quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb ruim 2 jaar stage gelopen bij de bieb in Bergen op Zoom en hield mezelf voor dat ik dat nooit zou zeggen, alleen "doei" of "ajuus". Heb een weddenschap afgesloten met m'n vaste baliecollega's; als een van hen me ooit betrapte op het zeggen van "houdoe!", moest ik meteen alles laten vallen en als een idioot naar de bakker rennen om taart te kopen
Na een paar maanden lette ik even niet op, zei "houdoe" tegen een klant, schrok, keek op (recht in het gezicht van een grijnzende collega) en ging maar naar de bakker toe
Heb het in totaal 8 maanden volgehouden
Netjes hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb ruim 2 jaar stage gelopen bij de bieb in Bergen op Zoom en hield mezelf voor dat ik dat nooit zou zeggen, alleen "doei" of "ajuus". Heb een weddenschap afgesloten met m'n vaste baliecollega's; als een van hen me ooit betrapte op het zeggen van "houdoe!", moest ik meteen alles laten vallen en als een idioot naar de bakker rennen om taart te kopen
Na een paar maanden lette ik even niet op, zei "houdoe" tegen een klant, schrok, keek op (recht in het gezicht van een grijnzende collega) en ging maar naar de bakker toe
Heb het in totaal 8 maanden volgehouden
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef STING het volgende:
Scheelt, dit happy hardcore nummer ken ik niet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef STING het volgende:
Scheelt, dit happy hardcore nummer ken ik niet
Mensen..... Mark Oh.... Randy?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meh ik ken het liedje sowieso niet
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
Te laat..... Maar goed geprobeerd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is Never Stop That Feeling, krijg ik nu punten?
Daarna deed ik maar gewoon vrolijk mee met de houdoe-bendequote:
Volgende plaat kun je weer mee doen.quote:
Tukkers en brabo's kunnen dan ook prima samen. Sowieso al dat boerengrut in een provincie zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarna deed ik maar gewoon vrolijk mee met de houdoe-bende
Zolang de Zeeuwen maar een eind oprottenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tukkers en brabo's kunnen dan ook prima samen. Sowieso al dat boerengrut in een provincie zetten.
Ik walg van Brabant.
Dan heb je niet goed naar de CD in mijn auto geluisterd!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
veels te happy voor jou
SM bands alleen maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed naar de CD in mijn auto geluisterd!
Kutvolk inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang de Zeeuwen maar een eind oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |