Hoppa! En nu ga ik mijn paard verzorgen, tot vanavondquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord
Hebben we weer niet kunnen knuffelen
Derde keer is scheepsrecht!
Ik had al nee gezegd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik had al gevraagd of je wou stoppen/via dm/pm het zaakje oplost.
okee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het van mijn oom, die heeft als roadie voor Focus gewerkt en heeft daarom redelijk goede banden met Akkerman.
Da je 't even weet, jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
SorryHet was te makkelijk
Niks mis met je tieten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jij zat teveel aan mijn tietjes, ik ben verlegen.
Hij werd toch niet ziek zoals die kerel laatst?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon keurig antwoord op zijn vraag. Dus niet mee bemoeien jij altijd.quote:
Blijkbaar niet, lag het toch niet aan mijn tieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij werd toch niet ziek zoals die kerel laatst?
Meisjes met paarden begin er niet aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoppa! En nu ga ik mijn paard verzorgen, tot vanavond.
Hoi JJHquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja echt waar vraag maar aan iedereen die daar was. Ik heb van iedereen de tieten zitten betastenquote:
laat die jongen lekker zeikenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Stokstaart zit gewoon eens niet zo te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |