SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
:')
Nope!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Henk en Ingrid plaatjes topic
quote:
Check, met link. Will do!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]U heeft een punt gescoord!
En goedemiddag!
Overigens fijner als er met linkjes gesmeten wordt!
Moedersquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mams zegt net: ik hoop dat je niet van plan bent iemand te versieren vandaag, want je ziet er niet uit.
en bedaaaaaaaaankt
Ik heb nogwel berg was liggen die je eventueel kan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. ik faal in dit spelletje dus ga even wat nuttigs doen
Was opgevouwen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Aardig gek
http://www.iviewtube.com/(...)nna-tower-1,768-feet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:24 schreef Watertornado het volgende:
Mannen in de friendzone, er is hoop!
scherp!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:24 schreef Watertornado het volgende:
Mannen in de friendzone, er is hoop!
En ik was bier halenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik was te laat had het verkeerde topic aangeklikt
Dat is Rockbitchquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dit die band met live SM show?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vergeet altijd het vorige nummer
stonertje van mequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Same here, mn kortetermijngeheugen is echt verneukt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:38 schreef _Fanta het volgende:
ze zingen in beide nummers over bright eyes?
Kijk us aan, dankjewel manquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
U heeft een punt verdiend!
Sterker nog: ze hebben beiden dezelfde titel!
doequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:39 schreef ToT het volgende:
De volgende wordt heel moeilijk en die daarna is gewoon leuk!
Waarom draai je niet gewoon vanaf windows pc, is miss makelijkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:40 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik SAM over een windows-coverter iets, op mijn mac.
Oh, zelfs dan weigert die. Ik ben het zat. Ik ga nog liever opruimen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:40 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik SAM over een windows-coverter iets, op mijn mac.
Omdat ik alleen Macs heb?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom draai je niet gewoon vanaf windows pc, is miss makkelijker
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tarja Turunen? is dat die van nightwish?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MAKE HER STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee da schiet ook niet op idd, maar dacht als je nog ergens windows pctje hebt staan dat miss makkelijker was voor zo'n dingen. Maar niks mis mee macs btwquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik alleen Macs heb?
Lijkt me inderdaad slimmer om dan een pc te kopen speciaal voor een radioshowtje.
Neuh ze is de band uitgekickt door middel van een openbare brief van de band in een nationale krant!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heeft iemand dr vermoord?
Jupquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tarja Turunen? is dat die van nightwish?
Origineelquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh ze is de band uitgekickt door middel van een openbare brief van de band in een nationale krant!
Ze hebben al een paar jaar een andere zangeres. Veel minder goed. Het album met Amaranth er op is door haar gezongen.quote:
Waarom dat dan? :Squote:Op maandag 8 augustus 2011 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh ze is de band uitgekickt door middel van een openbare brief van de band in een nationale krant!
hmm vind wel fked up, mocht haar welquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar jaar een andere zangeres. Veel minder goed. Het album met Amaranth er op is door haar gezongen.
nee, nummer raden wat overeenkomst heeft met vorige nummerquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
moesten we een topic zoeken
Wel topic zoeken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, nummer raden wat overeenkomst heeft met vorige nummer
Dit nummer heeft ook zo'n bekend intro.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal als een gek ctrl+f
moet helaas nu weg tot ongeveer 17:15quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:49 schreef ToT het volgende:
Vertel ik zo!En dan vertel ik ook wel ff over Nightwish
Okee:quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet helaas nu weg tot ongeveer 17:15
dan staat JJH bovenaan hequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee:
MsMessy 1
Sinterklaaskapoentje 1
WaterTornado 1
JJH 2
_Fanta 1
verwarring alomquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef _Fanta het volgende:
Welk spel spelen we nu, ik dacht dat we overeenkomst moesten raden tussen 2 nummers, maar het is nu weer topics zoeken?
Het is al geraden: over welk Onzin topic gaat dit nummer!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef _Fanta het volgende:
Welk spel spelen we nu, ik dacht dat we overeenkomst moesten raden tussen 2 nummers, maar het is nu weer topics zoeken?
Tarja!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef _Fanta het volgende:
En terrecht, we hoeven geen burgelijke Tanja te hebben
KutMyrquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef ToT het volgende:
Ow nog een hint: het topic wat we zoeken is op slot gegooid!
Whehehe ik wist dat iemand dat zou doen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:57 schreef JJH het volgende:
[..]
ctrl+f Murp
En toen was 1+1 opeens twee.
Dank!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:58 schreef _Fanta het volgende:
Ik vond hem wel strak gevonde van ToT, en ook van jou JJH
Ik zit al de hele tijd te ctrl+f'en.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik wist dat iemand dat zou doen!
Hey later he!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef JJH het volgende:
Ik ga jullie ook een kans gunnen, ik ga even op de zaak langs.![]()
Ik weet er sowieso 1, maar volgens mij had ik er nog wel meer. Oh ja, ik weet er wel meer!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Een klein oproepje
Ik zoek liedjes met bizarre, grappige, onzinnige lyrics.
weet je er 1 of 2 of meer.
pm met zippy pls.
quote:Broertje [Japanese Music]
Wanneer
ma, 8. augustus, 21:00 – 22:00
Meh, ik wil rond half 5 er wel ff uit omdat ik sterf van de honger en moet zeiken als een stier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ToT tot hoe laat draai je
Je hebt toch al gewonnen, maar tot laterzzquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef JJH het volgende:
Ik ga jullie ook een kans gunnen, ik ga even op de zaak langs.![]()
ik ga om 21.00 alquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik wil rond half 5 er wel ff uit omdat ik sterf van de honger en moet zeiken als een stier.
Wil jij het overnemen?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ga om 21.00 al
maar ik wil wel even dan
Nee je moet het heel simpel zoeken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de link isssssssssssssss
uuuuuuuuuuuuhm
trouble?
Ja de ene opdracht is moeilijker dan de andere!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah simpel denken dus.. tja.. ik ga me denk ik maar bezig houden met downloaden
Alleen het geluid? http://www.youtube-mp3.org/quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh wat baaaal ik nu dat ik niet kan rippen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef _Fanta het volgende:
maar hoezo puntje voor messy? had ze t goed dan?
[Radio 49] #733 ToTtTtTTtttttquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
link ff die post dan, want zie um niet hier op de ene of andere manier :S
Thx!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef MsMessy het volgende:
ToT dat was leukGa boodschappen doen
tot later. En die tekst hierin is gebaseerd op Macbeth?
quote:
Hehehe tof man!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef _Fanta het volgende:
Jah heb me best gedaan ToT, maar mn was zoals vaak weer beetje beneveld, daarom vond ik quizen nogal lastig. Maar maakt nie uit, Ik heb wel genoten
Ja ik neem hier ook weer ff een whisky'tje!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef _Fanta het volgende:
[..], gaan nog ff goeie borrel pakken en straks weer op tijd naar bed
Ik schenk mezelf ook nog glas in. Proost!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik neem hier ook weer ff een whisky'tje!
Cheers mate!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik schenk mezelf ook nog glas in. Proost!
was wel grappig iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef ToT het volgende:
Ik moet zelf eigenlijk nog wel gniffelen om die link met dat windjes-topic en winds of change!
quote:
Jahzeker, filmpje van knetter en c_a geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hoi luitjes, nog spannende dingen gebeurd?
Damnquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jahzeker, filmpje van knetter en c_a geloof ik
hoelang terug?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ff teruglezen, staat vast nogwel ergens
quote:
Dancequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat willen jullie graag horen tussen 20:00 en 21:00
1. Dance
2. Rock
3. Van alles en nog wat door elkaar
Kutverbinding hierquote:
ik draaiquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
Is die de bot of werkt guppie al weer?
knetter denk ik welquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:48 schreef Melting het volgende:
Is er iemand van de planning aanwezig?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke faal, ik alles opnieuw opstarten, opnieuw laden, enz enz. Blijkt dat ik mn geluid uit heb staan
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef Karzai het volgende:
Respect voor Outpost dattie het zolang met dat zootje heeft uitgehouden
2 of 3, liefst 2.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
Ik vond het nog wel meevallen deze meetquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef Karzai het volgende:
Respect voor Outpost dattie het zolang met dat zootje heeft uitgehouden
Ik probeer te luisteren, maar het maakt mij niet uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
Ik vond het nog best wel netjes, wel respect voor de buren die een stuk relaxter deden dan bij mij. Of hadden we toen echt veel meer herrie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen deze meet
De meet bij Myraela was 20 keer erger
En ik heb ondertussen ook opgeruimd bij Outpost en meerdere
jawelquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik probeer te luisteren, maar het maakt mij niet uitDraai waar je zelf zin in heb, of weet je dat zelf niet?
Hihii
20 Keer ergerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen deze meet
De meet bij Myraela was 20 keer erger
En ik heb ondertussen ook opgeruimd bij Outpost en meerdere
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke faal, ik alles opnieuw opstarten, opnieuw laden, enz enz. Blijkt dat ik mn geluid uit heb staan
3.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
Eins!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
1. Dance
2. Rock
Myrne.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
LoLa -3
en de meet bij myrne was veeeeeel erger
alleen was het lawaai bij outpost snachts echt erger
van zaterdag op zondag iig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is de muziek wat te doen ?
geen politie aan de deur deze keerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het nog best wel netjes, wel respect voor de buren die een stuk relaxter deden dan bij mij. Of hadden we toen echt veel meer herrie?
Maar wel kudo's voor outpost natuurlijk.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef ValHallen het volgende:
De nacht van zaterdag op zondag was tof ja
ja ik ben blij dat ik toch gekomen benquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef ValHallen het volgende:
De nacht van zaterdag op zondag was tof ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |