quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar was ook weer vrij snel nuchter
Had ik al gezien.SPOILER: hete knetterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is een blanke Afghaan met identiteitsproblemen. En nog Amsterdammer ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, is jouw naam van King Karzai?
van een of andere leider in een woestijnlandjequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mogguhquote:
oké.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef Melting het volgende:
Let op! Om misverstanden te voorkomen vanaf de volgende plaat graag titel en artiest!
nee gewoon van president karzai van afghanistan, still alive ondanks alle aanslagen op zijn levenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wat voor bakquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ik wil het liefst even op de bak gaan liggen, maar ik ben bang dat ik dan in slaap val en om 2u ofzo weer wakker word.
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijfquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ik wil het liefst even op de bak gaan liggen, maar ik ben bang dat ik dan in slaap val en om 2u ofzo weer wakker word.
Bovenop de gevangenis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
beste is 20 min, niet meer dan 45 want dan kom je in een diepere slaap die niet goed is voor een napquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Bank.quote:
Maar dan heb ik morgen niets aan mijn dag. Ga straks wel gewoon om een uur of 12.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijf
bijslapen is onzinquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |