Nee, niet. Ik had haar albums altijd al op de Ipod staan. Gewoon prettige muziek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu ze dood is is ze ineens goed
Gnoeg mensen die haar 5 jaar geleden ook goed vondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nu ze dood is is ze ineens goed
Ja omdat ze een crackhead wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gnoeg mensen die haar 5 jaar geleden ook goed vonden
Soul enzo is ook niet mijn dingquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef Zokunen het volgende:
Nooit echt wat gevonden en zal haar dus ook niet missen.
sukkelquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja omdat ze een crackhead was
rustig rustig, met jou?quote:
Bollocks. Noem me eens een artiest die geen drugs gebruikt. En dan heb ik het over A-list artiesten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja omdat ze een crackhead was
Hou je bek joh, pisvlek.quote:
ga verder via dm of pm maar niet in het topic, jij ook sint.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
Met je stupide vooroordelen. Dombo.
Avondquote:
had een artikel gelezen over een journalist die een nacht met dr heeft doorgebracht, hele nacht wakker blijven, ze ging op het gegeven moment thee zetten voor de papparazzi die gewoon standaard daar buiten stondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:14 schreef Karzai het volgende:
Ik zag laatst een docu over Amy, het was gewoon een geboren rebel met issues.
Tragisch maarja thats life
CHAOS!!11111!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
Nee ik vond je altijd al een kutuser, ligt niet aan je usericonstijl of naam oidquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou je bek joh, pisvlek.
okéquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
ga verder via dm of pm maar niet in het topic, jij ook sint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |