Sehh..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat kom je roffi doen G, ik geef je klappen killa, op de knie !
bots?quote:
ııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı hoe kom je erbııııııııııııjquote:
Geen idee! Ik werd plots onzeker en waagde maar een gokje, maar ik had nooit Turkije moeten zeggen wat dom dat dit kan in Nederland enz enz.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:58 schreef Faar het volgende:
[..]
ııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı hoe kom je erbııııııııııııj
Je speelt met je neusbeentje, SSB.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat kom je roffi doen G, ik geef je klappen killa, op de knie !
heb expres mıjn toetsenbord zo ıngesteld. ık wıst dat je hıer wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:59 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee! Ik werd plots onzeker en waagde maar een gokje, maar ik had nooit Turkije moeten zeggen wat dom dat dit kan in Nederland enz enz.
Ohja tuurlijk, dat moet het zijn. Hoe had ik nou ooit zo dom kunnen denken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:00 schreef Faar het volgende:
[..]
heb expres mıjn toetsenbord zo ıngesteld. ık wıst dat je hıer was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |