quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee die had er 3 a 4 flessen door heen gejaagd
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je was dronken. Je viel een paar keer bijna om
[..]
ik zie een slak en een heroine op een steen maar dan geel?quote:
Ja iets met coma enzo...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je was gewoon ineens helemaal weg.
Ow en bier uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook wel respectabel, en je was geeneens dronken? :d
Jij leeft in een andere wereld, maar dat is al gauw het geval als je van de andere kant bent. Can't blame you.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
CGM, Ouwe homo, echte mannen roken menthol. Dat jij dat niet snapt is logisch, jij komt net als Outkast nooit buiten
Teeeeringquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wheheh maar ik wel, ik zag hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat kan ik me niet eens herinneren
mwoah, was nog te doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je was dronken. Je viel een paar keer bijna om
Goede omschrijving van kaas?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie een slak en een heroine op een steen maar dan geel?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie een slak en een heroine op een steen maar dan geel?
Nee 3 en een half ongeveer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat ze na 2 flessen out lag?
Zijn officiële Japanse naam niet kennen.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja logisch dat ze weer doedoes was
alsof dat niets isquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat ze na 2 flessen out lag?
Ik denk dat ik wel dronken was geweest na die hoeveelheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en bier uiteraard![]()
Nee wel aangeschoten heb je het filmpje al gezien
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wheheh maar ik wel, ik zag hetJe was vooral wankel als je bier uit de koelkast pakte
En dit iddquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef Watertornado het volgende:
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Eggs schattebout, leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij leeft in een andere wereld, maar dat is al gauw het geval als je van de andere kant bent. Can't blame you.
Pikachu (ピカチュウ, Pikachū) Ge had het foutquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn officiële Japanse naam niet kennen.
Dat doet pika nou eenmaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jouwe is nog raarder, donderschokken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel dronken was geweest na die hoeveelheid.
SPOILER: hete knetterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat filmpje ook zien!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en bier uiteraard![]()
Nee wel aangeschoten heb je het filmpje al gezien
BAMquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pikachu (ピカチュウ, Pikachū) Ge had het fout.
Ik vraag me af he, is jouw naam van King Karzai?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eggs schattebout, leuk dat je er weer bent
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar was ook weer vrij snel nuchter
Had ik al gezien.SPOILER: hete knetterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is een blanke Afghaan met identiteitsproblemen. En nog Amsterdammer ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, is jouw naam van King Karzai?
van een of andere leider in een woestijnlandjequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mogguhquote:
oké.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef Melting het volgende:
Let op! Om misverstanden te voorkomen vanaf de volgende plaat graag titel en artiest!
nee gewoon van president karzai van afghanistan, still alive ondanks alle aanslagen op zijn levenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wat voor bakquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ik wil het liefst even op de bak gaan liggen, maar ik ben bang dat ik dan in slaap val en om 2u ofzo weer wakker word.
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijfquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ik wil het liefst even op de bak gaan liggen, maar ik ben bang dat ik dan in slaap val en om 2u ofzo weer wakker word.
Bovenop de gevangenis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
beste is 20 min, niet meer dan 45 want dan kom je in een diepere slaap die niet goed is voor een napquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Bank.quote:
Maar dan heb ik morgen niets aan mijn dag. Ga straks wel gewoon om een uur of 12.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijf
bijslapen is onzinquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Even bijslapen is belangrijk voor je lijf
Dan kan ik dus niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
beste is 20 min, niet meer dan 45 want dan kom je in een diepere slaap die niet goed is voor een nap
nergens een wekker, ook niet in je telefoonquote:
Soms heerlijk om een uurtje extra te pakken als je niet uitgerust bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijslapen is onzin![]()
SerieusEcht waar
Jawel, maar die zet ik dan uit en slaap verder. Ik ken mezelf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nergens een wekker, ook niet in je telefoon
Ik ook niet.. val dan in slaap na een kwartier ofzoquote:
Ja dat is wel lekker, maar bijslapen om bijvoorbeeld slaap in te halen is onzinquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Soms heerlijk om een uurtje extra te pakken als je niet uitgerust bent.
Komt door de alcohol he!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar..... ik was hyper enzo
Nicequote:
Zoals lingo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook niet.. val dan in slaap na een kwartier ofzo
maar ff liggen relaxen, niet gaan slapen. maar zorgen dat je naar wat boeiends op tv kijkt ofzo
He het begin klonk als een heliquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |