Eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Okeik doe liever niet aan die kuttaal.
quote:
Nee, het is dus :quote:
Jawel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:02 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Straattaal van tegenwoordig? Straattaal is niks verandert de afgelopen 15 jaar.
Geef voorbeelden.quote:
Kijk deze man het slim spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij gaf ook geen voorbeelden bij jouw stelling, waarom moet ik dat wel doen?
Moet? Je moet niks. Dus je kon gewoon nee zeggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij gaf ook geen voorbeelden bij jouw stelling, waarom moet ik dat wel doen?
Nee, leg uit. Met voorbeelden graag. En ik kom inderdaad even melden dat jouw stelling niet klopt. Aangezien jouw stelling niet is onderbouwd vond ik het ook niet nodig om mijn mening te onderbouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:12 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Moet? Je moet niks. Dus je kon gewoon nee zeggenBekend met C&C toevallig?
Wuahahahaha, gast ga slapen. Je komt duidelijk slaap tekort. Discussie willen beginnen over straattaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, leg uit. Met voorbeelden graag. En ik kom inderdaad even melden dat jouw stelling niet klopt. Aangezien jouw stelling niet is onderbouwd vond ik het ook niet nodig om mijn mening te onderbouwen.
Misschien moet jij eens een opleiding volgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Wuahahahaha, gast ga slapen. Je komt duidelijk slaap tekort. Discussie willen beginnen over straattaalIk hoef niks te onderbouwen zo is het nu eenmaal. En als je dat niet bevalt pech! Vertel het aan iemand die het wat kan schelen. Groetjes
faka wat zit je te haten op die taaltje zemmel. Ik maak kk veel floes niggaaaa aaaiiittquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Niet te volgen dat taaltje
Zwakquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef sciter het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een opleiding volgen[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |