Neehoor. Ik word hooguit jaloers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iemand die dan mee wil zoenen
Weet ik. Meestal gaat 't echter om een kruisspinnetje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wolfspinnen zijn heel normaal in Nederland hoor.
Dat doe ik even.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
anders VDJ even opnieuw opstarten, wil ook nog wel eens helpen
Waar woon je? Klein dorp toevallig?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met vlaggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijk.
ging wel naar de meer en olympisch stadion, Arena is echt kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij met de taartschep.
Kreeg op mijn derde een Ajax taart.
Wat zegt dat over mij dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dan zegt dat toch meer over jou dan over dat zoenend stelletje nietwaar
Als dat stelletje myraela ziet lopen willen ze ook met haar zoenen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dan zegt dat toch meer over jou dan over dat zoenend stelletje nietwaar
SPINNEN ZIJN FUCKING ENG!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Meestal gaat 't echter om een kruisspinnetje.
Ja ik ben daar te jong voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging wel naar de meer en olympisch stadion, Arena is echt kut
Die zie ik minder vaak in huis dan een Wolfsspin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Meestal gaat 't echter om een kruisspinnetje.
Gewoon naar de DH, Herman Costerstraat de markt bezoeken en verse red snapper scoren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet maar eens naar Scheveningen toe dan.
[..]
Echt lekker koken is altijd veel werk.![]()
Ik ben nog nooit in t stadion geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ging wel naar de meer en olympisch stadion, Arena is echt kut
Voor wie ben jij?quote:
Doe normaal johquote:
Ik heb hier alleen maar kruisspinnetjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zie ik minder vaak in huis dan een Wolfsspin.
Knoop dat maar in je orenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
BETRAPT!
Niet zoenen op straat. Seks is vies. God heeft het verboden.
* Outpost76 maakt notitie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon naar de DH, Herman Costerstraat de markt bezoeken en verse red snapper scoren.
Tonijn is ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |