Ik ben gewoon goed jongen BAMquote:
Kaas is goed voor je en heel erg nederlandsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaas
De neuk?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaas
9 flessen wijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
Blijkbaar jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed jongen BAMgrapje
ik zie na al die tijd nog steeds niet wat het echt isquote:
Doe het maar esquote:
Pikachu!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie na al die tijd nog steeds niet wat het echt is
Zit er iets verkeerd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga even lekker tegen iemand anders boos doen joh
Het is een stuk kaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pikatchu niet kennenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die had er 3 a 4 flessen door heen gejaagdquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
Je was dronken. Je viel een paar keer bijna omquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ging gewoon op tijd slapen zaterdag. Ik is verstandig en zulks.
Pikachu niet kunnen typenquote:
Je was gewoon ineens helemaal weg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ging gewoon op tijd slapen zaterdag. Ik is verstandig en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |