quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Veritas-1 het volgende:
Hmmz heb wel eens als ik de deur uit loop dat ik begin te piekeren of ik de deur wel op slot heb gedaan. Maakt dan niet uit waar ik ben, ik ga terug naar huis om te checken. Zwaar irritant...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Check altijd als ik ergens aankom. uitstap of iets dergelijks of ik alles nog in mijn zakken heb zitten, als dat niet zo is schrik ik me de pleuris maar heb ik datgene vaak gewoon in mijn hand. Ik pak nooit de bovenste handdoek van de stapel
quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:32 schreef EggsTC het volgende:
In sterke alcohol blaas ik altijd eerst omdat ik mezelf dan voorhoud dat het minder zal branden als ik dat doe.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:32 schreef linpunt het volgende:
tussen de bomen fietsen >.<
Dat je alleen trapt om de bomen langs de kant van de weg. En nooit je fietspedaal naar beneden trapt met een boom naast je.. het is alweer te ingewikkeld.. :S
Jij stiekeme snurkert.quote:
ow.... dat doe ik wel 6xquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
Ik check zowel net voordat ik uit de deur stap, als net nadat ik uit de deur ben gestapt of ik mijn telefoon&portomonnee bij heb.
Dat, plus sleutelsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
Ik check zowel net voordat ik uit de deur stap, als net nadat ik uit de deur ben gestapt of ik mijn telefoon&portomonnee bij heb.
Dat zijn toch geen rare gewoontes? Dat doet iedereen lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
LOL ! same here.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:27 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Als ik jeuk aan m'n hand heb, dan krab ik altijd met de stoppels van m'n baard
Ik ook als ik een bus aan zie komen rijden, als ik uit een bus stap, echt te vaak, maar ik heb er wel van die "vaste" momentjes voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.... dat doe ik wel 6x
Best veel vreemde dingen hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef finchfighter het volgende:
- Ik zet mijn wekker altijd 3 keer, ook al word ik de eerste keer altijd wakker![]()
- Als ik honger heb, smeer ik altijd 4 boterhammen, leg ze altijd hetzelfde op mijn bord en eet ze in volgorde op, dunno why
- Stuur op de fiets altijd met een hand, rechts, terwijl me rem ook al 3 jaar kapot is aan de rechterkant![]()
Verder heel veel bekende dingen hier tegen gekomen, dacht bij sommige dingen echt dat niemand zoiets deed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |