Daar heb je gelijk in het is voor mij heel moeilijk om dat te zeggen. Ik heb er ook pas net een 1 week pyschologische hulp er voor omdat ik pas het stil zwijgen heb doorbroken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef AnnaTralala het volgende:
Als je hier niet eens een goede reden durft te noemen waarom je geen werk hebt, lijkt het me sterk dat dat in het echt wel lukt. Tenzij je aanneemt dat wij al weten wat de reden is, in dat geval heb ik niks gezegd
Nu zeg je het nog altijd nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in het is voor mij heel moeilijk om dat te zeggen. Ik heb er ook pas net een 1 week pyschologische hulp er voor omdat ik pas het stil zwijgen heb doorbroken.
Mijn jeugd en als tiener eigenlijk tot me 21ste heeft van alles plaats gevonden wat ik niet wou.
Dus je hebt niet eens lichamelijke problemen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in het is voor mij heel moeilijk om dat te zeggen. Ik heb er ook pas net een 1 week pyschologische hulp er voor omdat ik pas het stil zwijgen heb doorbroken.
Mijn jeugd en als tiener eigenlijk tot me 21ste heeft van alles plaats gevonden wat ik niet wou.
hoe vaak komt het voor dat iemand met een dwangneurose wajong krijgt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef Mishu het volgende:
Bij een echte depressie of dwangneurose kan je ook niet overleven zonder hulp. Mensen die van het padje af zijn zegmaar. En iemand met een dwangneurose zal niet lang bij iets kunnen blijven werken als het vrij heftig is.
Dat dus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef CindieY het volgende:
Als dat soort contacten al niet eens vraagt naar het 'waarom' van het niet hebben van werk, dan lijken ze me ook niet de moeite waard.
Ok, je pa was een alcoholist die handtastelijk werd als hij gezopen had en scheurde je met enige regelmaat tegen je zin in doormidden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef ayumu het volgende:
Machteloos zijn wanneer het gebeurde het dreigen slaan als het weer gebeurde en ik heb daar niet echt veel geluk in gehad probeerde wel te vluchten maar dat lukte niet. Meer wil ik niet zeggen alles in me hoofd gaat op slot.
Nou, die hele psychiatrie kan wel inpakken hoor. Ruim die klinische psychologie maar weer op. Het orakel heeft in al zijn onbelezenheid gemeld wat wel en wat niet een serieuze aandoening is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:51 schreef Maanvis het volgende:
persoonlijk respecteer ik de meeste Wajongers wel, als ze lichamelijke problemen hebben. Bij psychische problemen ligt dit anders, die neem ik niet altijd serieus. Uitgezonderd de gevallen met psychische problemen zoals verstandelijk gehandicapten en mensen met schizofrenie etc; met andere woorden als je niet zelfstandig kunt leven zonder hulp.
Jij snapt er echt niks van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens lichamelijke problemen?
Tja, dan is het niet zo vreemd dat mensen weinig met je te maken willen hebben. Iedereen heeft ergens wel last van psychische problemen maar moet toch werken om brood op de tafel te krijgen.
(ik weet dat je van psychische problemen ook lichamelijke problemen kan krijgen, maar als je er zo omheen draait als in dit topic dan zal dat ook wel meevallen, of niet?)
Probeer wel maar meestal als collegas je beter leren kennen neem ik ontslag of blijf er van weg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:47 schreef Mishu het volgende:
TS, ben je wel aan het werk (hihi, woordgrapje) om op de lange termijn werk te gaan doen wat je leuk vind? Leuk werk is namelijk ook goed voor je, je kan veel voldoening uit een bepaald beroep halen.
Alsof status zo belangrijk is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Mishu het volgende:
Maar aan de andere kant: je werk en welk soort baan je hebt geeft wel status. Ook ontleen je er vaak een identiteit aan.
Dus als je dat niet hebt dan mis je wel iets.
Nee, dat wil je echt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |