Dat dus.quote:
Mja je moest draaien, dus daarom maar even wakker blijven houden..quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Het was niet eens mijn bedoeling, omdat ik van 9 tot 11 moest draaienMaar ik zag dat luchtbed liggen in Outpost zijn kamer en dacht: Daar kan ik best even op liggen zonder te gaan slapen. Nu heeft iedereen me gezien op mijn zwakst
Wakker worden met een dekentje op je (bedankt outpost) en schijnbaar iedereen die bij je komt kijken
Oh die foto's kan ik wel even posten hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Het was niet eens mijn bedoeling, omdat ik van 9 tot 11 moest draaienMaar ik zag dat luchtbed liggen in Outpost zijn kamer en dacht: Daar kan ik best even op liggen zonder te gaan slapen. Nu heeft iedereen me gezien op mijn zwakst
Wakker worden met een dekentje op je (bedankt outpost) en schijnbaar iedereen die bij je komt kijken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je nou eens een Risk durft te nemen
Zwakkeling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
DM/PMquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh die foto's kan ik wel even posten hier.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gaat er iemand om 17.30 of moet ik tot18.00 doorgaan
Toch wel met vis hè?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef MsMessy het volgende:
Straks paella
Boodschappen gedaan en ik ben er weer.
maak het gat maar helemaal volquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gaat er iemand om 17.30 of moet ik tot18.00 doorgaan
Si.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, check even radio49.nl. Doet ie het weer?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Er bestaat radio49.nlquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Kom maar naar hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |