quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
CGM, Ouwe homo, echte mannen roken menthol. Dat jij dat niet snapt is logisch, jij komt net als Outkast nooit buiten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb hem toen ik binnenkwam om 12:00 uur totdat hij ging slapen niet zonder bier gezien
CGM, Ouwe homo, echte mannen roken menthol. Dat jij dat niet snapt is logisch, jij komt net als Outkast nooit buiten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heul veul heb ik toch niet op?![]()
quote:
schijnt dat outkast wel eens op zijn balkon komtquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wow... heb je eerst moeten uitloggen en was jeje wachtwoord vergeten , dat het zolang duurde voor ik een reactie kreeg? Is de alcohol alweer zover naar je hoofd gestegen ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En 9 flessen wijn\rose ed meuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
D
[..]
Dat is nog best redelijk voor een heel weekend.
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wow... heb je eerst moeten uitloggen en was jeje wachtwoord vergeten , dat het zolang duurde voor ik een reactie kreeg? Is de alcohol alweer zover naar je hoofd gestegen ?. Je vindt het gewoon jammer dat ik niet aanwezig was op de meet.
Ik ben gewoon goed jongen BAMquote:
Kaas is goed voor je en heel erg nederlandsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaas
De neuk?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je, vanuit m'n ooghoek lijkt je ava echt op een stuk kaas
9 flessen wijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
Blijkbaar jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed jongen BAMgrapje
ik zie na al die tijd nog steeds niet wat het echt isquote:
Doe het maar esquote:
Pikachu!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie na al die tijd nog steeds niet wat het echt is
Zit er iets verkeerd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga even lekker tegen iemand anders boos doen joh
Het is een stuk kaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pikatchu niet kennenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die had er 3 a 4 flessen door heen gejaagdquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat was Samzz op had?
Je was dronken. Je viel een paar keer bijna omquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ging gewoon op tijd slapen zaterdag. Ik is verstandig en zulks.
Pikachu niet kunnen typenquote:
Je was gewoon ineens helemaal weg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ging gewoon op tijd slapen zaterdag. Ik is verstandig en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |