Omdat het voor mannen "eng" is dat ze niet langer jager zijn maar ook prooi als er een homo in de buurt is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik vind homo's tof om mee te knuffelen.
Snap eigenlijk nooit waarom sommige mannen zo bang zijn voor homo's. Ik heb er ook totaal geen moeite mee als een vriendin bi is.
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even door voor de goedmaakseks
Dat hebben ze in 1940 al eens geprobeerd, niet kapot te krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze t in Rotterdam doen.![]()
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb dr wel moeite mee, bdoel als dr zo nodig een gaypride moet zijn waar ze met lullen zwaaien op een boot, moet een Straith pride ook kunnen toch
Kopkluivende chicksquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 2 kopkluivende chicks is gewoon geyl!![]()
2 lebberende dewds daarentegen...
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hadden een discussie over dat jij homo was of niet
KOPKLUIVENquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 2 kopkluivende chicks is gewoon geyl!![]()
2 lebberende dewds daarentegen...
Ik was getipt door een onbekende bronquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wow... heb je eerst moeten uitloggen en was jeje wachtwoord vergeten , dat het zolang duurde voor ik een reactie kreeg? Is de alcohol alweer zover naar je hoofd gestegen ?. Je vindt het gewoon jammer dat ik niet aanwezig was op de meet.
Ik was nog jong, ik dacht aan een terroristische aanslagquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wolkje was vanaf hier te zien. Eerst dacht ik: wat een donkere wolken, gaat het regenen? Bleek toch iets ergers te zijn
Maar dat geldt ook voor hetero's. Hoeveel hetero's ken je wel niet waar je niet mee wil omgaan omdat ze debiel doen, of gedrag vertonen waar je niks mee hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voor normale niks dan liefde, ken ook een paar foute.
Mja dat is van uit de lucht das zwak en all1 voor mietjes en moffenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hebben ze in 1940 al eens geprobeerd, niet kapot te krijgen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze t in Rotterdam doen.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
lekker sliepe
3 maal is scheepsrechtquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow, dan roep ik het straks nog wel een keer, goed?
Krijgen we dit gezeik van de verongelijkte hetero. Dat is pas echt vermoeiend, als de argumenten opeens omslaan naar "maar de homo heeft allerlei dingen die de hetero niet heeft".quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef _Fanta het volgende:
En die homo's hebben zelfs hun eigen vlag, moetten wij als hetro's us proberen om zoiets op touw te zetten krijgen we meteen gezijk van alle kanten, dat bedoel ik
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
lekker sliepe
Jij kende die uitdrukking niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
KOPKLUIVEN![]()
![]()
:d D:D:D :d; d
![]()
![]()
D: D:
:D ::D; ;D;d;D:dD
![]()
veeg me op
| Forum Opties | |
|---|---|