nee echtquote:
Users die zeggen dat ze vrouw zijn maar dan door de mand vallen omdat ze zeggen dat ze scheten laten.quote:
kutscheetjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:13 schreef Fluxer het volgende:
HOAX.
vrouwen laten geen windjes.
En al helemaal geen stinkende.
ik laat geen scheetjes ik laat windjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:14 schreef dakraam het volgende:
[..]
Users die zeggen dat ze vrouw zijn maar dan door de mand vallen omdat ze zeggen dat ze scheten laten.
Dat is heul wat anders!! En was te voorspelbaar dus probeer eens opnieuw.quote:
ja even tussen door als ik seks heb bij de penetratie komen er windjesgeluiden uit mn kut:S?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik laat geen scheetjes ik laat windjes
Dat is niet de kut maar het gehijg van je partners e-penis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja even tussen door als ik seks heb bij de penetratie komen er windjesgeluiden uit mn kut:S?
ik heb echte seksquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:16 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Dat is niet de kut maar het gehijg van je partners e-penis.
ik drink geen bierquote:
scheten zonder lucht? dat is gewoon schijten hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef DolfijntjesLove het volgende:
weet iemand btw wat je moet doen zodat je scheten geen lucht hebben? want meestal ruiken ze niet alleen soms wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |