En wat verwacht je daar voor een antwoord op dan? Of je zegt de waarheid, of je liegt. Een tussenweg is er niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dan open je daar een topic voor in wgr. ts vraagt hoe hij met de vraag naar zijn werk om kan gaan, zonder dat hij last heeft van een verminderde eigenwaarde. en vraag je eens af hoe het komt dat velen met een uitkering een verminderde eigenwaarde hebben. of beter nog, lees alle delen van 'wajong en eigenwaarde' nog eens na, daar staat genoeg informatie van ervaringsdeskundigen hoe dat komt.
Wat doe je hier dan nog? Gaat ergens anders de misplaatste Robin Hood van de WAJONG-ers spelen ofzo, want hier bak je er maar bar weinig van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet het, lezen is soms moeilijk.
Mensen waaraan ik me erger zijn niet mijn vrienden, als ik gedwongen word niet over dingen zoals werk te praten omdat het anders niet gaat, dan kan ik dat geen echte vriend noemen. Dat is gewoon een gedragsgestoorde klojo.. Een lul..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:24 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat een vriendschap vaak los staat van hoe iemand aan zijn geld komt. Ja ik vind het belachelijk dat hij een uitkering krijgt omdat hij een kort lontje heeft, ik bedoel wtf? Hij is sinds kind af aan bij psychologen gestopt omdat hij snel boos wordt, ze weten nog steeds niet hoe het komt dus laat hem maar thuis zitten en een uitkering trekken?? Maar intussen wel bijbeunen? Nee dat gaat er bij mij niet in en dat weet hij ook, daarom hebben we het er ook maar niet over, het is zijn leven en hij moet weten wat hij ermee doet.
Dus zo bijzonder is het niet, als ik ergens geen hoge dunk van heb betekent dat niet automatisch dat het een afgeschreven zaak is.
Af en toe 'erger'(dat klinkt ook wel een beetje overdreven) ik me ook wel eens aan mijn vrienden ja, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen waarmee ik het 100% eens was op alle vlakken en dat vind ik prima want ruimte voor discussie moet er zijn. Ik heb ook nergens gezegd dat ik gedwongen word er met hem niet over te spreken, ik kan er wel over beginnen maar waarom als we beide een andere mening erover hebben? Dan krijg je een eindeloze discussie en kan je je beter bij elkaars mening neerleggen. Omdat iemand een andere mening dan ik zelf heb betekent dat nog niet dat diegene een lul is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
[..]
Mensen waaraan ik me erger zijn niet mijn vrienden, als ik gedwongen word niet over dingen zoals werk te praten omdat het anders niet gaat, dan kan ik dat geen echte vriend noemen. Dat is gewoon een gedragsgestoorde klojo.. Een lul..
geen idee, ik ben ts niet. ik denk alleen niet dat ts zit te wachten op het feit dat jullie blijven zeiken zagen en zeuren tot hij zijn verhaal vertelt zodat jullie ' wel even ' kunnen vertellen hoe en wat. hij heeft al meerdere keren aangegeven niet veel kwijt te willen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wat verwacht je daar voor een antwoord op dan? Of je zegt de waarheid, of je liegt. Een tussenweg is er niet.
Als je liegt, nou ja, dan lieg je, maar dan moet je niet raar opkijken dat mensen je met de nek aankijken als ze daar achterkomen.
Het alternatief is de waarheid vertellen, maar bij die optie is de reactie die hij krijgt ook niet naar zijn zin. Vervolgens voert hij zijn uitkering als reden daarvoor aan, maar dat is de reden helemaal niet. Wat hij wil weten is in principe symptoombestrijding.
Beter kun je het dan hebben over de oorzaak daarvan, en kijken of daar iets mee te doen is. Als dat verandert, bestaat het hele probleem waar TS het in zijn OP over heeft niet meer.
Maar vervolgens kom jij het topic binnen wandelen, en gaat als een wannabe politie agentje zitten ijlen over hoe bepaalde mensen hier reageren, in plaats van dat te negeren en TS op jouw manier proberen te helpen.
En nog steeds geen letter inhoudelijk m.b.t. het onderwerp van dit topic zelf. Je kunt draaien tot je een ons weegt, je bent niet inhoudelijk bezig op het topic, je verwijst in dit topic alleen maar naar andere topics, alsof TS daar wat aan heeft wou je bewerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee, ik ben ts niet. ik denk alleen niet dat ts zit te wachten op het feit dat jullie blijven zeiken zagen en zeuren tot hij zijn verhaal vertelt zodat jullie ' wel even ' kunnen vertellen hoe en wat. hij heeft al meerdere keren aangegeven niet veel kwijt te willen.
ik snap dat (jullie dus) gewoon niet, en ik vind het ook niet echt getuigen van respect om nu hier wéér die kutdiscussie te starten. heeft niemand wat aan en jullie kennen ts, zijn situatie niet en zijn geen experts.
als ts het over de oorzaak wil hebben start hij daar wel een topic over. net als dat wajong en eigenwaarde wat helemaal niet meer over de eigenwaarde van uitkeringsgerechtigden ging.
en dan ook nog zaniken dat ik offtopic ben en voor politieagent speel
kijk eens jezelf in de ogen. chalet
Ik weet niet wat jij hier doet als je toch alleen maar zeikt op mensen met een uitkering.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Gaat ergens anders de misplaatste Robin Hood van de WAJONG-ers spelen ofzo, want hier bak je er maar bar weinig van.
Nou, gelukkig dat die goede vriend van je zich dan alleen tegenover zijn werkgevers agressief opstelt.. Zijn andere sociale kant zal vast sprankelend zijn..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Af en toe 'erger'(dat klinkt ook wel een beetje overdreven) ik me ook wel eens aan mijn vrienden ja, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen waarmee ik het 100% eens was op alle vlakken en dat vind ik prima want ruimte voor discussie moet er zijn. Ik heb ook nergens gezegd dat ik gedwongen word er met hem niet over te spreken, ik kan er wel over beginnen maar waarom als we beide een andere mening erover hebben? Dan krijg je een eindeloze discussie en kan je je beter bij elkaars mening neerleggen. Omdat iemand een andere mening dan ik zelf heb betekent dat nog niet dat diegene een lul is.
Heb ik gezegd dat het een goede vriend is? Heb ik gezegd dat hij alleen tegenover werkgevers agressief is? Ken je hem? Nee? Hou je constateringen dan lekker voor je want dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Geen zinnig woord voor de TS, alleen maar reacties proberen te krijgen op een voorbeeldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:05 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dat die goede vriend van je zich dan alleen tegenover zijn werkgevers agressief opstelt.. Zijn andere sociale kant zal vast sprankelend zijn..
Nou...sorry hoor, maar.. het is dus niet eens een 'goede' vriend, hij is blijkbaar tegen meer mensen dan alleen werkgevers agressief, maar hem toch verdedigen hier. Wat wil je nou met dat voorbeeld dan, want eerst verdedig je hem want vrienden dit dat en daarna is het niet eens een goede vriend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het een goede vriend is? Heb ik gezegd dat hij alleen tegenover werkgevers agressief is? Ken je hem? Nee? Hou je constateringen dan lekker voor je want dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Geen zinnig woord voor de TS, alleen maar reacties proberen te krijgen op een voorbeeld
Zoals ik al zei, dit is FOK ten top! Trouwens, wat doen al jullie harde succesvolle werkers hier...?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou...sorry hoor, maar.. het is dus niet eens een 'goede' vriend, hij is blijkbaar tegen meer mensen dan alleen werkgevers agressief, maar hem toch verdedigen hier. Wat wil je nou met dat voorbeeld dan, want eerst verdedig je hem want vrienden dit dat en daarna is het niet eens een goede vriend.
Pfft waar gaat dit nog over? Ik heb gezegd dat EEN vriend van mij ook een uitkering heeft omdat hij schijnbaar agressief is volgens psychologen (dat heb ik persoonlijk niet gemerkt) en ik ben het er dus niet mee eens dat hij een uitkering trekt terwijl hij voor de rest prima is en nog kan bijbeunen. Hij krijgt dus die uitkering omdat er een bepaalde stempel op hem geplakt is die ze 100 jaar geleden niet eens kende.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou...sorry hoor, maar.. het is dus niet eens een 'goede' vriend, hij is blijkbaar tegen meer mensen dan alleen werkgevers agressief, maar hem toch verdedigen hier. Wat wil je nou met dat voorbeeld dan, want eerst verdedig je hem want vrienden dit dat en daarna is het niet eens een goede vriend.
Ja ik verdien mn centen met achter een computer te werken ipv een uitkering te trekken, ik zou me moeten schamen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit is FOK ten top! Trouwens, wat doen al jullie harde succesvolle werkers hier...?
Hahahahaahah.. Ho.. Sorry hoor...
Dermate succesvol zijn dat ze het zich kunnen veroorloven om hier te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit is FOK ten top! Trouwens, wat doen al jullie harde succesvolle werkers hier...?
Toch een bijzondere vriend, die zich volgens psychologen agressief opstelt naar werkgevers, een uitkering trekt en bij beunt.. Hoe moet ik dat zien dan? Jullie spreken gewoon af en toe af en praten over van alles, maar zodra zijn problemen aan bod komen houdt het op? :Squote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Pfft waar gaat dit nog over? Ik heb gezegd dat EEN vriend van mij ook een uitkering heeft omdat hij schijnbaar agressief is volgens psychologen (dat heb ik persoonlijk niet gemerkt) en ik ben het er dus niet mee eens dat hij een uitkering trekt terwijl hij voor de rest prima is en nog kan bijbeunen. Hij krijgt dus die uitkering omdat er een bepaalde stempel op hem geplakt is die ze 100 jaar geleden niet eens kende.
Enfin, iemand suggereert opeens dat het een goede vriend van me is, nee dat is het niet, het is gewoon een vriend/kennis etc. Ik verdedig hem ook niet, ik zeg alleen dat het feit dat ie een uitkering trekt niks veranderd aan de vriendschap tussen hem en mij maar dat ik het met de uitkering trekken gewoon niet eens ben. Klaar, moeilijk is het niet lijkt me.
Ik spreek niet af, zoals ik zei het is geen goede vriend. Ik zie hem toevallig bij het uitgaan en af en toe bij het pokeren, en ja dan praat ik over van alles en voornamelijk gedeelde interesses.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Retronix het volgende:
[..]
Toch een bijzondere vriend, die zich volgens psychologen agressief opstelt naar werkgevers, een uitkering trekt en bij beunt.. Hoe moet ik dat zien dan? Jullie spreken gewoon af en toe af en praten over van alles, maar zodra zijn problemen aan bod komen houdt het op? :S
Maar je hebt helemaal gelijk, het is jouw vriend en jou leven, je zal het uiteindelijk zelf wel heel goed weten allemaal!
Ik heb vakantie, en jij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
hou eens op met zo op de man spelen. klein kind.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat leest, dus post een reactie in dit topic waarin ik dat stel of hou gewoon je mondje maar dicht, mkay? 1 misplaatste Robin Hood die niet begrijpend kan lezen hebben we genoeg aan in dit topic.
[..]
Blijf lekker offtopic gaan, dat siert je. Echt. Heus.
nee heeft ie niks aan, want daar staat hetzelfde gezeur in als wat je hier nu tentoonspreidt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En nog steeds geen letter inhoudelijk m.b.t. het onderwerp van dit topic zelf. Je kunt draaien tot je een ons weegt, je bent niet inhoudelijk bezig op het topic, je verwijst in dit topic alleen maar naar andere topics, alsof TS daar wat aan heeft wou je beweren
Houding geven op een forum? Dat moet je toch eens uitleggen.. Ik ben inderdaad jaloers op je, ik wou dat ik net zo goed was als jij, naast je eigen bedrijf bevestiging zoekend op een forum..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:07 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als iemand iets typt wat je kennelijk niet begrijpt/ misschien een beetje jaloers op bent/ geen houding bij weet te geven mag je ook gewoon niet reageren
Het zal dan de jaloezie wel zijn jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef Retronix het volgende:
[..]
Houding geven op een forum? Dat moet je toch eens uitleggen.. Ik ben inderdaad jaloers op je, ik wou dat ik net zo goed was als jij, naast je eigen bedrijf bevestiging zoekend op een forum..
Hey kijk, ik heb een fan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het zal dan de jaloezie wel zijn ja![]()
Ik vraag me af wat voor bevestiging jij bedoelt. Kruip zelf eens uit je jongerenwoning en ga wat doen ipv dat off-topic geneuzel en drie keer het woord bevestiging in je mond nemen in drie achtereenvolgende berichten.
Verder ben ik eigenlijk wel klaar met jou, dag dag
Ben het eens met je. Valt mij wel erg op Retronix een indruk wil achterlaten in dit topic door zo wanhopig te reageren op andere posts.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Het zal dan de jaloezie wel zijn ja![]()
Ik vraag me af wat voor bevestiging jij bedoelt. Kruip zelf eens uit je jongerenwoning en ga wat doen ipv dat off-topic geneuzel en drie keer het woord bevestiging in je mond nemen in drie achtereenvolgende berichten.
Verder ben ik eigenlijk wel klaar met jou, dag dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |