Maar ash is ook wel ontzettend goed in die bal te gooien natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:53 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, ze zijn dom. Want ze kunnen de pokéballs ook nooit ontwijken.
hij weet daar wel raad mee bedoel ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:56 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Maar ash is ook wel ontzettend goed in die bal te gooien natuurlijk
Lees OP nogmaalsquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:57 schreef DrDentz het volgende:
Alleen goedkope pokéballs kunnen ze ontwijken, de master ball ontwijkt niemand.
Geen snelle pokemon vangen zodat je vaak aanvallen ontwijkttquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef McBlackLake het volgende:
Tevens: in de serie kunnen al die Pokémon wel ontwijken, maar op de Game Boy kon ik dat nietdat was oneerlijk
eckte pokemon schijten nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef Megaman het volgende:
[ afbeelding ]
Die pokémon worden hersendood zodra ze gevangen zijn in een pokéball, want daarvoor kunnen ze (meestal) nog gewoon fatsoenlijk op zichzelf vechten enzo, maar daarna zijn ze te dom om te schijten
Net terug van vakantie uit Turkije super saai met famillie had pokemon op me telefoon gezet, ik gebruik die aanvallen wel is helpt me om vlugger te winnen tegen "goede" "pokemon"quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Was er iemand die op de gameboy wel eens die zure aanvallen gebruikte waar je niets aan had?
"roar", "splash" zogenaamd accuracy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |