doe het! super ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil een uur draaien met dat soort muziek, met grapjes.. die ik dan ook vertel kenbaar maak.
ik vraag aan luisteraars om ook in te zenden.
maar wat grappig is is afhankelijk van je soort humor.
maar oke laat maar
dat is het dus.. ik doe het al.. alleen erik zei ik vind het lastig waarop ik reageerde en..quote:
Klopt, maar dat was tijdelijk bij een hospita tot ik een beter stekkie kon vindenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SPAKENBURG!!!!!11
jij woonde toch in soesterkwartier?
Nouja, in ieder geval geen last van allochtonenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was tijdelijk bij een hospita tot ik een beter stekkie kon vinden
En goede vis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen last van allochtonen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen last van allochtonen
quote:
quote:
En mensen die je raar aankijken in de kroeg als ze je niet kennenquote:
Dat ook ja, ik woon hier bijna een jaar en ken hier bijna niemand. Word nog weleens raar aangekeken als ik met een Iron Maiden-shirtje rondloop: "huuuu da's een satanist!!!", zoietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En mensen die je raar aankijken in de kroeg als ze je niet kennen
Nooit geel/rode wagens op de markt gezien? Die komen hier vandaanquote:
oké!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
om 18.00 ga ik eten\
dus dan moet iemand een half uur vullen tot de volgende dj
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik woon hier bijna een jaar en ken hier bijna niemand. Word nog weleens raar aangekeken als ik met een Iron Maiden-shirtje rondloop: "huuuu da's een satanist!!!", zoiets
Soms doe ik het expres hoorquote:
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik woon hier bijna een jaar en ken hier bijna niemand. Word nog weleens raar aangekeken als ik met een Iron Maiden-shirtje rondloop: "huuuu da's een satanist!!!", zoiets
hihi een artiest belde 0906 lijnenquote:Your Talk Is Cheap
You're Not A Man
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms doe ik het expres hoorIk heb alleen de ballen niet om met m'n "YOUR GOD IS DEAD"-shirtje rond te lopen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi een artiest belde 0906 lijnen
en hij is homoquote:
quote:Your Butt Is Mine
Gonna Take You Right
Denk dat ze eerder met kruizen aan komen zetten en me proberen te verbannen, wijwater in m'n gezicht gooien enzo. Lachen!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhh, over 5 min is de lasagne klaar![]()
jonge !!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhh, over 5 min is de lasagne klaar![]()
Een fucking kilo lasagne helemaal voor mij alleenquote:
omgquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fucking kilo lasagne helemaal voor mij alleen
Lekker gratis douchen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder met kruizen aan komen zetten en me proberen te verbannen, wijwater in m'n gezicht gooien enzo. Lachen!
Ooit jaren terug op een zondag in het gristendorp waar ik ben opgegroeid eens bij de kerk gaan hangen met onze bandshirts (Cradle of Filth, Iron Maiden) en een vriend in Bad Religion jas. Kwam iemand ons na een reeks onsmakelijke blikken van de kerkgangers toch maar even verzoeken of we aub ergens anders heen wilden gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms doe ik het expres hoorIk heb alleen de ballen niet om met m'n "YOUR GOD IS DEAD"-shirtje rond te lopen
Een man moet (veel) etenquote:
En het werkt dorstlessendquote:
Bad religion is dan ook alles behalve satanistischquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ooit jaren terug op een zondag in het gristendorp waar ik ben opgegroeid eens bij de kerk gaan hangen met onze bandshirts (Cradle of Filth, Iron Maiden) en een vriend in Bad Religion jas. Kwam iemand ons na een reeks onsmakelijke blikken van de kerkgangers toch maar even verzoeken of we aub ergens anders heen wilden gaan.
CoF-shirtsquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ooit jaren terug op een zondag in het gristendorp waar ik ben opgegroeid eens bij de kerk gaan hangen met onze bandshirts (Cradle of Filth, Iron Maiden) en een vriend in Bad Religion jas. Kwam iemand ons na een reeks onsmakelijke blikken van de kerkgangers toch maar even verzoeken of we aub ergens anders heen wilden gaan.
Ook al zo'n fijne tekst.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CoF-shirtsIk heb nog een toffe longsleeve met aan de voorkant een bebloede chick met blote tieten en aan de achterkant "PRAISE THE WHORE"
masturberende non is ook wel eens leuk om aan te doen richting de kerkquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
CoF-shirtsIk heb nog een toffe longsleeve met aan de voorkant een bebloede chick met blote tieten en aan de achterkant "PRAISE THE WHORE"
Logo vinden ze echt niet grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bad religion is dan ook alles behalve satanistisch
ja de kastquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook al zo'n fijne tekst.
Trouwens, was dat de Kast? srsly?
14 bijna 15quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Broertje, hoe oud ben jij
ja echtquote:
Het was het "Jesus is a Cunt" shirt die Sint noemt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus ze geven aan dat jezus wel bestaat, failquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het was het "Jesus is a Cunt" shirt die Sint noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |