Nee die andere is dicht, deze was wel juist gekoppeld in de reeks enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef goofy_goober het volgende:
Kunnen jullie deze sluiten? De kunst van het loslaten van je ex #172 is dubbel.
Als je een banaanvraag wilt doen ontvang je er zelf 1. Daarnaast is dit een discussieforum, ben je het er niet mee eens, reageer dan niet. Lees de huisregels eens door, geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen bepaalde figuren niet uit dit forum geweerd worden?
Ik heb namelijk van bepaalde users al gezien dat ze op dezelfde manier zeiken op mensen met psychische problemen/een uitkering in andere fora.
Dan ben jij duidelijk te dom om te zien dat dat topic gesloten is. Gaat een beetje moeilijk hè, reageren in een gesloten topic.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je een banaanvraag wilt doen ontvang je er zelf 1. Daarnaast is dit een discussieforum, ben je het er niet mee eens, reageer dan niet. Lees de huisregels eens door, geen overbodige luxe.
En blijf uit mijn PM weg, lafbek.
Dan had je dus ook niet hoeven PM-en.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan ben jij duidelijk te dom om te zien dat dat topic gesloten is. Gaat een beetje moeilijk hè, reageren in een gesloten topic.
Jawel, want ik kon daar niet meer reageren, dus deed ik het maar zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan had je dus ook niet hoeven PM-en.
Dus je offtopic reactie waarbij je nog steeds geen antwoord gaf op mijn vraag in de PM wilde je eigenlijk in dat topic plaatsen? Wat had dat voor zin gehad, je geeft immers geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jawel, want ik kon daar niet meer reageren, dus deed ik het maar zo.
Wat doe jij in dit forum als je er zo overduidelijk niks van weet?
Welke vraag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je offtopic reactie waarbij je nog steeds geen antwoord gaf op mijn vraag in de PM wilde je eigenlijk in dat topic plaatsen? Wat had dat voor zin gehad, je geeft immers geen antwoord op mijn vraag?
En volgens mij loop ik toch net even wat langer hier rond dan jij hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr meid, dus laten we niet beginnen over wie waar 'verstand' van zou hebben.
Dat bedoel ik, wat de neuk doe je dan in mijn PM, je weet niet eens meer wat ik je vroegquote:
Dus omdat ik een andere mening ben toegedaan dan jij heb ik er geen verstand van, wat een prachtig staaltje retoriek weer. Meid, neem je medicatie, ga lekker naar bed, en sta morgen gezond en vrolijk weer op, voordat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt met je verzuurde ban-aanvragen voor andersdenken in dit subforum.quote:Ja, en je registratiedatum zegt echt iets over hoeveel verstand je van een onderwerp hebt.
Het is ondertussen wel duidelijk dat jij géén verstand hebt van de psychiatrie.
Anders zou je namelijk wel heel anders reageren in bepaalde topics.
Die stomme vraag of ik te laf was om in het topic te reageren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wat de neuk doe je dan in mijn PM, je weet niet eens meer wat ik je vroeg
[..]
Dus omdat ik een andere mening ben toegedaan dan jij heb ik er geen verstand van, wat een prachtig staaltje retoriek weer. Meid, neem je medicatie, ga lekker naar bed, en sta morgen gezond en vrolijk weer op, voordat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt met je verzuurde ban-aanvragen voor andersdenken in dit subforum.
God, je bent serieus te dom om het te begrijpen. Ik vroeg je in dat topic een voorbeeld te geven voor je argumentatie dat ik op de TS zat te zeiken, waar je nog steeds geen antwoord op heb gegeven. Toegegeven, Daniel heeft het weggehaald, maar in een quote staat het er nog prima te lezen als reactie op jouw verwijt richting mij (die weer niet weggehaald is, selectief editen anyone?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die stomme vraag of ik te laf was om in het topic te reageren?
Daar heb ik allang antwoord op gegeven. Leer lezen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hier doet als je toch alleen maar zeikt op mensen met een uitkering.
Ik heb het bold gemaakt, misschien snap je het nu? Of moet ik het nog even underlinen voor je?quote:Ik weet niet waar je dat leest, dus post een reactie in dit topic waarin ik dat stel of hou gewoon je mondje maar dicht, mkay? 1 misplaatste Robin Hood die niet begrijpend kan lezen hebben we genoeg aan in dit topic.
Vertel, welke mening heb je het nu precies over, want al dat ongefundeerde huilie gedoe van je begint nu lachwekkende vormen aan te nemen. I call your bluffquote:En jouw "mening" rammelt aan alle kanten. Misschien moet je er eens iets over lezen voordat je bepaalde dingen roept, want je komt nogal dom over.
Dit topic staat er vol mee. Of heb je soms een selectief geheugen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
God, je bent serieus te dom om het te begrijpen. Ik vroeg je in dat topic een voorbeeld te geven voor je argumentatie dat ik op de TS zat te zeiken, waar je nog steeds geen antwoord op heb gegeven. Toegegeven, Daniel heeft het weggehaald, maar in een quote staat het er nog prima te lezen als reactie op jouw verwijt richting mij (die weer niet weggehaald is, selectief editen anyone?) :
[..]
[..]
Ik heb het bold gemaakt, misschien snap je het nu? Of moet ik het nog even underlinen voor je?
[..]
Vertel, welke mening heb je het nu precies over, want al dat ongefundeerde huilie gedoe van je begint nu lachwekkende vormen aan te nemen. I call your bluff
Je komt met een KLB topic dat 3 maanden geleden gestart is door een relkloon op de proppen als verdediging? Serieus? En ik moet dat serieus beschouwen als een onderbouwing? My god, ik hou me nu maar inquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit topic staat er vol mee. Of heb je soms een selectief geheugen?
En ik heb zelf al genoeg verteld en onderbouwd. Lees maar terug.
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een topic in KLB van een troll?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit topic staat er vol mee. Of heb je soms een selectief geheugen?
En ik heb zelf al genoeg verteld en onderbouwd. Lees maar terug.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dusDat wajong topic is #9 en maakt onderdeel uit van een reeks. Gebaseerd op die reeks kwam Dawg emmeren. In die topicreeks heb je hetzelfde gediscussieer he (goh, wat raar, het is een forum, waar mensen met verschillende meningen zitten).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Dus twee topics heeft geen zin met hetzelfde ge-emmer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat wajong topic is #9 en maakt onderdeel uit van een reeks. Gebaseerd op die reeks kwam Dawg emmeren. In die topicreeks heb je hetzelfde gediscussieer he (goh, wat raar, het is een forum, waar mensen met verschillende meningen zitten).
Ja, maar TS had een iets andere vraag. Zijn insteek was anders dan de insteek van de wajong topics. Overigens reageert TS niet meer in zijn eigen topic, dus wat dat betreft maakt het dan weer niet uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus twee topics heeft geen zin met hetzelfde ge-emmer.
Precies het punt van Daniel.
Aan alles wat leuk is komt een eind, anders is het ook niet leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:31 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom moest ie dicht Daniel?
zwervers in huis en andere relatietwijfels #3
Daniël?quote:
Nope, er is besloten dat die reeks verwijderd moest worden, net als dat rare topic van gisteravond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie deel 3 ook niet.
Samenvatting voor de smalende sensatiezoekers?
Dat vind ik wel errug rigoreus, dan moet het topique wel danig erg geweest zijn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nope, er is besloten dat die reeks verwijderd moest worden, net als dat rare topic van gisteravond.
Topic helemaal verdwenen. En ik heb geen foto's gehad..quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef Maanvis het volgende:
wat was dat nou voor raar gedoe van die meid met die kerel die naar noorwegen gaat? ik kreeg foto's van haar en dat was dus een lelijk meisje, zal wel nep zijn geweest?
Hoera Maanvis, je bent in contact geweest met dezelfde TS als die van gisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef Maanvis het volgende:
wat was dat nou voor raar gedoe van die meid met die kerel die naar noorwegen gaat? ik kreeg foto's van haar en dat was dus een lelijk meisje, zal wel nep zijn geweest?
okayquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoera Maanvis, je bent in contact geweest met dezelfde TS als die van gisteren.
En dus zijn user en topic in de prullenbak verdwenen.
Is het toegestaan om mensen op zo'n directe manier (zonder enige aanleiding) te beledigen in R&P?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
Ik vond het nergens op slaan maar als je de hele context leest snap je wel dat het in de context geplaatst is (tevens heb ik nooit in je fobo gekeken en geen foto's gezien, misschien ligt het daaraan) en dat het een mening beslaat, waarschijnlijk zonder intentie te beledigen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is het toegestaan om mensen op zo'n directe manier (zonder enige aanleiding) te beledigen in R&P?
Ik vond de foto in je wel fobo leuk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is het toegestaan om mensen op zo'n directe manier (zonder enige aanleiding) te beledigen in R&P?
Oke, dankje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vond de foto in je wel fobo leuk!
Tsja het is op het randje. We houden hem wel in de gaten.
Omdat gebanden met veel fantasie, beter een roman kunnen gaan schrijven dan dat ze hun proza op FOK! R&P zetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef Maanvis het volgende:
Waarom komen er op alle interessante topiques die de laatste tijd geopend worden bans voor de TS?!
verzonnen of niet, het levert wel interessante discussies op. daarom is het jammerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Omdat gebanden met veel fantasie, beter een roman kunnen gaan schrijven dan dat ze hun proza op FOK! R&P zetten.
Oei das lang geleden. Of dit nu dezelfde TS was als maandag en zondag dat weet ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
verzonnen of niet, het levert wel interessante discussies op. daarom is het jammer.
hebben we hier te maken met een nieuwe lotte? Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Donequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef linpunt het volgende:
Oh shit, ik open nooit nieuwe delen, maar nu wel door de knop "nieuw deel" maar ik heb t dus verprutst.Help mods?
Vorig deel: Rare gewoontes.
Nieuw deel: Rare gewoontes. #2
De titel dekt de lading wel maar trekt types als benzin aan; die kun je niet helpen. Hoe moeten we daar mee omgaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Daniel1976 het volgende:
De titel blijft zoals die is. Ik zal het even achter in de groep gooien of we een 2e reeks zien zitten.
Maar ik ben niet zo voor.
En het is begonnen als "Versieren op latere leeftijd" dat hebben we veralgemeniseerd en de titel dekt de lading wel.
Die problemen lossen zichzelf op. Zoals Richard ook verdwenen is, zo is en zal benzin ook aangepakt worden als daar aanleiding toe is (en die is er al geweest). En het topic is voor iedereen dus ook zij hebben er recht op. Geen incrowd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De titel dekt de lading wel maar trekt types als benzin aan; die kun je niet helpen. Hoe moeten we daar mee omgaan?
Eigenlijk denk ik ook dat het door de stelling in de OP komt. Teveel gericht op kansloze mensen, ipv op mensen die gewoon tips willen.
Dat dekt de lading niet. Moet je eens zien hoeveel er dan ineens offtopic is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Versierhulp zou de lading ook prima dekken en veel minder kansloos over komen.
Dan is er ook meteen een dringende reden om die stock photo's (waarmee FOK! in de problemen kan komen) uit de OP te halen.
Waarom niet? Het 1 volgt uit het ander.quote:
Vandaar dat knorretje laatst een foto van johan cruijff weg-editte, en mijn 1e note over het posten van auteursrechtelijk beschermd materiaal gaat. FOK! is weldegelijk (en ook wettelijk gezien) gedeeltelijk verantwoordelijk voor auteursrechtelijk beschermd materiaal wat hier gepost wordt.quote:Moet je eens zien hoeveel er dan ineens offtopic is.
En de OP kan sowieso aangepast worden.
FOK! komt overigens niet in de problemen met die foto's de users zijn verantwoordelijk voor wat ze posten en of daar copyright op zit. Lees de algemene voorwaarden van FOK! nog eens door.
Versierhulp komt weer teveel overeen met versierkunstenaars en players.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Versierhulp zou de lading ook prima dekken en veel minder kansloos over komen.
Dan is er ook meteen een dringende reden om die stock photo's (waarmee FOK! in de problemen kan komen) uit de OP te halen.
En daar is al wel een topic van, een PUA topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Versierhulp komt weer teveel overeen met versierkunstenaars en players.
Check en voor de rest heeft iedereen het recht om voor zijn eigen specifieke situatie een topic aan te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daar is al wel een topic van, een PUA topic.
die redenering volg ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Versierhulp komt weer teveel overeen met versierkunstenaars en players.
Op welke gronden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:00 schreef Crutch het volgende:
Bij nader inzien laat ik 'm maar dicht.
Dat vroeg ik me ook af. Dat sommige reacties misschien niet door de beugel kunnen is begrijpelijk, maar daarvoor mod je. En daarnaast is het een interessante heftige discussie.quote:
Exact.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Dat sommige reacties misschien niet door de beugel kunnen is begrijpelijk, maar daarvoor mod je. En daarnaast is het een interessante heftige discussie.
Omdat er na het opruimen nog maar een half topic overblijft.quote:
Er worden toch veel wel serieuze reacties gegeven? Je argument is dus dat het veelw erk is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat er na het opruimen nog maar een half topic overblijft.
Heb hier en daar wat notes uitgedeeld en het topic blijft dicht.
Het gross van de reacties is ronduit kinderachtig.
Ik ben heus wel bereid om het topic op te ruimen en open te gooien, maar ik verwacht alleen maar gebash.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er worden toch veel wel serieuze reacties gegeven? Je argument is dus dat het veelw erk is?
Volgens mij is het juist de zoveelste TS die alleen advies wil als het aansluit bij wat ze zelf in gedachten had en is dat nou net niet de insteek van een forum. Advies en meningen kunnen soms ook hard zijn, maar zachte heelmeesters maken ook vaak stinkende wonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben heus wel bereid om het topic op te ruimen en open te gooien, maar ik verwacht alleen maar gebash.
TS heeft zelf ook al meerdere malen aangegeven dat jullie je punt wel gemaakt hebben en toch gaan jullie door.
TS wil hulp of advies en niet alleen maar achteraf met haar neus in de feiten gedrukt worden.
Nou, normaal gesproken gaat dat veel verder dan dat dat in dit topic ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef Crutch het volgende:
Een keer je punt maken is goed, een tweede keer ter verduidelijking kan ook nog, maar daarna wordt het bashen en rellen.
Helaas hebben anderen het voor de serieuze users/posters verpest.
Ik snap ook niet dat ik dit nog moet uitleggen trouwens.
En dat is hem bij nader inzien dicht laten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, moment.
Wel prettig dat je open staat voor discussie hierover, overigensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, moment.
Dat laatste bericht is van 13.00quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is hem bij nader inzien dicht laten?
Als je niet normaal kunt reageren blijf dan gewoon weg, klaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Kreator het volgende:
Ik ga m'n verhaal niet herhalen, bedankt nog voor het deleten, maar ik heb dus wel gewoon gelijk.
Voor de rest: Ga eerst es een paar maandjes op cursus bij Re. Die snapt het wel.
Nee, ik ben best bereid tot discussie, maar dit is gewoon kinderachtig gedrag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd zo een dooddoener voor een discussie.
We zijn 1 regel verder en je komt al met Klaar
De dooddoener voor een discussie was toch echt deze:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd zo een dooddoener voor een discussie.
We zijn 1 regel verder en je komt al met Klaar
quote:Voor de rest: Ga eerst es een paar maandjes op cursus bij Re. Die snapt het wel.
Ik wou dat we dat ook van een falende mod konden zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:37 schreef Crutch het volgende:
Als je niet normaal kunt reageren blijf dan gewoon weg, klaar.
Gelukkig is FOK! geen democratie en bepalen de mods wat goed voor je is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Moderatie is niet autoritair de schoolmeester uithangen.
Wat dat betreft zou een cursusje bij Re niet verkeerd zijn. Of eerst een proefperiode.
Er is sowieso sprake van een proefperiode, maar dan nog overleg ik het meeste wel met Re en Daniel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
Moderatie is niet autoritair de schoolmeester uithangen.
Wat dat betreft zou een cursusje bij Re niet verkeerd zijn. Of eerst een proefperiode.
Nee, Danny bepaalt. Jij echt niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Gelukkig is FOK! geen democratie en bepalen de mods wat goed voor je is.
Ik snap ook wel dat je je wil laten gelden als nieuwe mod. Maar imo doe je dat nu wel erg autoritair en rücksichtslos. Hopelijk slijt dat er nog van af als je wat meer gesetteld bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Crutch het volgende:
Er is sowieso sprake van een proefperiode, maar dan nog overleg ik het meeste wel met Re en Daniel.
Verder doe ik gewoon wat goed is voor het topic.
Ja en wij hebben volmacht van Danny en Yvonne.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Danny bepaalt. Jij echt niet hoor.
Het topic van die schat van een meid die haar verkrachter verdedigtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Vrijdag-liefdoendag.
Linkjes ed zijn uiterst handig
Oh die, alle alarmbellen gaan af, maar ik kan niks concreets vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het topic van die schat van een meid die haar verkrachter verdedigt
Mwah weet niet of het nut heeft. Het is of een trol, of iemand die niet gaat luisteren naar wat voor goed bedoeld advies ook. Het begon goed, maar ze zit hem nu te verdedigen, omdat het schatje een moeilijk jeugd had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh die, alle alarmbellen gaan af, maar ik kan niks concreets vinden.
Het is voor 99,99999% gekut.
Onderwerp is wel interessant toch?
En voor zover ik weet ik 'zoek hulp' nog steeds een goede raad.
Heeft niks met autoritair gedrag te maken, maar met het actief modden in een topic dat dreigt te verzanden in een instant-troll-bash.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je je wil laten gelden als nieuwe mod. Maar imo doe je dat nu wel erg autoritair en rücksichtslos. Hopelijk slijt dat er nog van af als je wat meer gesetteld bent.
En het is natuurlijk nooit verkeerd om iemand te wijzen op dit soort zaken.
Help me lieverquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef Copycat het volgende:
Actief modden op een autoritaire manier.
Klaar!
Ik bedoel maar.
Je denkt dat er één bepaalde troll achter al die faketopics zit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef yvonne het volgende:
Help me lieverIk ben aan het zoeken in de gesloten topics, we hebben de laatste tijd meer van deze.
Zgn heftige onderwerpen, iedereen werpt zich erop en dan is het gewoon een kloon.
Ik moet ergens een aanknopingspunt hebben.
Neh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je denkt dat er één bepaalde troll achter al die faketopics zit?
Is het niet gewoon schoolvakantiegerelateerd?
Stuart!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh.
Ik twijfel met een grote T, ze komt uit Engeland? IP ook.
Linkjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Vrijdag-liefdoendag.
Linkjes ed zijn uiterst handig
Dat zei ik dus al, maar toen werd alles weggetieft door die kutnewbiemod.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Help me lieverIk ben aan het zoeken in de gesloten topics, we hebben de laatste tijd meer van deze.
Zgn heftige onderwerpen, iedereen werpt zich erop en dan is het gewoon een kloon.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, maar toen werd alles weggetieft door die kutnewbiemod.
Voordeel van de vrijdagtwijfelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, maar toen werd alles weggetieft door die kutnewbiemod.
Dan heb je geluk, want je lemming staat nu in GC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:32 schreef Kreator het volgende:
Ik hou van vrijdagtwijfel.
Ik hou van vrijdagtwijfel.
Maar verder ben je echt goed bezig hoor. Het is echt de eerste keer dat een nieuwe mod keihard en meedogenloos begint te modden zonder z'n posters te kennen. Daar hou ik wel van, want niets is vervelender dan eeuwige herhaling en sleur als het op moderators en hun kunsten aankomt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef Crutch het volgende:
Dan heb je geluk, want je lemming staat nu in GC.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar verder ben je echt goed bezig hoor. Het is echt de eerste keer dat een nieuwe mod keihard en meedogenloos begint te modden zonder z'n posters te kennen. Daar hou ik wel van, want niets is vervelender dan eeuwige herhaling en sleur als het op moderators en hun kunsten aankomt.
Kreator is een ouwe zeurzak en een lul. Is al jaren over the hill.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef Scorpie het volgende:
Kan je nog beter Kreator erop zetten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kreator is een ouwe zeurzak en een lul. Is al jaren over the hill.
Dit wordt 'm niet scorpquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey, ik zie niets out-of-the-ordinary.quote:
Het is wel R&P...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg wel jeuk van mensen die roepen dat Moderators weten wat goed voor je is. Alsof ik in een zwakzinnigeninrichting zit.
Je bedoelt wat goed voor het topic is neem ik aan? Want voor users bepalen wat goed voor ze is gebeurt hier niet, imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg wel jeuk van mensen die roepen dat Moderators weten wat goed voor je is. Alsof ik in een zwakzinnigeninrichting zit.
Je hebt in jouw forum evenveel autistenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef STING het volgende:
Ik ben echt moderator op het verkeerde subforum [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt in jouw forum evenveel autisten
R&P Feedback is geen slowchat, hoor ik net via DM.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef STING het volgende:
Ik ben echt moderator op het verkeerde subforum [ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
R&P Feedback is geen slowchat, hoor ik net via DM.
Bedankt voor de reminderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
R&P Feedback is geen slowchat, hoor ik net via DM.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je bedoelt wat goed voor het topic is neem ik aan? Want voor users bepalen wat goed voor ze is gebeurt hier niet, imo.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gelukkig is FOK! geen democratie en bepalen de mods wat goed voor je is.
Kruk is lief, we peuteren het allemaal wel aan z'n verstandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
/ontopic: kan kruk weer op zwart
Ja maar ja maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kruk is lief, we peuteren het allemaal wel aan z'n verstand
Komt allemaal goed.
Anarchie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Nu zit mijn reactie in je quote terwijl kruk hem had verwijderd!![]()
Ik voel een staking aankomen!
Strongbowtje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef yvonne het volgende:
Hoelaat is zo'n vrijmi afgelopen?
Oh en FB is geen SC
Alsof ik daar verstand van hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
/ontopic:
A.J. Cook(Andrea Joy Cook )
Die OP is niet goed
Re heeft verstand van mooie vrouwen. Die pakt dat wel opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof ik daar verstand van hebJe zit verkeerd jonguh!
En toch is het een leukerd, zie foboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
Het is ook een beetje je toon Crutch. Zo van Ik ga even ferm doen en nu allemaal luisteren kinders..
En dan ook DM's gaan sturen in de hoop dat dat helpt. Dan ken je je users ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
Het is ook een beetje je toon Crutch. Zo van Ik ga even ferm doen en nu allemaal luisteren kinders..
Als ie live ook zo praat krijg ik er geen erectie van hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch is het een leukerd, zie fobo
Nee dank je, ik heb al een leukerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef yvonne het volgende:
Zal ik jullie koppelen? Ben ik goed in
Oké, okéquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef STING het volgende:
Kunnen we a.u.b. weer ontopic gaan dames en heren. Ook jij yvonne.
Alvast bedankt
Het leek mij wel komisch! Als hij het dan ergens niet mee eens is met zijn handen in de zij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al een leukerd
Sorry die had ik gemist!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef STING het volgende:
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef STING het volgende:
Alvast bedankt
Hell yeah! Ik vond het wel een mopje, zo voor erbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Ripley het volgende:
Ah, er is een liefhebber voor je, Kruk!
Met zijn tact edit hij het waarschijnlijk weg omdat het niet ontopic is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, er is een liefhebber voor je, Kruk!
Laat mij ook eens lol hebben op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Elke keer dat het hier dreigt on topic te gaan worden, komt er een nieuwe mod bij om het te verkutten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
Het wachten is nu op een lekker wijf, Crotch. De opwarmertjes heb je al binnen.
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
Ik zeg dat je even je modgedrag moet overleggen met Re en Daniel, aangezien ik zeker weet dat zij het topic niet zo hadden gemodereerd, aangezien ze al veel meer ervaring hebben met R&P en 'ons' soort 'gefrustreerde' users zoals je zegt. Dat jij dat kant noch wal vind slaan tja, dat vind ik dan weer ironisch voor een R&P mod.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Crutch het volgende:
Die PM van jou slaat kant noch wal, scorpie.
En nu ik je toch spreek; kap eens met die gefrustreerde uitlatingen van je de hele tijd.
Niet alleen in dat topic van die ruzie, maar over het hele forum.
Ik vind dat hij je goed aanspreekt. Meer van datquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg dat je even je modgedrag moet overleggen met Re en Daniel, aangezien ik zeker weet dat zij het topic niet zo hadden gemodereerd, aangezien ze al veel meer ervaring hebben met R&P en 'ons' soort 'gefrustreerde' users zoals je zegt. Dat jij dat kant noch wal vind slaan tja, dat vind ik dan weer ironisch voor een R&P mod.
Zelfkritiek is jou blijkbaar vreemd? Een goeie mod is een mod die ook in discussie durft te gaan namelijk. Dat je niet daarvoor kiest, maar een of andere persoonlijke rant over mijn postgedrag moet posten siert je niet echt. Zeker niet als je nog in je proeftijd zit. Sommige mods komen daarmee weg, maar jij nog zeer zeker niet.
Daarnaast is het natuurlijk de grootste onzin dat je niet mag twijfelen aan de oprechtheid van een topic in R&P, maar die fout zij je vergeven.
Re en Daniel zijn er niet altijd en dan is het aan mij en daar heb je het dan maar mee te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg dat je even je modgedrag moet overleggen met Re en Daniel, aangezien ik zeker weet dat zij het topic niet zo hadden gemodereerd, aangezien ze al veel meer ervaring hebben met R&P en 'ons' soort 'gefrustreerde' users zoals je zegt. Dat jij dat kant noch wal vind slaan tja, dat vind ik dan weer ironisch voor een R&P mod.
Zelfkritiek is jou blijkbaar vreemd? Een goeie mod is een mod die ook in discussie durft te gaan namelijk. Dat je niet daarvoor kiest, maar een of andere persoonlijke rant over mijn postgedrag moet posten siert je niet echt. Zeker niet als je nog in je proeftijd zit. Sommige mods komen daarmee weg, maar jij nog zeer zeker niet.
Daarnaast is het natuurlijk de grootste onzin dat je niet mag twijfelen aan de oprechtheid van een topic in R&P, maar die fout zij je vergeven.
Oke. Sorry voor die flauwe opmerking over de moderatie van die post van Fk van net. Kusje!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Re en Daniel zijn er niet altijd en dan is het aan mij en daar heb je het dan maar mee te doen.
Jajajaaaaaaaah! Denk jij nou maar om je bloeddruk he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke. Sorry voor die flauwe opmerking over de moderatie van die post van Fk van net. Kusje!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Crutch, je bent vergeten de quote te verwijderen.
Dat is helaas zo. Ik weet dat je nieuw bent, en dat je vast nog moet groeien in die rol. Dat hoop ik dan maar, want ik vind het een raar dat je posts waarin jij kritiek krijgt (en terecht) gaat modden en noten. Nu mag dat uiteraard, maar of je dan een goede mod bent, nou, nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Re en Daniel zijn er niet altijd en dan is het aan mij en daar heb je het dan maar mee te doen.
Kritiek is iets anders dan uitgescholden worden, natuurlijk haal ik dat weg. Dat note ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is helaas zo. Ik weet dat je nieuw bent, en dat je vast nog moet groeien in die rol. Dat hoop ik dan maar, want ik vind het een raar dat je posts waarin jij kritiek krijgt (en terecht) gaat modden en noten. Nu mag dat uiteraard, maar of je dan een goede mod bent, nou, nee.
Je haalt wel meer weg dan posts waarin gescholden wordt. Maar de post die jij van Scorpie weghaalde en genote hebt, bevatte als ik 'm goed gelezen heb geen scheldwoorden, maar was een verwijzing naar een ander topic waarin je de moderatie ook niet zo heel denderend hebt aangepakt. Dat is een uiting van kritiek, die je dus wél hebt weg gehaald.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kritiek is iets anders dan uitgescholden worden, natuurlijk haal ik dat weg. Dat note ik ook.
Verder haal ik geen kritiek weg.
ik vind scorpie prima te pruimen maar dat jullie 2 regelmatig als trolduo optreden leek me relevante informatie voor deze mod, zodat hij een goede afweging kan maken in deze situatie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je haalt wel meer weg dan posts waarin gescholden wordt. Maar de post die jij van Scorpie weghaalde en genote hebt, bevatte als ik 'm goed gelezen heb geen scheldwoorden, maar was een verwijzing naar een ander topic waarin je de moderatie ook niet zo heel denderend hebt aangepakt. Dat is een uiting van kritiek, die je dus wél hebt weg gehaald.
Dat was een terechte opmerking, maar jij haalt 'm weg, net zoals je mijn reactie op Fkblabla2012 in dit topic weg haalt, maar de post van hem laat staan, terwijl die post absoluut een troll is, want als je wat vaker hebt gelezen op fok!, dan weet jij net zo goed als ik dat Fkblabla2012 het bloed van Scorpie wel kan drinken, en dús is zijn post ook een verkapte troll, dus als je dan met gelijke maten wil meten zul je die ook weg moeten halen, anders ben je maar gewoon selectief wat aan 't doen wat jou het beste uitkomt.
Really? Nou, blijkbaar niet: Vriend (Staatsmongool) beukt zijn vriendinquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kritiek is iets anders dan uitgescholden worden, natuurlijk haal ik dat weg.
Daar is feedback voor he? Dan kun je hier je hart luchten zoals jij nu doet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je haalt wel meer weg dan posts waarin gescholden wordt. Maar de post die jij van Scorpie weghaalde en genote hebt, bevatte als ik 'm goed gelezen heb geen scheldwoorden, maar was een verwijzing naar een ander topic waarin je de moderatie ook niet zo heel denderend hebt aangepakt. Dat is een uiting van kritiek, die je dus wél hebt weg gehaald.
Dat was een terechte opmerking, maar jij haalt 'm weg, net zoals je mijn reactie op Fkblabla2012 in dit topic weg haalt, maar de post van hem laat staan, terwijl die post absoluut een troll is, want als je wat vaker hebt gelezen op fok!, dan weet jij net zo goed als ik dat Fkblabla2012 het bloed van Scorpie wel kan drinken, en dús is zijn post ook een verkapte troll, dus als je dan met gelijke maten wil meten zul je die ook weg moeten halen, anders ben je maar gewoon selectief wat aan 't doen wat jou het beste uitkomt.
Als je het zo bekijkt, dan moet je ook direct als relevante informatie opgeven dat je zelf natuurlijk zo hard mogelijk trollt wanneer het je uitkomt, en zelfs hele trolltopics start, op het moment dat je het met woorden niet kunt halen in een discussie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind scorpie prima te pruimen maar dat jullie 2 regelmatig als trolduo optreden leek me relevante informatie voor deze mod, zodat hij een goede afweging kan maken in deze situatie.
Je had het over kritiek op mij, niet kritiek over users onderling.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Really? Nou, blijkbaar niet: Vriend (Staatsmongool) beukt zijn vriendin
Volgens mij is persoonlijk aanvallen nooit de bedoeling, en als jij claimt dat je gescheld weg haalt, dan moet je daar consequent in zijn, en ook álle gescheld weghalen. 'stomme kut' valt volgens mij wel redelijk onder schelden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar is feedback voor he? Dan kun je hier je hart luchten zoals jij nu doet.
Dat topic is niet bedoeld om mij persoonlijk aan te vallen.
nee. en je zit nu weer te trollen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan moet je ook direct als relevante informatie opgeven dat je zelf natuurlijk zo hard mogelijk trollt wanneer het je uitkomt, en zelfs hele trolltopics start, op het moment dat je het met woorden niet kunt halen in een discussie.
Dus die 'relevante info' van jou, is eigenlijk niet meer dan getroll, toch?Van mij mag je hoor, maar als je pretendeert eerlijk te willen zijn, bén dan ook eerlijk.
Kritiek op jou lijkt me ook terecht. Of is het zo dat kritiek tussen users onderling van ondergeschikt belang is aan kritiek op jou? Ik kan me niet voorstellen dat je dat bedoeld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je had het over kritiek op mij, niet kritiek over users onderling.
De toevoegende waarde van die posts even daargelaten.
het juiste antwoord is; we hebben het nu over jou, de rest is mijn verantwoordelijkheid maak jij je knappe koppie daar maar niet druk om.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je had het over kritiek op mij, niet kritiek over users onderling.
De toevoegende waarde van die posts even daargelaten.
"ja maar meester, hij begon!".quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. en je zit nu weer te trollen.
Ik zou zeggen: solliciteer naar een mod-functie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het juiste antwoord is; we hebben het nu over jou, de rest is mijn verantwoordelijkheid maak jij je knappe koppie daar maar niet druk om.
Hij trollt tenminste leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"ja maar meester, hij begon!".
Je hebt de mond vol over anderen die trollen, maar dat jezelf een van de grootste trolls bent die er rondlopen op fok, daar horen we je dan niet over. Hypocrisie ten top.
.. die heb ik dus over het hoofd gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
Dat was een terechte opmerking, maar jij haalt 'm weg, net zoals je mijn reactie op Fkblabla2012 in dit topic weg haalt, maar de post van hem laat staan,
Nou oke, fair enough. Dat kan gebeuren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
.. die heb ik dus over het hoofd gezien.
Jij reageert vanuit je onderbuik gevoel dat je hebt overgehouden uit het uitkeringstopic?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij trollt tenminste leuk.
Beter dat dan de trollen die anderen constant proberen te beledigen.
Kap es met je gezeur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is helaas zo. Ik weet dat je nieuw bent, en dat je vast nog moet groeien in die rol. Dat hoop ik dan maar, want ik vind het een raar dat je posts waarin jij kritiek krijgt (en terecht) gaat modden en noten. Nu mag dat uiteraard, maar of je dan een goede mod bent, nou, nee.
Ik ben toch in feedback? De algemene concensus was dat het verhaal in dat topic niet het hele verhaal was. Volgens mij mag ik daar gewoon op reageren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap es met je gezeur.
Een topic compleet laten verpesten omdat 2 users de weg naar feedback niet kunnen vinden is ook niet de bedoeling.
Nee, ik heb het over wat ik hier op het forum zie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij reageert vanuit je onderbuik gevoel dat je hebt overgehouden uit het uitkeringstopic?
Trollen is trollen. Als je je mond vol hebt over trollen moet je niet vervolgens daar zelf net zo hard aan mee doen. Practice what you preach.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar je mag met alle plezier kijken wat mijn algemene manier van reageren is. Meen ik serieusquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over wat ik hier op het forum zie.
En zowel jij als Scorpie lijken altijd wel zo onaardig mogelijk te reageren.
Nee dat doe je niet, je bent constant bezig, samen met je vriendje,. een mod onderuit te halen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben toch in feedback? De algemene concensus was dat het verhaal in dat topic niet het hele verhaal was. Volgens mij mag ik daar gewoon op reageren.
Dat doe ik niet? wat doe ik precies niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, je bent constant bezig, samen met je vriendje,. een mod onderuit te halen.
Nou hulde hoor.
Lijkt me een goede zaak.quote:Dat dat andere mensen tegen de borst stuit kan ik absoluut snappen. Ik zal kijken wat ik daarmee kan doen
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat doe ik niet? wat doe ik precies niet?
Ik scheld 'm niet uit, ik zeg niks over 'm als persoon (dat kan ook niet want ik ken 'm niet). Het enige wat ik constateer zijn overeenkomsten tussen de manier van modereren in dit topic, en de moderatie in het topic van vrijdag. Dat is wat mij triggerde om daar iets over te ventileren. Ik mag over iedereen op dit forum een mening hebben. Ik mag dus ook die mening ventileren, zij het zonder gescheld.
Hoewel ik met je eens ben dat ik daar in het betreffende topic wellicht wat ver in ging, en dat dat topic daar ook de plaats niet voor was, mag ik neem ik aan wel kritiek uiten op een andere user, ook al is zijn naam toevallig blauw?
Dat dat meer mensen opvalt snap ik. Dat zijn dan ook de mensen die het daar niet mee eens zijn. De mensen die mijn mening toevalligerwijs delen schreeuwen geen moord en brand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zaak.
Kritiek op users, ook die met een kleurtje, is natuurlijk oké.
Het is de manier waarop, en zoals je ziet valt het meer mensen op.
dit was um:quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef CoolGuy het volgende:
FkTwkGs2012:
Als je nou een flinke vent bent, dan plaats je je DM die je me zojuist stuurt gewoon hier, waar iedereen het kan lezen.
Want het slaat natuurlijk werkelijk nergens op om hier een beetje de goody-2-shoes uit te hangen, maar dan in DM te gaan trollen en...nou ja, het valt onder schelden denk ik, dus- te gaan schelden is natuurlijk een enorm zwaktebod.
Dus ja, ik durf ook zonder mijn 'trollevrindje', en al helemaal tegen jou.![]()
Met een vriendelijke groet van 'lutser' (blijkbaar)
Met beide manieren van modereren is niets mis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat doe ik niet? wat doe ik precies niet?
Ik scheld 'm niet uit, ik zeg niks over 'm als persoon (dat kan ook niet want ik ken 'm niet). Het enige wat ik constateer zijn overeenkomsten tussen de manier van modereren in dit topic, en de moderatie in het topic van vrijdag. Dat is wat mij triggerde om daar iets over te ventileren. Ik mag over iedereen op dit forum een mening hebben. Ik mag dus ook die mening ventileren, zij het zonder gescheld.
Hoewel ik met je eens ben dat ik daar in het betreffende topic wellicht wat ver in ging, en dat dat topic daar ook de plaats niet voor was, mag ik neem ik aan wel kritiek uiten op een andere user, ook al is zijn naam toevallig blauw?
Exact. Dus ik vraag me af waarom je dacht dat via DM te moeten doen. Ik kan geen andere reden bedenken dat even wat frustratie uiten. Dat mag. Je mag mij de hele dag spammen met DM's als je daar blij van wordt, maar echt heel volwassen komt dat berichtje natuurlijk niet over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit was um:
durf je niet zonder je trollevrindje?lutser
Oh nee, te streng is het zeker niet. Sterker nog, dát bevalt me dan wel. Wat mij stoorde, is dat het niet consequent was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Met beide manieren van modereren is niets mis.
Misschien te streng voor je o.i.d. daarnaast is het nergens voor nodig om mijn functioneren als mod aan de kaak te stellen omdat het jou niet zint.
En begrijp ook dat we hierover niet eindeloos in discussie kunnen gaan.
Zoals ook hier terug te lezen is ben ik wel degelijk bereid om naar meningen van andren te luisteren en daarnaar te handelen.
nog onvolwassener om dat hier openbaar te maken. sterker nog, tegen de forum regels volgens mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Exact. Dus ik vraag me af waarom je dacht dat via DM te moeten doen. Ik kan geen andere reden bedenken dat even wat frustratie uiten. Dat mag. Je mag mij de hele dag spammen met DM's als je daar blij van wordt, maar echt heel volwassen komt dat berichtje natuurlijk niet over.
Is dat tegen de regels? Serieus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog onvolwassener om dat hier openbaar te maken. sterker nog, tegen de forum regels volgens mij.
ik erger me aan scorpie en jou, zijn aangever, zijn hulpje. zonder scorpie kan je best normaal posten, wat moet je met die knul?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nee, te streng is het zeker niet. Sterker nog, dát bevalt me dan wel. Wat mij stoorde, is dat het niet consequent was.
Uiteraard kunnen we daar niet eindeloos over in discussie gaan. Dat snap ik. Wellicht was ik wat te voorbarig met mijn conclusie wat betreft jouw manier van modereren. Ik bied daarom bij deze mijn welgemeende excuses aan voor de manier waarop ik eea verwoordde.
nee hoor, jij quote haast letterlijk woord voor woord. als je iets doet kom er dan ook eerlijk vooruit of zeg dat je het er niet over wilt hebben, maar ga niet keihard liegen man. dat staat je niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat tegen de regels? Serieus?Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.
Ik kan hoe dan ook normaal posten, dat doe ik dan ook al jaren en jaren hier. Wat wel zo is is dat Scorpie en ik vaak op 1 lijn zitten, dus dat 'pakt'.
Echt, je zult vast héél aardig zijn, maar ik krijg zó'n enorm Brilsmurf gevoel bij jequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat tegen de regels? Serieus?Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Weliswaar omdat ik je daarnaar vroeg, maar strikt genomen heb jij hem openbaar gemaakt. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.
Ik kan hoe dan ook normaal posten, dat doe ik dan ook al jaren en jaren hier. Wat wel zo is is dat Scorpie en ik vaak op 1 lijn zitten, dus dat 'pakt'.
Jouw DM bestond uit 1 regel + 1... nou ja.. 'scheldwoord'. Die woorden stonden dan ook niet voor niks tussen '' he. Maar de hele DM zoals je 'm geschreven had heb ik niet openbaar gemaakt. Alleen ja, de woorden die ik gebruikte zoals jij ze naar mij had gestuurd, waren wel zowat de hele DM ja, dat is dan weer waar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hoor, jij quote haast letterlijk woord voor woord. als je iets doet kom er dan ook eerlijk vooruit of zeg dat je het er niet over wilt hebben, maar ga niet keihard liegen man. dat staat je niet.
jij bent de onderdanige rol in dat duo hoor. scorpie is scorpie zonder jou. zonder scorpie ben jij totaal iemand anders. leuker en beter.
qft!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, je zult vast héél aardig zijn, maar ik krijg zó'n enorm Brilsmurf gevoel bij je
Doe dat nou toch eens niet.
Ik weet niet wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar, dat het niet al te positief zal zijn snap ik dan wel. Maar oke. Dat gevoel krijg jij. En nu?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, je zult vast héél aardig zijn, maar ik krijg zó'n enorm Brilsmurf gevoel bij je
iedereen, ook de mod van de forum, begrijpt dat jij je ergens onderuit probeert te praten hier. ik word er verdrietig van een beetje, en laat een traan van binnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jouw DM bestond uit 1 regel + 1... nou ja.. 'scheldwoord'. Die woorden stonden dan ook niet voor niks tussen '' he. Maar de hele DM zoals je 'm geschreven had heb ik niet openbaar gemaakt. Alleen ja, de woorden die ik gebruikte zoals jij ze naar mij had gestuurd, waren wel zowat de hele DM ja, dat is dan weer waar.
I really couldn't care less wat jij vind dat ik ben. Als ik in een topic zit en ik lees iets waar ik een sterke mening over heb, dan ventileer ik die, in dezelfde bewoordingen, of Scorpie of wie dan ook in dat topic komt kijken, of wat dan ook.
Kijk, de tijd van posten met fluwelen handschoentjes aan, dat deed ik jaren geleden. Toen zat ik veel in R&P, en reageerde ik daar met fluwelen handschoentjes aan. Dat doe ik niet meer, tenzij het topic daar echt om vraagt.
ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik moest lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar, dat het niet al te positief zal zijn snap ik dan wel. Maar oke. Dat gevoel krijg jij. En nu?
Niet huilen. Het is maar Internet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iedereen, ook de mod van de forum, begrijpt dat jij je ergens onderuit probeert te praten hier. ik word er verdrietig van een beetje, en laat een traan van binnen
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik moest lachen.
Nu gaan we slapenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar, dat het niet al te positief zal zijn snap ik dan wel. Maar oke. Dat gevoel krijg jij. En nu?
Wel een ideetje jaquote:
voor ik grove opmerkingen maak, wat is de reden hiervan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wel een ideetje ja![]()
denk maar zo, binnenkort hoef je je een tijd niet meer te storen aan mij
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor ik grove opmerkingen maak, wat is de reden hiervan?
Waarom dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wel een ideetje ja![]()
denk maar zo, binnenkort hoef je je een tijd niet meer te storen aan mij
Nee nee, gewoon vakantie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom dan?
vakantie?
Ziekte?
Iklas iets over operaties?
we kunnen het hopen toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon vakantie.
Ehm...operaties?
Hoop doet leven. Het zou wel alleen wel sneu zijn als jij je aan dergelijke strohalmen vastklampt.quote:
Ja dat ga ik nou niet meer opzoeken heur>quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon vakantie.
Ehm...operaties?
Ooooow. Ik denk dat ik je snap. Volgens mij heb ik in een van die topics mijn situatie uiteen gezet, en daar horen inderdaad een aantal operaties bij, maar die heb ik allemaal al in een -ver- verleden ondergaan johquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat ga ik nou niet meer opzoeken heur>
Ergens in een topic in NWS, mensen in bijstand oid.
En kunnen we nou onderhand gaan slapen jah?!
ow misschien moet ik dat nog eens teruglezen en ga ik dan begrip voor je krijgen. iig fijne vakantie en vergeet niet je internet thuis te laten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ooooow. Ik denk dat ik je snap. Volgens mij heb ik in een van die topics mijn situatie uiteen gezet, en daar horen inderdaad een aantal operaties bij, maar die heb ik allemaal al in een -ver- verleden ondergaan joh
ja eej! dat duurt nog een week he, voor ik op vakantie ga!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow misschien moet ik dat nog eens teruglezen en ga ik dan begrip voor je krijgen. iig fijne vakantie en vergeet niet je internet thuis te laten!
Je snapt hopelijk wel dat er een groot verschil zit tussen lichamelijke klachten en psychische klachten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:28 schreef CoolGuy het volgende:
notedop: handicap -> veel operaties -> opnieuw alles leren -> je kunt wel niet willen maar daar gaat de pijn niet van over en op je kont blijven zitten levert ook geen voordelen op.
Doorzetten en niet zeiken is dan de oplossing --> trek ik door naar alles --> mensen die dan roepen ik kan dit niet en dat is moeilijk en dit liever niet en dat liever niet, en dan kom ik een topic binnen en dan denk ik 'zit niet zo te zeiken en DOE gewoon, en dat dan in scherpe bewoordingen.
Ja. Ik weet welke kant je op wil, maar daar is dit topic niet geschikt voorquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat er een groot verschil zit tussen lichamelijke klachten en psychische klachten?
Kritiek mag dus blijkbaar niet, waarom anders de edit + note? Geef dan gewoon aan dat het voor FB bestemd is, in plaats van met gestrekt been in te komen als mod zijnde omdat iemand zijn commentaar je niet bevaltquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zaak.
Kritiek op users, ook die met een kleurtje, is natuurlijk oké.
Het is de manier waarop, en zoals je ziet valt het meer mensen op.
Het zit je hoog he? Vandaar die DM`s de hele tijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog onvolwassener om dat hier openbaar te maken. sterker nog, tegen de forum regels volgens mij.
ik erger me aan scorpie en jou, zijn aangever, zijn hulpje. zonder scorpie kan je best normaal posten, wat moet je met die knul?
Kijk, en dat is dan weer raar; blijkbaar mag dat soort 'kritiek' weer wel in FB, maar o wee als een mod eens aangesproken wordt op zijn gedrag, dan vliegen de edits en de notes je om de orenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je kan de operaties-toewensende posts van Fk nog steeds gewoon lezen, ongemodereerd en al.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
Nou ja, tis wat je mosterd na de maaltijd noemt. Welkom terug Re
calvobbesquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
ey man! lekkere vakantie gehad?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef Re het volgende:
ik heb het allemaal een beetje teruggelezen...
schone lei enzo, carry on
Dat ligt er aan hoe wat waar en wanneer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:36 schreef Maanvis het volgende:
daniel1976, zou je als je een bericht edit alsjeblieft ook een editreden willen vermelden?
thanks
Wanneer ga jij met vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:
Re back in tha house![]()
Geniet nog even na jongen.
Ja ik zie dat je de 23e al terug was. Ik hoef me niet in te lezen. Ik was er zelf bijquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Maanvis het volgende:
ik heb helemaal geen vieze plaatjes gepost, lees je in
Het duo Coolguy en Scorpie hebben je vervanging lopen trollen. Beter laat je zien dat er niet te spotten valt met modjes, anders blijft het terugkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja ik zie dat je de 23e al terug was. Ik hoef me niet in te lezen. Ik was er zelf bij![]()
Dat het modje dat er zelf bij was 2 steekjes had laten vallen was mij al bekendquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja ik zie dat je de 23e al terug was. Ik hoef me niet in te lezen. Ik was er zelf bij![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het duo Coolguy en Scorpie hebben je vervanging lopen trollen. Beter laat je zien dat er niet te spotten valt met modjes, anders blijft het terugkomen.
Dus volgens je eigen advies moeten ze je even bannen? Je luistert namelijk zelf niet naar de modjes waarmee niet valt te spotten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef Re het volgende:
ik heb het allemaal een beetje teruggelezen...
schone lei enzo, carry on
er mag best met mij gespot worden hoor, en jij kan er trouwens ook wel wat van hequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het duo Coolguy en Scorpie hebben je vervanging lopen trollen. Beter laat je zien dat er niet te spotten valt met modjes, anders blijft het terugkomen.
Mods kunnen niet bannen dus praat geen poepquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Dus volgens je eigen advies moeten ze je even bannen? Je luistert namelijk zelf niet naar de modjes waarmee niet valt te spotten.
Hey, daar is de DM-held weer. Probeer je ons nu een ban aan te smeren ofzo? Gaat je niet lukken namelijk. Waarom ben je in Feedback aan het trollen eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vond dat de mod wel even mocht weten dat hij met een bekend duo te doen heeft. Hij leek nogal te twijfelen toen Coolguy voor je opkwam. En R&P is 1 van mijn favo forums, you knowquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, daar is de DM-held weer. Probeer je ons nu een ban aan te smeren ofzo? Gaat je niet lukken namelijk. Waarom ben je in Feedback aan het trollen eigenlijk?
Met Re wil je ook niet spotten. Re is cool. Ik denk dat ik een Re fanclub ga opstartenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Re het volgende:
[..]
er mag best met mij gespot worden hoor, en jij kan er trouwens ook wel wat van he... pot ketel enzo
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met Re wil je ook niet spotten. Re is cool. Ik denk dat ik een Re fanclub ga opstartenRe
Nu zijn we alweer bekend. Je geeft ons wel heel veel credits hoor Fk, niet dat ik me niet gevleid voel, maar soms kan je ook teveel veren in iemands kont steken. Maar je opmerking wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vond dat de mod wel even mocht weten dat hij met een bekend duo te doen heeft. Hij leek nogal te twijfelen toen Coolguy voor je opkwam. En R&P is 1 van mijn favo forums, you know
Yw lieffiequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu zijn we alweer bekend. Je geeft ons wel heel veel credits hoor Fk, niet dat ik me niet gevleid voel, maar soms kan je ook teveel veren in iemands kont steken. Maar je opmerking wordt gewaardeerd.
Ere wie ere toekomt zeg ik altijd maar. Doe je het goed als mod, word ik voorzitter van je fanclub. Doe je het matig tot slecht, tja, dan ben ik wat minder geneigd tot affectie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef STING het volgende:
Mods bashen en mods asskissen, make up your mind
Yvonne zal vast wel de humor van Fk zijn gedrag kunnen inzienquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dat ge-etter begint nu opnieuw? En nu ben ik er niet eens bij betrokken, maar ik zie dat vriend Fkdinges2012 hard zijn best doet om zieltjes te winnen voor een ban voor oa mij. Ban requesten is zelf ban krijgen was de regel toch?
Mods kunnen niet bashen liefje. En wie probeert wie hier nu een ban aan te doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dat ge-etter begint nu opnieuw? En nu ben ik er niet eens bij betrokken, maar ik zie dat vriend Fkdinges2012 hard zijn best doet om zieltjes te winnen voor een ban voor oa mij. Ban requesten is zelf ban krijgen was de regel toch?
Die gaf me een waarschuwing dus ik betwijfel ut.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yvonne zal vast wel de humor van Fk zijn gedrag kunnen inzien
Volgens mij was jij degene die hier binnen kwam vallen om een mod te 'verlichten' over mij en Coolguy, toch? Dus technisch gezien ben jij degene die 'begon'. Niet dat mij dat wat boeit, maar ik denk zeg het maar even.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bashen liefje. En wie probeert wie hier nu een ban aan te doen?Brilsmurf
Je hebt een punt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Re het volgende:
gaat het nog ergens over?, nee, mooi, ga lekker elkaar in een random SC bestoken met nutteloze steekjes onder water
Doe even opschonen dan lieve Re, zo tot ongeveer mijn post over het feit dat ik jou een geweldige mod vind. Dat is wel een mooie lijn, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Re het volgende:
gaat het nog ergens over?, nee, mooi, ga lekker elkaar in een random SC bestoken met nutteloze steekjes onder water
slotjes op aanvraag doen we toch niet op FOK!?quote:
Blijkbaar wel als je moderator Crutch heet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
slotjes op aanvraag doen we toch niet op FOK!?
Zet dat dan duidelijk in het topique neer. Je moet altijd duidelijk zijn over de sluitreden. Want zoals je ziet dacht ik dat het weer een neptopique was en da's niet goed voor TS' reputatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Crutch het volgende:
Normaalgesproken niet nee, maar laten we eerlijk wezen.
Topic is al eerder gesloten omdat er alleen maar werd gebashed, later weer open; ging even goed.
Nu de laatste paar reacties (een dag later) weer gebash, tja dan is het ook wel een keertje genoeg geweest niet?
Oh dank je maanvis, ga ik meteen even doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zet dat dan duidelijk in het topique neer. Je moet altijd duidelijk zijn over de sluitreden. Want zoals je ziet dacht ik dat het weer een neptopique was en da's niet goed voor TS' reputatie.
Eerlijk is eerlijk, ik ben het met je eens, dat topic was niet meer te redden en dan rest er idd niets meer dan een slotje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Crutch het volgende:
Normaalgesproken niet nee, maar laten we eerlijk wezen.
Topic is al eerder gesloten omdat er alleen maar werd gebashed, later weer open; ging even goed.
Nu de laatste paar reacties (een dag later) weer gebash, tja dan is het ook wel een keertje genoeg geweest niet?
14.gif!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh dank je maanvis, ga ik meteen even doen.
Stiekem schuilt er wel een wijs iemand in jou Scorpie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik ben het met je eens, dat topic was niet meer te redden en dan rest er idd niets meer dan een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |