Daar heb je gelijk in het is voor mij heel moeilijk om dat te zeggen. Ik heb er ook pas net een 1 week pyschologische hulp er voor omdat ik pas het stil zwijgen heb doorbroken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef AnnaTralala het volgende:
Als je hier niet eens een goede reden durft te noemen waarom je geen werk hebt, lijkt het me sterk dat dat in het echt wel lukt. Tenzij je aanneemt dat wij al weten wat de reden is, in dat geval heb ik niks gezegd
Nu zeg je het nog altijd nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in het is voor mij heel moeilijk om dat te zeggen. Ik heb er ook pas net een 1 week pyschologische hulp er voor omdat ik pas het stil zwijgen heb doorbroken.
Mijn jeugd en als tiener eigenlijk tot me 21ste heeft van alles plaats gevonden wat ik niet wou.
Dus je hebt niet eens lichamelijke problemen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in het is voor mij heel moeilijk om dat te zeggen. Ik heb er ook pas net een 1 week pyschologische hulp er voor omdat ik pas het stil zwijgen heb doorbroken.
Mijn jeugd en als tiener eigenlijk tot me 21ste heeft van alles plaats gevonden wat ik niet wou.
hoe vaak komt het voor dat iemand met een dwangneurose wajong krijgt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef Mishu het volgende:
Bij een echte depressie of dwangneurose kan je ook niet overleven zonder hulp. Mensen die van het padje af zijn zegmaar. En iemand met een dwangneurose zal niet lang bij iets kunnen blijven werken als het vrij heftig is.
Dat dus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef CindieY het volgende:
Als dat soort contacten al niet eens vraagt naar het 'waarom' van het niet hebben van werk, dan lijken ze me ook niet de moeite waard.
Ok, je pa was een alcoholist die handtastelijk werd als hij gezopen had en scheurde je met enige regelmaat tegen je zin in doormidden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef ayumu het volgende:
Machteloos zijn wanneer het gebeurde het dreigen slaan als het weer gebeurde en ik heb daar niet echt veel geluk in gehad probeerde wel te vluchten maar dat lukte niet. Meer wil ik niet zeggen alles in me hoofd gaat op slot.
Nou, die hele psychiatrie kan wel inpakken hoor. Ruim die klinische psychologie maar weer op. Het orakel heeft in al zijn onbelezenheid gemeld wat wel en wat niet een serieuze aandoening is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:51 schreef Maanvis het volgende:
persoonlijk respecteer ik de meeste Wajongers wel, als ze lichamelijke problemen hebben. Bij psychische problemen ligt dit anders, die neem ik niet altijd serieus. Uitgezonderd de gevallen met psychische problemen zoals verstandelijk gehandicapten en mensen met schizofrenie etc; met andere woorden als je niet zelfstandig kunt leven zonder hulp.
Jij snapt er echt niks van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens lichamelijke problemen?
Tja, dan is het niet zo vreemd dat mensen weinig met je te maken willen hebben. Iedereen heeft ergens wel last van psychische problemen maar moet toch werken om brood op de tafel te krijgen.
(ik weet dat je van psychische problemen ook lichamelijke problemen kan krijgen, maar als je er zo omheen draait als in dit topic dan zal dat ook wel meevallen, of niet?)
Probeer wel maar meestal als collegas je beter leren kennen neem ik ontslag of blijf er van weg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:47 schreef Mishu het volgende:
TS, ben je wel aan het werk (hihi, woordgrapje) om op de lange termijn werk te gaan doen wat je leuk vind? Leuk werk is namelijk ook goed voor je, je kan veel voldoening uit een bepaald beroep halen.
Alsof status zo belangrijk is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Mishu het volgende:
Maar aan de andere kant: je werk en welk soort baan je hebt geeft wel status. Ook ontleen je er vaak een identiteit aan.
Dus als je dat niet hebt dan mis je wel iets.
Nee, dat wil je echt niet.quote:
Mensen die denken dat een uitkering hebben de hemel op aarde is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:53 schreef Dientje12 het volgende:
Je hebt de droom van iedere belg, daar gaan ze stempelen als ze zoveel jaar hebben gewerkt en gaan ze van het leven genieten.. en uitkering in belgie is ook nog eens hoger..
Ik wou dat ik uitkering had
Middelbaar onderwijs heb ik 5 verschillende scholen gehad dat was dus in 4 jaar. Opleiding doen is moeilijk een ruimte en dan heb je ook medestudenten waar je mee in een ruimte zit en ik heb veel moeite om te gaan met leeftijds genoten ik begrijp ze meestal niet. Als ze praten over hun leven of over hun jeugd en dat maakt mij dan weer ontzettend verdrietig want ik herken er niets uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:38 schreef Mishu het volgende:
Kan je geen leuke opleiding gaan volgen?
Ik ken mensen die elke dag gewoon van het leven genieten geen stress geen zorgen jointje erbij niet gebonden aan tijden..quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een uitkering hebben de hemel op aarde is.
Die mensen horen ook geen uitkering te krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke dag gewoon van het leven genieten geen stress geen zorgen jointje erbij niet gebonden aan tijden..
Je ziet ze alleen niet als ze last hebben van hun lichamelijke/geestelijke kwalen waardoor ze zijn afgekeurd en wanneer ze de rekeningen moeten betalen van hun uitkering.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke dag gewoon van het leven genieten geen stress geen zorgen jointje erbij niet gebonden aan tijden..
Je kan altijd geld zwart bijverdienen, en dan niet met coke enzo...quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Je ziet ze alleen niet als ze last hebben van hun lichamelijke/geestelijke kwalen waardoor ze zijn afgekeurd en wanneer de de rekeningen moeten betalen van hun uitkering.
Elke dag, maar ook elke dag werken plus slaaptekort en stress nee dat is gezond voor je..quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die mensen horen ook geen uitkering te krijgen.
Maar TS heeft duidelijk wél recht op zijn uitkering.
En geloof mij: ik zou niets liever willen dan gewoon kunnen studeren en werken, maar dat gaat gewoon niet. En zo zijn er hoogstwaarschijnlijk genoeg anderen in mijn situatie die ook zo denken.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand tevreden en gelukkig zou zijn in een situatie als de mijne.
Ik weet wel zeker dat dat minder stress oplevert dan mijn huidige bestaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:21 schreef Dientje12 het volgende:
Elke dag, maar ook elke dag werken plus slaaptekort en stress nee dat is gezond voor je..
Niet iedereen heeft een happy family life met een 9 to 5 job...
Moet ik jouw reactie nou echt serieus nemen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan altijd geld zwart bijverdienen, en dan niet met coke enzo...
Maar toch snak je een keertje naar een beetje vrijheid en rust..quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat minder stress oplevert dan mijn huidige bestaan.
En dan doe je tenminste iets nuttigs en verdien je je eigen geld.
Dat is ook goed voor je zelfbeeld.
Geloof me, je wilt niet ruilen met mensen die afgekeurd zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar toch snak je een keertje naar een beetje vrijheid en rust..
Dat beeld klimt gauw naarboven als je veel werkt en worden mensen met een uitkering gauw zo bekeken.
En daarnaast ook niet van die vrijheid kunnen genieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt niet ruilen met mensen die afgekeurd zijn.De rust krijg je niet als je een lichamelijke of geestelijke kwaal hebt en die vrijheid is behoorlijk beknot omdat je door een uitkering geen geld hebt om wat met die vrijheid te doen.
![]()
Dat is waar, dat kan je helaas niet veranderen, ik snap je punt wel nu. wees blij dat de regering je niet laat kapot werken als je lichamelijk kapot bent, je kan eten drinken maar verder niet veel zoals leuke activiteiten doen omdat je minder vrienden hebt omdat je dagelijks thuis bent door onraad te weten wat je in godsnaam moet doen overdag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt niet ruilen met mensen die afgekeurd zijn.De rust krijg je niet als je een lichamelijke of geestelijke kwaal hebt en die vrijheid is behoorlijk beknot omdat je door een uitkering geen geld hebt om wat met die vrijheid te doen.
![]()
Wat erg nou.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:42 schreef Geerd het volgende:
Ik ben conducteur denk je dat dat makkelijk is? Ook gewoon elke dag van trein na trein.
Ik heb lichamelijke kwalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En daarnaast ook niet van die vrijheid kunnen genieten.
Al noem ik het in mijn geval absoluut geen vrijheid. Eerder een gevangenis.
Was ook niet zo bedoeld, ts hoe oud ben je eigenlijk ja sinds je 18de maar hoelang is dat al geleden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat erg nou.
Wees blij dat je kunt werken.
Oh, sorry. Ik zag het sarcasme niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld, ts hoe oud ben je eigenlijk ja sinds je 18de maar hoelang is dat al geleden?
24 dus.quote:geboortedatum: 01-04-1987
Nee was ook niet zo duidelijk klopt. alleen laden duurt laatste tijd langer op fok quote bijwerken etc dus je was me al voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zag het sarcasme niet.
Over TS:
[..]
24 dus.
Het is gewoon een feit dat , zeker als je langer in een uitkering zit, je steeds minder kan doen met die uitkering want je vast lasten stijgen sneller dan je uitkering (iets van 15 cent verhoging uitkering tegen 25 verhogen vaste lasten per maand) . Ik heb me er zolangzamerhand aan aangepast dat er voor lol geen geld meer over is als de vaste lasten zijn voldaan, alles went laten we maar zeggen maar ik kan me zeker nog de tijd herinneren dat toen ik nog werkte ik nog allerlei leuke dingen kon doen als naar de bioscoop gaan, een dagje uit en uit eten gaan. Nu ben ik blij als ik het einde van de maand haal en nog wat over heb om te sparen voor tegenslagen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is waar, dat kan je helaas niet veranderen, ik snap je punt wel nu. wees blij dat de regering je niet laat kapot werken als je lichamelijk kapot bent, je kan eten drinken maar verder niet veel zoals leuke activiteiten doen omdat je minder vrienden hebt omdat je dagelijks thuis bent door onraad te weten wat je in godsnaam moet doen overdag.
Okee, maar je bent een vrouw? Ik neem aan dat je wel aan een partner kunt komen toch of huisgenoot mischien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat , zeker als je langer in een uitkering zit, je steeds minder kan doen met die uitkering want je vast lasten stijgen sneller dan je uitkering (iets van 15 cent verhoging uitkering tegen 25 verhogen vaste lasten per maand) . Ik heb me er zolangzamerhand aan aangepast dat er voor lol geen geld meer over is als de vaste lasten zijn voldaan, alles went laten we maar zeggen maar ik kan me zeker nog de tijd herinneren dat toen ik nog werkte ik nog allerlei leuke dingen kon doen als naar de bioscoop gaan, een dagje uit en uit eten gaan. Nu ben ik blij als ik het einde van de maand haal en nog wat over heb om te sparen voor tegenslagen.Wees dus maar blij dat je gezond van lijf en leden bent....het werkende leven is inderdaad ook niet altijd ideaal dat weet ik zelf maar al te goed van destijds maar ziek zijn de rest van je leven is nog minder aan te bevelen.
Ik ben alleenstaand en was niet van plan om een partner te nemen om het financieel beter te krijgen...zo zit ik niet in elkaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Okee, maar je bent een vrouw? Ik neem aan dat je wel aan een partner kunt komen toch of huisgenoot mischien?
Maar dit is dan ook weer moeilijk met de reden dat je partner zal denken dat het alleen om het geld gaat en niet om de persoon..
Ja maar liefde vinden kan toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaand en was niet van plan om een partner te nemen om het financieel beter te krijgen...zo zit ik niet in elkaar.
Och weet ik niet als die mans persoon op zich zelf woont en die kan ook net zijn biertje drinken huisje betalen beetje stappen en hobbyen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Okee, maar je bent een vrouw? Ik neem aan dat je wel aan een partner kunt komen toch of huisgenoot mischien?
Maar dit is dan ook weer moeilijk met de reden dat je partner zal denken dat het alleen om het geld gaat en niet om de persoon..
Liefde is mij altijd overkomen, ik ben geen zoeker en niet zo snel hoteldebotel verliefd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar liefde vinden kan toch?
Gellukig dat je niet zo inelkaar zit dat maakt je wel een eerlijk persoon
Oow het komt je tegemoetquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Liefde is mij altijd overkomen, ik ben geen zoeker en niet zo snel hoteldebotel verliefd.En de laatste tijd is het me niet meer overkomen.
En nog belangrijker; hoe knap ben je?quote:
Ik leef al jaren met de dag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oow het komt je tegemoet
Leef gewoon met de dag.. doe ik ook
Je hebt skills..quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik leef al jaren met de dag.Bovendien heb ik de leeftijd dat je al behoorlijk eigenwijs bent geworden als het partnerkeuze betreft.
Playerquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En nog belangrijker; hoe knap ben je?
Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik nietquote:
Ik ken anders genoeg knappe vrouwen die van een uitkering moeten leven en genoeg "lelijke" vrouwen die een goed betaalde baan hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik niet
Ik niet. Welkom in 020quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg knappe vrouwen die van een uitkering moeten leven en genoeg "lelijke" vrouwen die een goed betaalde baan hebben.
Moeten ze wel 16 -18 jaar zijn, tien jaar later zitten ze uitgewoond in de bijstand met 3 kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Knappe vrouwen krijgen alles voor elkaar. Minder knappe vrouwen leven in de bijstand. Heb jij ooit een lelijk mokkel in een Mercedes SLK/Range Rover/Mini zien rijden? Ik niet
... wat is 020?quote:
Dat weet ik als Boerendrent toch niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Amsterdam of rotterdam 1 van die 2
Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.quote:
Ik woon in Drenthe. Daar leer je dat soort dingen niet op school.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.
Dat zeg ik; Amsterdam werkt anders.quote:
Edit: verkeerde postquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit op school geweest? 010 = Rotterdam 020 = Amsterdam 030 = Utrecht 040 = Eindhoven.
Kom je veel tegen idd, over het algemeen 16 tot 20 met mokka kindjes, komt cru over maja dat is de praktijk papa met 2 oorbelletjes en een handtasje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Moeten ze wel 16 -18 jaar zijn, tien jaar later zitten ze uitgewoond in de bijstand met 3 kinderen.
True storyquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom je veel tegen idd, over het algemeen 16 tot 20 met mokka kindjes, komt cru over maja dat is de praktijk.
Je bedoelt die aanvallen waarbij spieren in je hele lichaam opeens allemaal samentrekken, je opeens totaal niet meer kan bewegen, je vingers voelen alsof ze uit je handen worden getrokken, het beeld voor je ogen wazig en vlekkerig wordt, geluiden opeens heel raar klinken en het voelt alsof je stikt en dood aan het gaan bent? En dat je dan een half uur tot een uur zo zit te wachten en met alle macht probeert om weer "normaal" te doen, maar waardoor het juist nog erger wordt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van.
Als je bijvoorbeeld elke dag paniek- of woedeaanvallen hebt, of bijvoorbeeld psychotisch bent, is het heel lastig om te werken.
Inderdaad. Ik heb dit topic gelezen, de reacties van TS, en hij vind zichzelf vooral heel zielig. Ik zeg niet dat er niks met hem aan de hand is, maar, ik heb wel het idee dat hij alles wat mis gaat m.b.t. contacten opbouwen ophangt aan het feit dat hij een wajong heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:49 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Je bedoelt die aanvallen waarbij spieren in je hele lichaam opeens allemaal samentrekken, je opeens totaal niet meer kan bewegen, je vingers voelen alsof ze uit je handen worden getrokken, het beeld voor je ogen wazig en vlekkerig wordt, geluiden opeens heel raar klinken en het voelt alsof je stikt en dood aan het gaan bent? En dat je dan een half uur tot een uur zo zit te wachten en met alle macht probeert om weer "normaal" te doen, maar waardoor het juist nog erger wordt?
Oh.
Nee, ik weet er inderdaad niets van nee. Sorry.
Heb je ook gelezen dat ik het me alleen kan voorstellen dat mensen ts een lamme tak vinden op basis van de beperkte informatie die hij vrijgeeft? Die uitkering is het probleem helemaal niet...
True.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb dit topic gelezen, de reacties van TS, en hij vind zichzelf vooral heel zielig. Ik zeg niet dat er niks met hem aan de hand is, maar, ik heb wel het idee dat hij alles wat mis gaat m.b.t. contacten opbouwen ophangt aan het feit dat hij een wajong heeft.
Ik denk niet dat dat de reden is waarom dat contacten opbouwen niet lukt.
Ey je vergeet leiden, 071.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En meer dan dat hier hebben jullie je antwoord wat jullie zo nodig moesten hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, je pa was een alcoholist die handtastelijk werd als hij gezopen had en scheurde je met enige regelmaat tegen je zin in doormidden?
Zoiets?
Dat hoeft toch ook niet. Ik kom ook vaak genoeg mensen tegen met een heel andere jeugd. Overigens kun je nog altijd kiezen voor een thuisstudie met vrijwilligerswerk erbij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:59 schreef ayumu het volgende:
[..]
Middelbaar onderwijs heb ik 5 verschillende scholen gehad dat was dus in 4 jaar. Opleiding doen is moeilijk een ruimte en dan heb je ook medestudenten waar je mee in een ruimte zit en ik heb veel moeite om te gaan met leeftijds genoten ik begrijp ze meestal niet. Als ze praten over hun leven of over hun jeugd en dat maakt mij dan weer ontzettend verdrietig want ik herken er niets uit.
TS víndt zichzelf vooral anders. Dat betekent niet dat je dan maar andermans verhalen kunt negeren/bagatelliseren/wat dan ook. Als je dát doet weet je zeker dat je weinig vrienden zult hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Snuwerd het volgende:
Wat voor leven wil je leiden?
Je bent anders en daardoor vind je het lastig om andermans verhalen te waarderen toch? Wat wil je dan precies? Met jan en alleman vrienden zijn? Of specifieke vrienden? Die moet je dan denk ik wel op een andere manier zoeken.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
TS víndt zichzelf vooral anders. Dat betekent niet dat je dan maar andermans verhalen kunt negeren/bagatelliseren/wat dan ook. Als je dát doet weet je zeker dat je weinig vrienden zult hebben.
Oke, daar kan ik nog inkomen. Heel erg goed inkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
En meer dan dat hier hebben jullie je antwoord wat jullie zo nodig moesten hebben.
Dat zeg je nergens. ten eerste zeg ik 'als', en ten tweede spreekt hetgene ik zeg ten dele uit hoe je je hier opstelt (je zegt het dus niet letterlijk). De reactie die ik hier quote, als je die vraag in het echt stelt op de manier zoals ik 'm lees, dan denk ik dat dat meer de reden is dat mensen jou niet willen kennen.quote:
Dit vind ik wel een hele goede opmerking. Ja, ik wil/kan nu niet werken omdat ik X jaren geleden mishandeld ben. Waarom zou je nu niet kunnen werken daardoor? Ik zeg niet dat het niet verschrikkelijk is wat er gebeurd is, want het ís simpelweg verschrikkelijk, maar nu die zaken allemaal niet meer aan de orde zijn kun je daar ook niet meer naar wijzen als reden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:43 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Oke, daar kan ik nog inkomen. Heel erg goed inkomen.
Maar heb je jezelf wel eens afgevraagd of dat ook een reden is om niet te werken en andere dingen te doen die nodig zijn om een leuk leven op te bouwen? Wat wil je bijvoorbeeld doen met alle vrije tijd die je hebt? Houdt het je tegen bij het uitvoeren van bepaalde werkzaamheden?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef dawg het volgende:
coolguy is er ook weer. ik voorzie een opgepoetste 'wajong en eigenwaarde' reeks. even wachten nog op magnetronkoffie.
Oke heel vervelend voor je, maar is dit ook de reden waarom je niet wil/kan werken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
En meer dan dat hier hebben jullie je antwoord wat jullie zo nodig moesten hebben.
Dat zijn lichamelijke problemen. Dat is heel iets anders dan psychische problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:49 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Je bedoelt die aanvallen waarbij spieren in je hele lichaam opeens allemaal samentrekken, je opeens totaal niet meer kan bewegen, je vingers voelen alsof ze uit je handen worden getrokken, het beeld voor je ogen wazig en vlekkerig wordt, geluiden opeens heel raar klinken en het voelt alsof je stikt en dood aan het gaan bent? En dat je dan een half uur tot een uur zo zit te wachten en met alle macht probeert om weer "normaal" te doen, maar waardoor het juist nog erger wordt?
Oh.
Nee, ik weet er inderdaad niets van nee. Sorry.
Heb je ook gelezen dat ik het me alleen kan voorstellen dat mensen ts een lamme tak vinden op basis van de beperkte informatie die hij vrijgeeft? Die uitkering is het probleem helemaal niet...
Misschien dit, misschien dat, speculeren kun je beter doen op de beurs en niet met mensenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zijn lichamelijke problemen. Dat is heel iets anders dan psychische problemen.
Dat je het niet aan de buitenkant ziet, betekent echt niet dat het er niet is.
En misschien heeft TS nog last van onverwerkte trauma's uit zijn jeugd. PTSS of zo. Dat gaat echt niet zomaar over.
..ontstaan door psychische problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat zijn lichamelijke problemen. Dat is heel iets anders dan psychische problemen.
Dat je het niet aan de buitenkant ziet, betekent echt niet dat het er niet is.
Ik ben vroeger misbruikt, moet ik nu daarom de rest van mijn leven in het teken van dat misbruik laten staan? Houd ik daarmee mijn problemen dan niet juist in stand?quote:En misschien heeft TS nog last van onverwerkte trauma's uit zijn jeugd. PTSS of zo. Dat gaat echt niet zomaar over.
Ik weet alleen 015 van mc martin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
arnhem? ohnee dat is A15quote:
Maar dan zou jij juist moeten weten dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
..ontstaan door psychische problemen.
[..]
Ik ben vroeger misbruikt, moet ik nu daarom de rest van mijn leven in het teken van dat misbruik laten staan? Houd ik daarmee mijn problemen dan niet juist in stand?
Voor jou niet te begrijpen denk ik, De familie waar ik toe behoorde bepalende met wie ik contact had. Buiten die familie mocht ik enkel zeer oppervlakkige contacten opbouwen dus bevriend raken met iemand mocht niet. Het gebeurde wel dat ik buiten hun contact kom leggen schoolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Freemasons het volgende:
Waarom maak je dan ook alleen contact met mensen via msn en chats? Daar zit het probleem, niet bij je baan.
Oke heel naar allemaal maar dit staat toch los van waarom je niet zou kunnen werken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:10 schreef ayumu het volgende:
[..]
Voor jou niet te begrijpen denk ik, De familie waar ik toe behoorde bepalende met wie ik contact had. Buiten die familie mocht ik enkel zeer oppervlakkige contacten opbouwen dus bevriend raken met iemand mocht niet. Het gebeurde wel dat ik buiten hun contact kom leggen school
of werk maar daar waren strikte regels over leefde ik die niet na dan had het zo zijn gevolgen.
Wat daar in gebeurde als ik de regels niet naleefde wil ik het niet over hebben. Ik heb geprobeerd onder de regels uit te komen wat niet zo slim was pas op hogere leeftijd 21 dus heb ik me kunnen los trekken van hun en dat is niet zonder slag of stoot gebeurd ik was vrijwel compleet afhankelijk van hun ligt allemaal niet zo gemakkelijk.
Ik had contact met eigen familie maar volledig volgens hun regels. Ik zeg ook, Die familie ik kan nou eenmaal niet anders. Ik moest hun kleine zoontje en broertje blijven ouder worden mocht niet daar draaide alles om.
En dan heb ik nog niet gesproken over de dingen die zijn gebeurd tot mijn twaalfde...
Inderdaad. Overigens, eerst een heel punt maken over dat je vooral niet wil praten over wat er gebeurd is, maar dan wel hints gaan geven van 'en dan heb ik 't nog niet eens over wat er tot mijn 12e allemaal gebeurd is puntjepuntjepuntje'...dat riekt naar aandachttrekkerij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:13 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Oke heel naar allemaal maar dit staat toch los van waarom je niet zou kunnen werken?
je bent dus langere tijd psychisch en lichamelijk misbruikt. wat heb je uiteindelijk kunnen doen hiertegen? Heb je aangifte gedaan? Dat kan volgens mij nog steeds?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:10 schreef ayumu het volgende:
[..]
Voor jou niet te begrijpen denk ik, De familie waar ik toe behoorde bepalende met wie ik contact had. Buiten die familie mocht ik enkel zeer oppervlakkige contacten opbouwen dus bevriend raken met iemand mocht niet. Het gebeurde wel dat ik buiten hun contact kom leggen school
of werk maar daar waren strikte regels over leefde ik die niet na dan had het zo zijn gevolgen.
Wat daar in gebeurde als ik de regels niet naleefde wil ik het niet over hebben. Ik heb geprobeerd onder de regels uit te komen wat niet zo slim was pas op hogere leeftijd 21 dus heb ik me kunnen los trekken van hun en dat is niet zonder slag of stoot gebeurd ik was vrijwel compleet afhankelijk van hun ligt allemaal niet zo gemakkelijk.
Ik had contact met eigen familie maar volledig volgens hun regels. Ik zeg ook, Die familie ik kan nou eenmaal niet anders. Ik moest hun kleine zoontje en broertje blijven ouder worden mocht niet daar draaide alles om.
En dan heb ik nog niet gesproken over de dingen die zijn gebeurd tot mijn twaalfde...
kun je dit a.u.b. wat positiever benaderen? TS heeft er niets aan als ie deze mening van jou over neemt, dan denkt ie sneller dat het hopeloos is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dan zou jij juist moeten weten dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Zeker met onverwerkte trauma's.
bah wat een negatief gedoe, dat vind ik pas triest, zo blijft TS in de problemen zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef dawg het volgende:
dat dit nog niet op slot zit zeg.
net als de vorige reeks 'wajong en eigenwaarde' moeten de zelfbenoemde experts eerst weten wat er scheelt bij ts, om vervolgens te gaan zeiken over zijn houding en weet ik al niet meer.
worden jullie nu niet moe van jezelf? overigens was dat de vraag niet van ts, zie de op. in plaats daarvan geven jullie hem juist meer redenen om een of ander verhaal op te hangen ipv hoe het echt zit.
fucking triest vind ik dat.
ja, jullie zijn allemaal zo enorm welwillend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bah wat een negatief gedoe, dat vind ik pas triest, zo blijft TS in de problemen zitten.
Bijzonder, je hebt geen hoge pet van mensen die een uitkering trekken, maar wel een vriend die er een trekt omdat hij agressief is tegen werkgevers..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef Audreyoot het volgende:
Geen idee hoe je ermee om moet gaan als iemand je erom vraagt. Zelf ben ik ook niet kapot van mensen die een uitkering trekken, en ja misschien vinden mensen dat ook wel kortzichtig.
Persoonlijk vind ik dat tegenwoordig wel heel snel diagnoses worden gesteld of als je een beetje huilie bent je een uitkering krijgt terwijl anderen zich kapot moeten werken. Een vriend van me zit ook thuis met een uitkering omdat hij agressief is tegen werkgevers. Ben het hier ook niet mee eens en hij weet mijn mening hierover ook wel.
Zeg ik dan dat hij niks moet doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je dit a.u.b. wat positiever benaderen? TS heeft er niets aan als ie deze mening van jou over neemt, dan denkt ie sneller dat het hopeloos is.
Dit gaat niet allen over mijn vader... Die familie waren mijn pleegouders. Mij papa mocht mij soms ophalen zo waren de regels en dan hoe zeg ik dit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens, eerst een heel punt maken over dat je vooral niet wil praten over wat er gebeurd is, maar dan wel hints gaan geven van 'en dan heb ik 't nog niet eens over wat er tot mijn 12e allemaal gebeurd is puntjepuntjepuntje'...dat riekt naar aandachttrekkerij.
Je zou ook kunnen redeneren van, het is allemaal heel kut wat er toen gebeurd is, maar ik sta niet toe dat die schoft (met alle respect, want het gaat natuurlijk nog steeds over de vader van TS, maar iemand die zn kind mishandeld is een schoft) nu, na al die jaren, nog steeds macht over mij heeft.
Ver-ko-pen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dit gaat niet allen over mijn vader... Die familie waren mijn pleegouders. Mij papa mocht mij soms ophalen zo waren de regels en dan hoe zeg ik dit?
Verkopen klinkt zo raar maar daar komt het op neer. Dan was ik altijd heel moe en kon bij de familie niet mijn taken doen die moesten gebeuren had dan ook veel pijn maar dan werden ze woeden.
Begrijp dat ik het daar niet uitgebreid over wil hebben en meer dan dit wil ik niet zeggen!
En ik vroeg iets heel anders dan het hier over te hbben maar dat wil jij niet begrijpen in plaats daar van stel ik me aan volgens jou.
En dat is boeiend dat jij iets triest vindt? Anders reageer je zelf even inhoudelijk op TS, in plaats van alleen in dit topic komen kijken en opmerkingen maken over hoe persoon X op persoon Y reageert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef dawg het volgende:
net als de vorige reeks 'wajong en eigenwaarde' moeten de zelfbenoemde experts eerst weten wat er scheelt bij ts, om vervolgens te gaan zeiken over zijn houding en weet ik al niet meer.
worden jullie nu niet moe van jezelf? overigens was dat de vraag niet van ts, zie de op. in plaats daarvan geven jullie hem juist meer redenen om een of ander verhaal op te hangen ipv hoe het echt zit.
Als ik nieuwe mensen leer kennen vraag ik dat ook wel vaak. Aan de ene kant uit interesse, maar ook wel vaak om een aanknopingspunt te hebben voor gespreksstof. Zit iig geen waardeoordeel aan vast. Kan het mss ook zo zijn dat je denkt dat je hier op afgerekend wordt doordat je er zelf onzeker over bent?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef ayumu het volgende:
Als men er om vraagt schaam ik me kapot om dat te zeggen en als ik het zeg dan wil men niets meer met me te maken hebben vooral bij opbouwende contacten via msn of chats valt me dit op.
Wat interessant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik hou er juist van als mensen dat mij vragen. Ik heb namelijk een geweldig vette baan wat veel opzien baart. Dus ja, streelt m'n ego altijd enorm als daarnaar gevraagd wordt. Dat jij dit gevoel niet hebt, heb je aan jezelf te wijten. Maak wat van je leven, of wees een loser.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik hou er juist van als mensen dat mij vragen. Ik heb namelijk een geweldig vette baan wat veel opzien baart. Dus ja, streelt m'n ego altijd enorm als daarnaar gevraagd wordt. Dat jij dit gevoel niet hebt, heb je aan jezelf te wijten. Maak wat van je leven, of wees een loser.
Gigolo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:18 schreef Lightning_NL het volgende:
Niemand kan voor jou bepalen hoe je ermee omgaat. Ik kan je wel persoonlijk advies geven. We leven in een prestatiemaatschappij, waar werk en inkomen vaak als status en identiteit gezien worden. Er zijn inderdaad veel mensen die je daarop ''beoordelen'' en ''goedkeuren''. Maar wees niet getreurd, er zijn heel wat meer mensen zoals jij die het ook zwaar hebben door een beperking. En er zijn ook gewoon aardige, lieve en sociale mensen die begrip hebben voor jou situatie en best wel belangstelling tonen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef ayumu het volgende:
Hoe moet ik daar mee omgaan als iemand daarom vraagt?
Ik heb sinds dat ik 18 ben een wajong uitkering eigenlijk altijd gewerkt en hard tot het niet meer ging... Vaak van die klote baantjes voor een 80 euro extra op je uitkeringIk deed het puur omdat ik wou werken nu nog steeds maar wat niet gaat kan helaas niet.
Als men er om vraagt schaam ik me kapot om dat te zeggen en als ik het zeg dan wil men niets meer met me te maken hebben vooral bij opbouwende contacten via msn of chats valt me dit op.
Ik begin er steeds meer moeite mee te krijgen dat mensen zo doen ik koos hier niet voor, en lui en saai ben ik niet maar dat denkt men gelijk als je het woord uitkering in de mond neemt. Ik wil niet liegen maar ik zou het bijna doen zodat ze me beter leren kennen.
Hebben anderen hier ook last van want ik zal vast niet de eninge op FOK! zijn met een wajong.
En meer belangrijker hoe gaan jullie hier mee om?
Gelukkig denkt lang niet iedereen met een uitkering zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef schaal_9 het volgende:
Een kennis van mij heeft Wajong, en die wil helemaal niet meer gaan werken. Hij zegt zich wel te vermaken en hij kan gaan en staan waar ie maar wil. Die instelling vind ik onverstandig, je kiest er dan voor om respect te verliezen.
ik blijf mezelf niet herhalen door op jullie in te gaan, al genoeg gedaan in die reeks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dat is boeiend dat jij iets triest vindt? Anders reageer je zelf even inhoudelijk op TS, in plaats van alleen in dit topic komen kijken en opmerkingen maken over hoe persoon X op persoon Y reageert.
huil niet, we proberen alleen maar alle info uit TS te trekken zodat we hem aan een gepaste baan kunnen helpen, zoals al bij meerdere WAJONG-ers op FOK! is gebeurd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik blijf mezelf niet herhalen door op jullie in te gaan, al genoeg gedaan in die reeks.
ik zie hier gewoon weer het aloude gezeik verpakt in (voor)oordelen over ts terwijl hij daarvoor dit topic niet heeft geopend.
jullie reacties zijn dus niet inhoudelijk ondanks dat je dat wel pretendeert. ik constateer dus slechts iets. inhoudelijker wordt het niet.
dan open je daar een topic voor in wgr. ts vraagt hoe hij met de vraag naar zijn werk om kan gaan, zonder dat hij last heeft van een verminderde eigenwaarde. en vraag je eens af hoe het komt dat velen met een uitkering een verminderde eigenwaarde hebben. of beter nog, lees alle delen van 'wajong en eigenwaarde' nog eens na, daar staat genoeg informatie van ervaringsdeskundigen hoe dat komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huil niet, we proberen alleen maar alle info uit TS te trekken zodat we hem aan een gepaste baan kunnen helpen, zoals al bij meerdere WAJONG-ers op FOK! is gebeurd.
Hij heeft weldegelijk last van verminderde eigenwaarde, dat blijkt uit al z'n posts. En jij praat ook nog op hem in zodat ie nog minder eigenwaarde krijgt, en nog minder zin heeft om iets van zijn leven te gaan maken. En dan ga je ook nog tegen ons zeggen dat wij het fout doen terwijl jij TS's leven aan het verpesten bent door hem een uitzichtloze situatie te schetsen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dan open je daar een topic voor in wgr. ts vraagt hoe hij met de vraag naar zijn werk om kan gaan, zonder dat hij last heeft van een verminderde eigenwaarde.
ik weet het, lezen is soms moeilijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft weldegelijk last van verminderde eigenwaarde, dat blijkt uit al z'n posts. En jij praat ook nog op hem in zodat ie nog minder eigenwaarde krijgt, en nog minder zin heeft om iets van zijn leven te gaan maken. En dan ga je ook nog tegen ons zeggen dat wij het fout doen terwijl jij TS's leven aan het verpesten bent door hem een uitzichtloze situatie te schetsen?
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat een vriendschap vaak los staat van hoe iemand aan zijn geld komt. Ja ik vind het belachelijk dat hij een uitkering krijgt omdat hij een kort lontje heeft, ik bedoel wtf? Hij is sinds kind af aan bij psychologen gestopt omdat hij snel boos wordt, ze weten nog steeds niet hoe het komt dus laat hem maar thuis zitten en een uitkering trekken?? Maar intussen wel bijbeunen? Nee dat gaat er bij mij niet in en dat weet hij ook, daarom hebben we het er ook maar niet over, het is zijn leven en hij moet weten wat hij ermee doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:59 schreef Retronix het volgende:
[..]
Bijzonder, je hebt geen hoge pet van mensen die een uitkering trekken, maar wel een vriend die er een trekt omdat hij agressief is tegen werkgevers..
Dit is echt weer FOK ten top hoor hee..
En wat verwacht je daar voor een antwoord op dan? Of je zegt de waarheid, of je liegt. Een tussenweg is er niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dan open je daar een topic voor in wgr. ts vraagt hoe hij met de vraag naar zijn werk om kan gaan, zonder dat hij last heeft van een verminderde eigenwaarde. en vraag je eens af hoe het komt dat velen met een uitkering een verminderde eigenwaarde hebben. of beter nog, lees alle delen van 'wajong en eigenwaarde' nog eens na, daar staat genoeg informatie van ervaringsdeskundigen hoe dat komt.
Wat doe je hier dan nog? Gaat ergens anders de misplaatste Robin Hood van de WAJONG-ers spelen ofzo, want hier bak je er maar bar weinig van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet het, lezen is soms moeilijk.
Mensen waaraan ik me erger zijn niet mijn vrienden, als ik gedwongen word niet over dingen zoals werk te praten omdat het anders niet gaat, dan kan ik dat geen echte vriend noemen. Dat is gewoon een gedragsgestoorde klojo.. Een lul..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:24 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat een vriendschap vaak los staat van hoe iemand aan zijn geld komt. Ja ik vind het belachelijk dat hij een uitkering krijgt omdat hij een kort lontje heeft, ik bedoel wtf? Hij is sinds kind af aan bij psychologen gestopt omdat hij snel boos wordt, ze weten nog steeds niet hoe het komt dus laat hem maar thuis zitten en een uitkering trekken?? Maar intussen wel bijbeunen? Nee dat gaat er bij mij niet in en dat weet hij ook, daarom hebben we het er ook maar niet over, het is zijn leven en hij moet weten wat hij ermee doet.
Dus zo bijzonder is het niet, als ik ergens geen hoge dunk van heb betekent dat niet automatisch dat het een afgeschreven zaak is.
Af en toe 'erger'(dat klinkt ook wel een beetje overdreven) ik me ook wel eens aan mijn vrienden ja, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen waarmee ik het 100% eens was op alle vlakken en dat vind ik prima want ruimte voor discussie moet er zijn. Ik heb ook nergens gezegd dat ik gedwongen word er met hem niet over te spreken, ik kan er wel over beginnen maar waarom als we beide een andere mening erover hebben? Dan krijg je een eindeloze discussie en kan je je beter bij elkaars mening neerleggen. Omdat iemand een andere mening dan ik zelf heb betekent dat nog niet dat diegene een lul is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
[..]
Mensen waaraan ik me erger zijn niet mijn vrienden, als ik gedwongen word niet over dingen zoals werk te praten omdat het anders niet gaat, dan kan ik dat geen echte vriend noemen. Dat is gewoon een gedragsgestoorde klojo.. Een lul..
geen idee, ik ben ts niet. ik denk alleen niet dat ts zit te wachten op het feit dat jullie blijven zeiken zagen en zeuren tot hij zijn verhaal vertelt zodat jullie ' wel even ' kunnen vertellen hoe en wat. hij heeft al meerdere keren aangegeven niet veel kwijt te willen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wat verwacht je daar voor een antwoord op dan? Of je zegt de waarheid, of je liegt. Een tussenweg is er niet.
Als je liegt, nou ja, dan lieg je, maar dan moet je niet raar opkijken dat mensen je met de nek aankijken als ze daar achterkomen.
Het alternatief is de waarheid vertellen, maar bij die optie is de reactie die hij krijgt ook niet naar zijn zin. Vervolgens voert hij zijn uitkering als reden daarvoor aan, maar dat is de reden helemaal niet. Wat hij wil weten is in principe symptoombestrijding.
Beter kun je het dan hebben over de oorzaak daarvan, en kijken of daar iets mee te doen is. Als dat verandert, bestaat het hele probleem waar TS het in zijn OP over heeft niet meer.
Maar vervolgens kom jij het topic binnen wandelen, en gaat als een wannabe politie agentje zitten ijlen over hoe bepaalde mensen hier reageren, in plaats van dat te negeren en TS op jouw manier proberen te helpen.
En nog steeds geen letter inhoudelijk m.b.t. het onderwerp van dit topic zelf. Je kunt draaien tot je een ons weegt, je bent niet inhoudelijk bezig op het topic, je verwijst in dit topic alleen maar naar andere topics, alsof TS daar wat aan heeft wou je bewerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee, ik ben ts niet. ik denk alleen niet dat ts zit te wachten op het feit dat jullie blijven zeiken zagen en zeuren tot hij zijn verhaal vertelt zodat jullie ' wel even ' kunnen vertellen hoe en wat. hij heeft al meerdere keren aangegeven niet veel kwijt te willen.
ik snap dat (jullie dus) gewoon niet, en ik vind het ook niet echt getuigen van respect om nu hier wéér die kutdiscussie te starten. heeft niemand wat aan en jullie kennen ts, zijn situatie niet en zijn geen experts.
als ts het over de oorzaak wil hebben start hij daar wel een topic over. net als dat wajong en eigenwaarde wat helemaal niet meer over de eigenwaarde van uitkeringsgerechtigden ging.
en dan ook nog zaniken dat ik offtopic ben en voor politieagent speel
kijk eens jezelf in de ogen. chalet
Ik weet niet wat jij hier doet als je toch alleen maar zeikt op mensen met een uitkering.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Gaat ergens anders de misplaatste Robin Hood van de WAJONG-ers spelen ofzo, want hier bak je er maar bar weinig van.
Nou, gelukkig dat die goede vriend van je zich dan alleen tegenover zijn werkgevers agressief opstelt.. Zijn andere sociale kant zal vast sprankelend zijn..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Af en toe 'erger'(dat klinkt ook wel een beetje overdreven) ik me ook wel eens aan mijn vrienden ja, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen waarmee ik het 100% eens was op alle vlakken en dat vind ik prima want ruimte voor discussie moet er zijn. Ik heb ook nergens gezegd dat ik gedwongen word er met hem niet over te spreken, ik kan er wel over beginnen maar waarom als we beide een andere mening erover hebben? Dan krijg je een eindeloze discussie en kan je je beter bij elkaars mening neerleggen. Omdat iemand een andere mening dan ik zelf heb betekent dat nog niet dat diegene een lul is.
Heb ik gezegd dat het een goede vriend is? Heb ik gezegd dat hij alleen tegenover werkgevers agressief is? Ken je hem? Nee? Hou je constateringen dan lekker voor je want dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Geen zinnig woord voor de TS, alleen maar reacties proberen te krijgen op een voorbeeldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:05 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dat die goede vriend van je zich dan alleen tegenover zijn werkgevers agressief opstelt.. Zijn andere sociale kant zal vast sprankelend zijn..
Nou...sorry hoor, maar.. het is dus niet eens een 'goede' vriend, hij is blijkbaar tegen meer mensen dan alleen werkgevers agressief, maar hem toch verdedigen hier. Wat wil je nou met dat voorbeeld dan, want eerst verdedig je hem want vrienden dit dat en daarna is het niet eens een goede vriend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het een goede vriend is? Heb ik gezegd dat hij alleen tegenover werkgevers agressief is? Ken je hem? Nee? Hou je constateringen dan lekker voor je want dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Geen zinnig woord voor de TS, alleen maar reacties proberen te krijgen op een voorbeeld
Zoals ik al zei, dit is FOK ten top! Trouwens, wat doen al jullie harde succesvolle werkers hier...?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou...sorry hoor, maar.. het is dus niet eens een 'goede' vriend, hij is blijkbaar tegen meer mensen dan alleen werkgevers agressief, maar hem toch verdedigen hier. Wat wil je nou met dat voorbeeld dan, want eerst verdedig je hem want vrienden dit dat en daarna is het niet eens een goede vriend.
Pfft waar gaat dit nog over? Ik heb gezegd dat EEN vriend van mij ook een uitkering heeft omdat hij schijnbaar agressief is volgens psychologen (dat heb ik persoonlijk niet gemerkt) en ik ben het er dus niet mee eens dat hij een uitkering trekt terwijl hij voor de rest prima is en nog kan bijbeunen. Hij krijgt dus die uitkering omdat er een bepaalde stempel op hem geplakt is die ze 100 jaar geleden niet eens kende.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou...sorry hoor, maar.. het is dus niet eens een 'goede' vriend, hij is blijkbaar tegen meer mensen dan alleen werkgevers agressief, maar hem toch verdedigen hier. Wat wil je nou met dat voorbeeld dan, want eerst verdedig je hem want vrienden dit dat en daarna is het niet eens een goede vriend.
Ja ik verdien mn centen met achter een computer te werken ipv een uitkering te trekken, ik zou me moeten schamen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit is FOK ten top! Trouwens, wat doen al jullie harde succesvolle werkers hier...?
Hahahahaahah.. Ho.. Sorry hoor...
Dermate succesvol zijn dat ze het zich kunnen veroorloven om hier te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit is FOK ten top! Trouwens, wat doen al jullie harde succesvolle werkers hier...?
Toch een bijzondere vriend, die zich volgens psychologen agressief opstelt naar werkgevers, een uitkering trekt en bij beunt.. Hoe moet ik dat zien dan? Jullie spreken gewoon af en toe af en praten over van alles, maar zodra zijn problemen aan bod komen houdt het op? :Squote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Pfft waar gaat dit nog over? Ik heb gezegd dat EEN vriend van mij ook een uitkering heeft omdat hij schijnbaar agressief is volgens psychologen (dat heb ik persoonlijk niet gemerkt) en ik ben het er dus niet mee eens dat hij een uitkering trekt terwijl hij voor de rest prima is en nog kan bijbeunen. Hij krijgt dus die uitkering omdat er een bepaalde stempel op hem geplakt is die ze 100 jaar geleden niet eens kende.
Enfin, iemand suggereert opeens dat het een goede vriend van me is, nee dat is het niet, het is gewoon een vriend/kennis etc. Ik verdedig hem ook niet, ik zeg alleen dat het feit dat ie een uitkering trekt niks veranderd aan de vriendschap tussen hem en mij maar dat ik het met de uitkering trekken gewoon niet eens ben. Klaar, moeilijk is het niet lijkt me.
Ik spreek niet af, zoals ik zei het is geen goede vriend. Ik zie hem toevallig bij het uitgaan en af en toe bij het pokeren, en ja dan praat ik over van alles en voornamelijk gedeelde interesses.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Retronix het volgende:
[..]
Toch een bijzondere vriend, die zich volgens psychologen agressief opstelt naar werkgevers, een uitkering trekt en bij beunt.. Hoe moet ik dat zien dan? Jullie spreken gewoon af en toe af en praten over van alles, maar zodra zijn problemen aan bod komen houdt het op? :S
Maar je hebt helemaal gelijk, het is jouw vriend en jou leven, je zal het uiteindelijk zelf wel heel goed weten allemaal!
Ik heb vakantie, en jij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
hou eens op met zo op de man spelen. klein kind.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat leest, dus post een reactie in dit topic waarin ik dat stel of hou gewoon je mondje maar dicht, mkay? 1 misplaatste Robin Hood die niet begrijpend kan lezen hebben we genoeg aan in dit topic.
[..]
Blijf lekker offtopic gaan, dat siert je. Echt. Heus.
nee heeft ie niks aan, want daar staat hetzelfde gezeur in als wat je hier nu tentoonspreidt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En nog steeds geen letter inhoudelijk m.b.t. het onderwerp van dit topic zelf. Je kunt draaien tot je een ons weegt, je bent niet inhoudelijk bezig op het topic, je verwijst in dit topic alleen maar naar andere topics, alsof TS daar wat aan heeft wou je beweren
Houding geven op een forum? Dat moet je toch eens uitleggen.. Ik ben inderdaad jaloers op je, ik wou dat ik net zo goed was als jij, naast je eigen bedrijf bevestiging zoekend op een forum..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:07 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als iemand iets typt wat je kennelijk niet begrijpt/ misschien een beetje jaloers op bent/ geen houding bij weet te geven mag je ook gewoon niet reageren
Het zal dan de jaloezie wel zijn jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Houding geven op een forum? Dat moet je toch eens uitleggen.. Ik ben inderdaad jaloers op je, ik wou dat ik net zo goed was als jij, naast je eigen bedrijf bevestiging zoekend op een forum..
Hey kijk, ik heb een fan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het zal dan de jaloezie wel zijn ja![]()
Ik vraag me af wat voor bevestiging jij bedoelt. Kruip zelf eens uit je jongerenwoning en ga wat doen ipv dat off-topic geneuzel en drie keer het woord bevestiging in je mond nemen in drie achtereenvolgende berichten.
Verder ben ik eigenlijk wel klaar met jou, dag dag
Ben het eens met je. Valt mij wel erg op Retronix een indruk wil achterlaten in dit topic door zo wanhopig te reageren op andere posts.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het zal dan de jaloezie wel zijn ja![]()
Ik vraag me af wat voor bevestiging jij bedoelt. Kruip zelf eens uit je jongerenwoning en ga wat doen ipv dat off-topic geneuzel en drie keer het woord bevestiging in je mond nemen in drie achtereenvolgende berichten.
Verder ben ik eigenlijk wel klaar met jou, dag dag
nee, dit is juist een perfect voorbeeld van de vooringenomenheid over iemand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent dus een simpel agressief onderontwikkeld mannetje, geheel in lijn der verwachting. Klein kind
Ik bedoelde je avatar, je fobo heb ik niet bekeken. Maar die ga ik nu wel bekijken, je lijkt me wel een leuke meid.. We kunnen aankomend weekend wel daten, wie weet volgt er een relatie.. Je bent in elk geval wel succesvol, dus die Xbox kun jij dan mooi voor me betalen want die kan ik niet betalen van mijn uitkering..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
[..]
Ai sorry maar nu vind ik je echt zwak worden, je hebt niks meer waarop je me kunt pakken na mijn PM dus ga je in mijn fobo kijken. Ik ben zo blij dat jij geen fobo hebt.
Het zit je schijnbaar ook heel hoog met zoveel berichtjes achter elkaar. Ga lekker xboxen, of vriendjes maken op Facebook, dat zou je sieren
Ja ja is al dicht, gaat ook niet meer open ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef dawg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |