Ik blijf de versie van Visage lekkerder vindenquote:
dat zeker, en voorzichtig met de wasabiquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen! Is echt superlekker!
Moet je wel goede vis gebruiken
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met vlaggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze discussie blijkt maar weer dat ze niet geaccepteerd zijn, anders zou het ook geaccepteerd zijn als ze zich laten zien.
Ja VDJ boktquote:
Bij mij met de taartschep.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook![]()
Ik blijf ook eeuwig Feyenoorder. Dat is er met de paplepel ingeslagen. Genetische afwijking I guess.
Dat is sowieso DE reden waarom ik later katten ga nemen. Spinnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
Gatverdamme, kom ik net uit de douche heeft m'n kat een 4cm grote wolfspin down gehunt
En nu moet ik nog gaan slapen
1 peuk, dan ga ik het wagen
Jongen je stuurt toch gewoon wat GOA op die spin BAMMMMMMMM.quote:
4cm?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
Gatverdamme, kom ik net uit de douche heeft m'n kat een 4cm grote wolfspin down gehunt
En nu moet ik nog gaan slapen
1 peuk, dan ga ik het wagen
ideaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is sowieso DE reden waarom ik later katten ga nemen. Spinnen![]()
Er zijn veel plekken op de wereld waar het nog niet geacccepteerd is.. waar er de doodstraf op staat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met vlaggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?
Nee, ze zijn nog niet algemeen geaccepteerd. Waarom denk je dat zoveel mensen niet meer hand in hand over straat durven te lopen? Omdat er nog veel gebash en geweldpleging tegenover homo's en lesbo's voorkomt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met valggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?
Ik moet maar eens naar Scheveningen toe dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen! Is echt superlekker!
Moet je wel goede vis gebruiken
Echt lekker koken is altijd veel werk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is veel werk maar het is zo de moeite waard
Volgens mij ben jij iemand die dan mee wil zoenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ik zie hetero's zelf ook niet graag voor me neus zoenen. Maar ik kan het zelf ook niet altijd inhouden hoor.
Dat is te hopen als je het niet eens goed kan typen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ze zijn geaccepteerd, ik ga toch ook niet door de stad lopen en zwaaien met vlaggetjes en folderjes uitdelen over straith zijn?
anders VDJ even opnieuw opstarten, wil ook nog wel eens helpenquote:
Ik ging op m'n 3e met opa vor het eerst naar FC Twentequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij met de taartschep.
Kreeg op mijn derde een Ajax taart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |