In heel veel nummers zit wel iets, maar in het engels is het soms moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt
daarom vraag ik het ook aan jullie
heb zelf al een stuk of 10 nrs.. maar het is ook zo van.. ik vind het grappig.. maar jullie dan?
quote:And it's the feeling that you're oh so glad you came
dankjequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessante muzieksmaak voor je leeftijd
Dat heb jij voor elke leeftijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Interessante muzieksmaak voor je leeftijd
14quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie gelooft er hier dat ik NIET 14 ben dan
Heb em nog niet gehoord helaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef Zokunen het volgende:
Ik geloof het wel, want met mic klink je nog echt jong
Ik zou je raken, maar ik ben pas 12, dus het zou niet eens pedo zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben een 5-jarige, gevangen in een goddelijk mannenlichaam.
Moeilijk doen over 7 jaar leeftijdsverschilquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou je raken, maar ik ben pas 12, dus het zou niet eens pedo zijn.
Jouw oma neemt geen geld mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
"Oma komt speciaal voor jou Mirne, de dag na je verjaardag"
Mijn gezicht:![]()
![]()
![]()
![]()
Baby's i'd like to fuckquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moeilijk doen over 7 jaar leeftijdsverschil
Ik bats graag met BILF's
Je was een half jaar terug jarig ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
Wattt enigggggg.
"Oma komt speciaal voor jou Mirne, de dag na je verjaardag"
Mijn gezicht:![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |