True.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar dit zijn wel serieuze klappen. We zijn de vorige crisis nog niet eens te boven
Ge-wel-dig manquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen een afkeer van die overdreven flikkertjes/queers/whatever die echt zo "typisch flikkerig" praten en vrouwelijke gebaartjes maken
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)
bij sommige hoort het gewoon, net als van die mannelijke macho aperige hetero's.
of overdreven (jessica- pittige tijden) hetero vrouwen
Meer drinken? Je was toch aan t zuipen in de lobby?quote:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, dat ik zo serieus reageer, maar dit onderwerp gaat me nogal aan het hart.
NP, Ik wou soms dat ik gay wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, dat ik zo serieus reageer, maar dit onderwerp gaat me nogal aan het hart.
Er wordt dan ook niet anders beweerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.
Ze komt wel langs, ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
NP, Ik wou soms dat ik gay was
Ik val enkel op de mooiste meiden, en dan moeten ze nog intelligent zijn ook en humor hebben.
Nadat een toenmalig maat van me een meid afpakte ben ik er alleen maar sterker in geworden, perfect of niets. Dat is echt hel.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er irritante excessen, maar dat is bij hetero's niet anders. De hele overdreven macho haantjes zijn ook vervelend, de bontkraagjesmarokkanen die stoer doen ook.
Dit is mijn probleem ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik val enkel op de mooiste meiden, en dan moeten ze nog intelligent zijn ook en humor hebben.
Nee, maar dat wordt wel vaak vergeten. Mensen vinden irritante mensen irritant, niet alleen irritante nichtjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er wordt dan ook niet anders beweerd.
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je kunt ook gaan roepen dat voetbalsupporters achterlijk zijn omdat een kleine 2% zich als een proleet gedragen.
mooi samengevat welquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je kunt ook gaan roepen dat voetbalsupporters achterlijk zijn omdat een kleine 2% zich als een proleet gedragen.
Dat roep ik ook vaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Nee, maar hetero's kunnen elke dag, overal alles doen wat ze willen. Want het is niet raar dat er kinky-feesten zijn, zomercarnavals, überhaupt carnaval, danceparades of noem het maar op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nee is geen onzin, zie je een hele stoet boten vol met hetro's al door de grachten varen? dat dus!
Echt, ik ben een heel ruimdenkende goser die iedereen in z'n waarde laat, maar als je als Nederlandse gay van die "oh my gosh hihihi"-kreetjes slaakt en je heupwiegend voortbeweegt met dat slappe handje lafjes vooruitgestoken, dan bekruipt mij slechts pure ergernisquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik alleen irritant als ze het express doen. ( de hele tijd)
bij sommige hoort het gewoon, net als van die mannelijke macho aperige hetero's.
of overdreven (jessica- pittige tijden) hetero vrouwen
Generaliseren ftw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn ook gewoon achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |