur draaien met dat soort muziek, met grapjes.. die ik dan ook vertel kenbaar maak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh maar dan moeten de luisteraars dit soort supersubtiele dingen toch ook doorhebben
doe het! super ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil een uur draaien met dat soort muziek, met grapjes.. die ik dan ook vertel kenbaar maak.
ik vraag aan luisteraars om ook in te zenden.
maar wat grappig is is afhankelijk van je soort humor.
maar oke laat maar
dat is het dus.. ik doe het al.. alleen erik zei ik vind het lastig waarop ik reageerde en..quote:
Klopt, maar dat was tijdelijk bij een hospita tot ik een beter stekkie kon vindenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SPAKENBURG!!!!!11
jij woonde toch in soesterkwartier?
Nouja, in ieder geval geen last van allochtonenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was tijdelijk bij een hospita tot ik een beter stekkie kon vinden
En goede vis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen last van allochtonen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen last van allochtonen
quote:
quote:
En mensen die je raar aankijken in de kroeg als ze je niet kennenquote:
Dat ook ja, ik woon hier bijna een jaar en ken hier bijna niemand. Word nog weleens raar aangekeken als ik met een Iron Maiden-shirtje rondloop: "huuuu da's een satanist!!!", zoietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En mensen die je raar aankijken in de kroeg als ze je niet kennen
Nooit geel/rode wagens op de markt gezien? Die komen hier vandaanquote:
oké!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
om 18.00 ga ik eten\
dus dan moet iemand een half uur vullen tot de volgende dj
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik woon hier bijna een jaar en ken hier bijna niemand. Word nog weleens raar aangekeken als ik met een Iron Maiden-shirtje rondloop: "huuuu da's een satanist!!!", zoiets
Soms doe ik het expres hoorquote:
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik woon hier bijna een jaar en ken hier bijna niemand. Word nog weleens raar aangekeken als ik met een Iron Maiden-shirtje rondloop: "huuuu da's een satanist!!!", zoiets
hihi een artiest belde 0906 lijnenquote:Your Talk Is Cheap
You're Not A Man
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms doe ik het expres hoorIk heb alleen de ballen niet om met m'n "YOUR GOD IS DEAD"-shirtje rond te lopen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi een artiest belde 0906 lijnen
en hij is homoquote:
quote:Your Butt Is Mine
Gonna Take You Right
Denk dat ze eerder met kruizen aan komen zetten en me proberen te verbannen, wijwater in m'n gezicht gooien enzo. Lachen!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhh, over 5 min is de lasagne klaar![]()
jonge !!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhh, over 5 min is de lasagne klaar![]()
Een fucking kilo lasagne helemaal voor mij alleenquote:
omgquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fucking kilo lasagne helemaal voor mij alleen
Lekker gratis douchen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder met kruizen aan komen zetten en me proberen te verbannen, wijwater in m'n gezicht gooien enzo. Lachen!
Ooit jaren terug op een zondag in het gristendorp waar ik ben opgegroeid eens bij de kerk gaan hangen met onze bandshirts (Cradle of Filth, Iron Maiden) en een vriend in Bad Religion jas. Kwam iemand ons na een reeks onsmakelijke blikken van de kerkgangers toch maar even verzoeken of we aub ergens anders heen wilden gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms doe ik het expres hoorIk heb alleen de ballen niet om met m'n "YOUR GOD IS DEAD"-shirtje rond te lopen
Een man moet (veel) etenquote:
En het werkt dorstlessendquote:
Bad religion is dan ook alles behalve satanistischquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ooit jaren terug op een zondag in het gristendorp waar ik ben opgegroeid eens bij de kerk gaan hangen met onze bandshirts (Cradle of Filth, Iron Maiden) en een vriend in Bad Religion jas. Kwam iemand ons na een reeks onsmakelijke blikken van de kerkgangers toch maar even verzoeken of we aub ergens anders heen wilden gaan.
CoF-shirtsquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ooit jaren terug op een zondag in het gristendorp waar ik ben opgegroeid eens bij de kerk gaan hangen met onze bandshirts (Cradle of Filth, Iron Maiden) en een vriend in Bad Religion jas. Kwam iemand ons na een reeks onsmakelijke blikken van de kerkgangers toch maar even verzoeken of we aub ergens anders heen wilden gaan.
Ook al zo'n fijne tekst.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CoF-shirtsIk heb nog een toffe longsleeve met aan de voorkant een bebloede chick met blote tieten en aan de achterkant "PRAISE THE WHORE"
masturberende non is ook wel eens leuk om aan te doen richting de kerkquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CoF-shirtsIk heb nog een toffe longsleeve met aan de voorkant een bebloede chick met blote tieten en aan de achterkant "PRAISE THE WHORE"
Logo vinden ze echt niet grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bad religion is dan ook alles behalve satanistisch
ja de kastquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook al zo'n fijne tekst.
Trouwens, was dat de Kast? srsly?
14 bijna 15quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Broertje, hoe oud ben jij
ja echtquote:
Het was het "Jesus is a Cunt" shirt die Sint noemt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus ze geven aan dat jezus wel bestaat, failquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het was het "Jesus is a Cunt" shirt die Sint noemt.
In heel veel nummers zit wel iets, maar in het engels is het soms moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt
daarom vraag ik het ook aan jullie
heb zelf al een stuk of 10 nrs.. maar het is ook zo van.. ik vind het grappig.. maar jullie dan?
quote:And it's the feeling that you're oh so glad you came
dankjequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessante muzieksmaak voor je leeftijd
Dat heb jij voor elke leeftijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessante muzieksmaak voor je leeftijd
14quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie gelooft er hier dat ik NIET 14 ben dan
Heb em nog niet gehoord helaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef Zokunen het volgende:
Ik geloof het wel, want met mic klink je nog echt jong
Ik zou je raken, maar ik ben pas 12, dus het zou niet eens pedo zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben een 5-jarige, gevangen in een goddelijk mannenlichaam.
Moeilijk doen over 7 jaar leeftijdsverschilquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou je raken, maar ik ben pas 12, dus het zou niet eens pedo zijn.
Jouw oma neemt geen geld mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
"Oma komt speciaal voor jou Mirne, de dag na je verjaardag"
Mijn gezicht:![]()
![]()
![]()
![]()
Baby's i'd like to fuckquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moeilijk doen over 7 jaar leeftijdsverschil
Ik bats graag met BILF's
Je was een half jaar terug jarig ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
![]()
![]()
![]()
Proud and outquote:I'm coming out
I want the world to know
Got to let it show
I'm coming out
I want the world to know
I got to let it show
There's a new me coming out
And I just had to live
And I wanna give
I'm completely positive
I think this time around
I am gonna do it
Like you never do it
Like you never knew it
Ooh, I'll make it through
The time has come for me
To break out of the shell
I have to shout
That I'm coming out
Oma's komen altijd vroeg als je nog brak bent, geld geven en oprotten omaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jouw oma neemt geen geld mee?
Brugklassers i'd like to fuckquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baby's i'd like to fuck?
Als ze heel lief is stopt ze 50 euro in een bijbel-achtig-boekje. Dus dan ben ik wel blij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jouw oma neemt geen geld mee?
hehequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter!
Ik heb het nummer zelf niet maar Diana Ross heeft met I'm coming out toch wel een soort lesbische uit-de-kast-kom-hit.
[..]
Proud and out![]()
.
Ik ben de moeder van VHquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote voor moeder van VH
11 maanden en 2 weken geleden. Maar over 2 weken dus ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je was een half jaar terug jarig ofzo?
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik jou nou nog een handje gegeven toen je wegging?
5-jarigen kunnen nog niet tikken natuurlijkquote:
Over een kwartier weer bedtijd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5-jarigen kunnen nog niet tikken natuurlijk
Misschien moet je is met je oma gaan pratenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze heel lief is stopt ze 50 euro in een bijbel-achtig-boekje. Dus dan ben ik wel blij.
Maar in mijn planning stond eigenlijk om op mijn verjaardag zo waus te worden dat ik de dag daarna mijn hoofd niet eens meer op kan tillen.
Hele oorlogsverhalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien moet je is met je oma gaan praten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
Hoi even een ander plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
Hoi even een ander plaatje
[ afbeelding ]
Neehoor, ik ben voor mijn oma gewoon een goede kleindochter, zie haar misschien 2 a 4 keer in een jaar, dan is het me niet waard om haar uit die droom te helpen. Ze werd al gek toen ik een weekendje naar een vriend ging, want ja, zomaar bij een man enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien moet je is met je oma gaan praten
Ja Rulequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sean Paul moet wel de grootste kneus van de afgelopen 10 jaar zijn zeg
quote:
Niet mee eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Zokunen het volgende:
Kid Rock heeft 1 goed nummer vind ik...
Met oma aan de pillen lijkt me geen strak plan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
![]()
Nee je zegt op een lieve toon oma, kom maar een dag eerder dan geef ik je een pilletje en dan maken we er een dag van die je nooit zal vergeten
Cocky vind ik best goed.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Zokunen het volgende:
Kid Rock heeft 1 goed nummer vind ik...
Ja ze is een stuk volwassener geworden, ze voelt zich echt verantwoordelijk voor het welzijn van de luisteraarsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen we knetter na elk nummer
lees de bijbel/samenvatting bijbel, vertel dat je bent verlicht door verhalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben voor mijn oma gewoon een goede kleindochter, zie haar misschien 2 a 4 keer in een jaar, dan is het me niet waard om haar uit die droom te helpen. Ze werd al gek toen ik een weekendje naar een vriend ging, want ja, zomaar bij een man enzo.
Ach maar ze had wel een punt met dat nummer hoor! Naar rehab gaan? Nergens voor nodig!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eigenlijk klinkt Amy Whinehouse ook maar so so
nooOooOOhOOOhhOOooOOH
Wat een zeikerd ben jij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eigenlijk klinkt Amy Whinehouse ook maar so so
nooOooOOhOOOhhOOooOOH
Ja, voor elke 50 euro kom ik weer een stapje dichter tot god.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lees de bijbel/samenvatting bijbel, vertel dat je bent verlicht door verhalen
repeat
???
GELD
mmmmyeaheyaheyaheyahhhhquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef ToT het volgende:
Dat kraakje in haar stem is wel ernstig geil.......als het maar 2 of 3x in een nummer zou voorkomen, maar niet goddomme om de 2 zinnen! Nu vind ik het gewoon irritant!
Nee, niet. Ik had haar albums altijd al op de Ipod staan. Gewoon prettige muziek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu ze dood is is ze ineens goed
Gnoeg mensen die haar 5 jaar geleden ook goed vondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu ze dood is is ze ineens goed
Ja omdat ze een crackhead wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gnoeg mensen die haar 5 jaar geleden ook goed vonden
Soul enzo is ook niet mijn dingquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef Zokunen het volgende:
Nooit echt wat gevonden en zal haar dus ook niet missen.
sukkelquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja omdat ze een crackhead was
rustig rustig, met jou?quote:
Bollocks. Noem me eens een artiest die geen drugs gebruikt. En dan heb ik het over A-list artiesten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja omdat ze een crackhead was
Hou je bek joh, pisvlek.quote:
ga verder via dm of pm maar niet in het topic, jij ook sint.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
Met je stupide vooroordelen. Dombo.
Avondquote:
had een artikel gelezen over een journalist die een nacht met dr heeft doorgebracht, hele nacht wakker blijven, ze ging op het gegeven moment thee zetten voor de papparazzi die gewoon standaard daar buiten stondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:14 schreef Karzai het volgende:
Ik zag laatst een docu over Amy, het was gewoon een geboren rebel met issues.
Tragisch maarja thats life
CHAOS!!11111!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
Nee ik vond je altijd al een kutuser, ligt niet aan je usericonstijl of naam oidquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
okéquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
ga verder via dm of pm maar niet in het topic, jij ook sint.
Phil Collinsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bollocks. Noem me eens een artiest die geen drugs gebruikt. En dan heb ik het over A-list artiesten.
Ik wel, kom pak 'm!11!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef Karzai het volgende:
ja jongens deze vuilspuiterij willen we niet
oi jij vanaaf tijd dan kan ik via skype helpen met je micquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel, kom pak 'm!11!!!!!
* onlogisch popcorn pakt.
Daar ging het dan ook niet om. Het ging om je achterlijke en beledigende uitspraken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik vond je altijd al een kutuser, ligt niet aan je usericonstijl of naam oid
Ah okquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef Viro het volgende:
@ zook, wou ff admin pagina van guppie testen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om. Het ging om je achterlijke en beledigende uitspraken.
Ben er meteen weer weg van ook hier .
Aight, would be nice.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:18 schreef Viro het volgende:
[..]
oi jij vanaaf tijd dan kan ik via skype helpen met je mic
mietjequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om. Het ging om je achterlijke en beledigende uitspraken.
Ben er meteen weer weg van ook hier .
En dan mijn show missen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ah ok
Dan zo maar weer kijken of buuf nu wel thuis is
Okiquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:20 schreef Viro het volgende:
[..]
geef maar een gil op skype als je kan
Inderdaad, ook al was ik er niet al te lang, was erg gezelligquote:
Nou net beledigde ik jou met Amy, nu jij mij met Phil collinsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ondraaglijk saaie middle-of-the-road muziek. Verklaart een boel.
ja met outpost nog ff na zitten praten over marathon. Wodan wou niet dat ik weg ging. Hij ging op mijn borstkas zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al was ik er niet al te lang, was erg gezellig
En was jij er nou vandaag nog?
Bwaahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ja met outpost nog ff na zitten praten over marathon. Wodan wou niet dat ik weg ging. Hij ging op mijn borstkas zitten
Ga douchen dan, je stinktquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:20 schreef Viro het volgende:
[..]
kusjens terug![]()
![]()
moet nog steeds gaan douchen
Voor wat?quote:
Ik hou van jequote:
LMFAOquote:De lokale politie van het Amerikaanse Chandler in de staat Arizona heeft haar burgers opgeroepen wat zorgvuldiger om te gaan met het dragen van wapens. Aanleiding van de waarschuwing is een incident met een 27-jarige man die onlangs zijn eigen kloten eraf schoot. Hij had het roze wapen van zijn vriendin bij zich en het aan de band van zijn broek bevestigd.
Vorige week liep de man door een supermarkt toen plotseling de blaffer af ging. Volgens The Arizona Republic raakte de kogel zijn broekblaffer en zijn linkerbeen.
De man, die mogelijk strafrechtelijk vervolgd wordt, is momenteel nog steeds herstellende van het incident. Het is onbekend hoe het met de klootzak gaat. De politie heeft in ieder geval opgeroepen het handwapen voortaan in een holster te dragen en niet aan een riem of gordel.
dat kan je wel zeggen, had sweatshirt aangedaan voor ik ging slapen. Werd helemaal zwetend wakkerquote:
komt dat dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle gefrustreerde mannen gingen allemaal op de vuist
quote:
quote:Het is onbekend hoe het met de klootzak gaat
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef Viro het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, had sweatshirt aangedaan voor ik ging slapen. Werd helemaal zwetend wakker![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zit ik op 4chan, kom ik dit tegen: http://boards.4chan.org/b/res/346233094
quote:
Dat was epicquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die bierfles in mijn reet was onvergetelijk.
True story![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |