Dat doen tig landen in Azië al jaren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Haifisch het volgende:
Maar.. waar ligt de grens?
Nederland wordt overal wel erkend denk ik, maar noord-cyprus niet omdat het alleen door Turkije erkend wordt.
En, zijn landen om te kopen om Mein Land te erkennen?
Sealand ken ik al lang, maar het is inderdaad een interessant onderwerp.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Interessant onderwerp![]()
Lees dit eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sealand
Dat land mag wel het WK organiserenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Interessant onderwerp![]()
Lees dit eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sealand
Neenee, maar Mein Land zal wel een aantal troepen hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef ß het volgende:
Lid worden van de navo? heb je al een eigen leger?
Wat heeft de navo dan aan jou al je geeneens een fatsoenlijk leger hebt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Neenee, maar Mein Land zal wel een aantal troepen hebben
Ik heb geen kernwapens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef 129383 het volgende:
gewoon een nucliaire oorlog tegen de russen doen
dan heb je de amerikaan als vriend en die erkennen je als land
Nou, ik wil een aantal servers in Mein Land neerzetten, zodat er daar compleet vrij internet is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef ß het volgende:
[..]
Wat heeft de navo dan aan jou al je geeneens een fatsoenlijk leger hebt?
integendeel, zeeën van ruimtequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet het land daarvoor niet eens de grootte van een stadion hebben?
Opblaasbaar stadiomquote:
grapjasquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef GizartFRL het volgende:
Topic niet gelezen, maar puur vanuit de topictitel:
Het Landen
Om te gaan dalen verandert de piloot de hoogte roeren.
Er kan gas worden terug genomen.
Op aanvlieghoogte brengt de piloot het vliegtuig met hoogteroeren weer een horizontale vlucht.
Voor de landing worden de landingskleppen uitgeschoven.
Zodat de vleugels een grotere kromming krijgen.
Hierdoor ontstaat er meer lucht weerstand waardoor door het vliegtuig wordt afgeremd terwijl het licht groter wordt.
Ook de vleugelneus kleppen worden uitgeschoven.
Er word zo namelijk meer licht bij hun lagere snelheid bereikt.
Om voldoende snelheid te houden, moet er gas bij worden gegeven.
Het ladingsgestel wordt uitgeklapt.
Door de hoogteroeren eventjes te gebruiken wordt het toestel recht getrokken. Bij het raken van de grond, worden de grondspoilers omhoog gezet zodat de stijgkracht word afgebroken.
De luchtstroom wordt afgebogen.
Hierdoor wordt het vliegtuig omlaag geduwd. De piloot gebruikt de wielremmer om af te remmen.
De luchtstroom van de motoren worden naar voren gericht.
Zodat er sneller wordt afgeremd.
Jij begint in ONZ een vraag te stellen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |